Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 13301 til 13320 af 52987
-
Angiv en passende enhed
ForumindlægHej, har en fysik opgave som jeg virkelig mangler hjælp til. Håber virkelig I vil svare!! Angiv: (find ellers en passende enhed) - massen af en dråbe vand - længden af en myre - tykkelsen af en side i en fysikbog - Jordens omkreds - Den gennemsnitlige fart for en fodgænger Vpigen -
Landolt’s forsøg
ForumindlægEr der virkelig slet ingen der ligger inde med en rapport om Landolt’s forsøg? Har virkelig brug for en, like right now! Ellers i det mindste bare nogle pointers til hva fu** det går ud på!?På forhånd tak! -
TYSK DIE LISA!!!!! HJÆLPP
Forumindlægskal virkelig virkelig bruge noget hjæp jeg skal lave noget tysk, jeg skal skrive et brev på tysk om en der hedder lisa´s liv jeg stinker til tysk :( er der nogen der har læst den og kan hjælpe`???? skal bruge den inden imorgen :S -
NG
ForumindlægHey ... ! ;D Har virkelige et stort problem ang. en Naturgeografi opgave. Den omhandler jordskælv, og er på ingen måde min stærke side - hehe Jeg vil gerne betale et godt beløb, hvis der var en der kunne hjælpe mig med den. Håber virkelig, at der er en, der kan hjælpe :D -
Hjælp!
ForumindlægJeg har valgt et digt med Tove Ditlevsen: Barndommens gade del 2. - men jeg kan virkelig ikke finde nogen tekst at perspektivere til, håber virkelig inderligt nogle kan og vil skrive en eller to:-) - og virkemidler? -
Problemstilling til abort i religioner?!HASTER
Forumindlæghej alle, jeg skal til eksamen i religion meget snart, jeg har emnet abort i religioner. jeg er helt blank og har virkelig brug for inspiraton til en god problemstilling.. så hvis du har nogle ideer eller tanker jeg måske kunne bruge, ville det virkelig blive værdsat ;) i mellemtiden vil jeg tæ... -
Nulhypotese og signifikansniveau 5 %
ForumindlægHej allesammen. Jeg har vedhæftet en opgave, som jeg har virkelig svært ved. Jeg har generelt svært ved denne her emne, og håber derfor virkelig meget, at der nogen som er så venlig til at hjælpe mig :)))) På forhånd, tak! -
Elektromagnetisme
ForumindlægHej, jeg skal til mundtlig fysik/kemi eksamen i morgen og jeg har virkelig svært ved elektromagnetisme. Det gælder både induktion, vekselspænding, transformation og forsøg dertil. Jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig, på forhånd tak! :-) -
Problemformulering
ForumindlægHej Alle Jeg har i billedkunst lavet dette protjek, men jeg kan ikke lave en problemformulering da jeg er helt lost omkring det.. Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal lave en.. Håber virkelig at der er en der kan hjælpe mig - På forhånd tak -
Retning af dansk
ForumindlægHej.. Har virklig et problem. Skal have rette min dansk årsprøve til imorgen, men er virklig skod til at se min egne stavefejl. Har rettet det jeg kan, men det ville være dejligt hvis en her inde lige kunne tage et kike og makere de fejlde kan finde :) Tak på forhånd -
Hjælp! Forsøg
Forumindlægjeg skal til fysik eksamen imorgen (9. klasse) og jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre i et af forsøgene til salte. forsøget hedder 1.19, fremstil et salt. Håber virkelig at i kan hjælpe mig! :) -
Fysik/kemi spørgsmål
ForumindlægHej skal snart til afgangsprøven i fysik/kemi og har fået af vide at hvis vi også indblander virkelighed ind istedet for kun teori får man en væsentlig højere karakter. Så her er spørgsmålet Hvad bruger man neutralisationer til i den virkelige verden? -
HJÆLP - ER PÅ BAR BUND
Forumindlæghttp://www.emu.dk/gym/fag/bi/uvm/fagkons/eksamensopgaver/biologi-2004-6-2.pdf Hej. Jeg mangler virkelig hjælp til opgaven, der omhandler om brystkræft (del B), jeg håber der er en/nogle der kan hjælpe. Jeg er virkelig på bar bund. -
ER PÅ BAR BUND. EN DER KAN HJÆLPE?
Forumindlæghttp://www.emu.dk/gym/fag/bi/uvm/fagkons/eksamensopgaver/biologi-2004-6-2.pdf Hej. Jeg mangler virkelig hjælp til opgaven, der omhandler om brystkræft (del B), jeg håber der er en/nogle der kan hjælpe. Jeg er virkelig på bar bund. -
Er der en som kan hjælpe mig med samfundsfag?
ForumindlægHej jeg er gået død i denne opgave, som er vedhæftet! Jeg har lavet opgave 1 og lidt af toeren, men kan virkelig ikke komme videre og jeg skal aflevere den imorgen aften. Så har virkelig vrug for hjælp! Håber der er en som kan hjælpe :-) -
Engelsk Stil
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for hjælp til at rette min engelsk stil som skal afleveres på fredag hvis der er nogen der er virkelig god til skriftlig engelsk vil jeg gerne have han/hun kan hjælpe mig. tak -
Uploading af fil?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg prøver her at uploade en stil, da jeg lige er blevet opgaveredaktør. Men det vil simpelthen ikke virke! Selvom jeg har indsat den i en PDF-fil og derved vil tilføje den, giver den kun kommentaren: Du skal vælge den oprindelige fil Jeg kan virkelig ikke finde ud af, hva... -
3. gradspolynomier?
ForumindlægJeg er virkelig på skråtten! jeg sidder med en matematik rapport, og skal finde rødder i nogle 3. gradspolynomier.. men jeg aner virkelig ikke hvordan man gør? jeg har kigget lidt rundt, men jeg føler mig mere og mere på røven. any help? Lise Lotte. -
billedkunsteksamen?
ForumindlægHar hørt en masse om, at det at gp til eksamen i billedkunst er pissenemt, og derfor også meget nemt at får en pæn karakter i. Men er det virkelig sandt? Er det virkelig så "let" at få en god karakter i billedkunst? -
Matematik, reducering
ForumindlægHåber virkelig der er en der kan komme med en grundig beregning og som kan fortælle godt og grundigt hvorfor svaret er det som det er, har virkelig brug for hjælp da det er til imorgen (3x-2y)^2+(3x-2y)(3x+2y)+12xy og lige den her 3x(1-3x)-(2-3x)(3x+2)-(3x-1)
