Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 13341 til 13360 af 20009
-
AT samf, dansk
ForumindlægHej alle jer derude. Så er det snart min tur til at fremlægge AT i DANSK og SAMFUNDSFAG, hvor mit overordnet emne er REALITYSHOW-ISCENESÆTTELSE.. Da jeg aldrig har lavet et talepapir før, vil jeg høre om der er nogen derude der har lavet et talepapir i de følgende to fag: dansk og samfundsfag, og... -
DIO EKSAMEN - SPIN OG MEDIER
ForumindlægHEJ! Jeg skal til eksamen i DIO og jeg har om spin og iscenesættelse af politikere vha. medier.. nu er mit spørgsmål: mine fag er samtidshistorie og dansk - hvordan kan jeg lave en kanon fremlæggelse, hvor jeg kombinere de to og derefter forklarer, hvordan de to fag spiller sammen?? alle foreslag... -
Forretningsplan - Innovation
ForumindlægTil innovations eksamen når man skal fremlægge i 8-10 minutter med udgangspunkt i ens forretningsplan. Hvad er så vigtigt at have med? Man har kun 8-10 minutter til en 15-20 siders lang forretningsplan, så man bliver nødt til at vælge det mest væsentlige, men hvad er det mest væsentlige i en forr... -
rettelse af opgave til eksamen
ForumindlægHejsa Er der en der vil have mulgihed for at rette min eksamenopgave igennem, se om der skal inddrages noget mere eller om der er noget der skal fjernes? Den skal fremlægges på mandag og er mega bange for at den er forkert eller noget. Vil rigtig gerne blive læge så det kræver en stabil karakt... -
Analyse af boxplot omkring bilforsikring
ForumindlægHej. Jeg har en fremlæggelse omkring bilforsikring og derfor har jeg lavet et boxplot omkring nogle dataere som er vedlagt i dokumentet. Jeg har prøvet at skrive en lille smule på side 1 men desværre giver det ikke mening. Derfor håber jeg at der er nogle som kan hjælpe mig med at komme igang ... -
AT Årsprøve, haster!
ForumindlægHej alle brugere Jeg står i den situation at jeg imorgen skal op til årsprøve i AT, i fagene historie og engelsk. Mit overordnede emne er "Overvågningssamfund". Jeg har udarbejdet en synopsis til dette. Jeg har dog et spørgsmål vedrørende strukturen af mit oplæg. Er der nogen der har no... -
differentialregning...
Forumindlægtitlen på eksamensspørgsmålet er "differentialregning og integralregning" selve spørgsmålet går ud på at jeg skal give en definition af begrebet differentialkvotient... herefter skal jeg bevise nogle regneregler... selve spørgsmålet har jeg besvaret... men da titlen også indeholder int... -
Analyse af "En prinsesse uden prins"
ForumindlægHej jeg sidder her og er ved at rive hovedet af mig selv... Jeg skal til eksamen i morgen kl. 08:00 og jeg skal have analyseret og gjort "En prinsesse uden prins" klargjort til fremlæggelse, til imorgen. Nogen der kan hjælpe mig? Alt er velkommen også selvom det ikke er en hel analyse ... -
FS10: Dansk mundtlig
ForumindlægHej Lige hurtigt spørgsmål. Der er jo det at jeg skal fremlægge mundtlig dansk her snart, jeg har afleveret min synopsis og alt det der.. Men der er jo det, at man ikke kan huske det hele i hovedet kun med én synopsis.. Så tænkte på om man gerne må tage sin af analyse af den novelle, som jeg har... -
Hvordan laves en 24-timers fysik eksamen?
ForumindlægHej :) Jeg har ikke så mange problemer med selve opgaven og spørgsmålet - det er mere hvordan jeg skal gå igang. Jeg har trukket; Bølger og Lyd Giv en præsentation af bølger, decibel-skala, resonans,toner lydudbredelse, interferrens Er min opgave så at besvare de ting? Og skal jeg evt. kom... -
Gandhi
ForumindlægJeg er igang med at skrive om Gandhi i engelsk, men det er meget svært at vælge hvilke emner jeg vil komme nærmer ind på pga. jeg har kun 5-6 minutter til at fremlægge. Jeg vil selfølgelig gerne fortælle om de vigtigste ting indenfor hans liv.. På forhånd mange tak -
Spearkes corner - engelsk
ForumindlægHej allesammen:) Engang i næste uge skal vi fremlægge noget der hedder "speakers corner" i engelsk. Jeg vil gerne have et af følgende emner: - Ridning - ... -
Hjælp hurtigt!!- Engelsk
ForumindlægJeg har speakers corner imorgen.. (dvs. at man snakker om et emne i cirka 3-5 min... foran klasse) Jeg fik et emne om ''A person who lives in her/his dreams''.. Kender i nogen?? Skal fremlægge imorgen... -
Afgrøder Canada
ForumindlægJeg har søgt alle steder, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad den frodige jord i den nordelige del af Canada, kan bruges når det kommer til udnyttelse af klimaet. Hvis der er nogen, som sidder inde med svaret, ville jeg blive rigtig glad, hvis i lige kunne fortælle mig det hurtigt, da ... -
Pelle Eroberen
ForumindlægHej derude jeg vil gerne, hvis der er en venlig sjæl som vil hjælpe lidt.Jeg skal skrive en fremlæggelse af filmen Pelle Eroberen og sprøgsmålet er , hvordan man går frem med det? jeg mener om man skal lave en analyse og lysosv med.Jeg er hel... -
Den britiske hær
ForumindlægJeg skal fremlægge om den britiske hær nede i Afghanistan, og jeg håber at I kan hjælpe mig med et par spørgsmål. Hvor mange britiske soldater var der i: -2002 ... -
PETM og fremtiden
Forumindlæghej har en naturvidenskablig fremlæggelse omkring PETM og hvad den kan fortælle os om fremtiden har arbejdet meget på at finde beviser for vi kan skabe et nyt PETM i fremtiden pga. drivhus gasser men kan desværre ikke finde nogle solide fakta ville være utrolig glad vis nogle havde nogle fakta... -
Analyse af Knokkelmanden (Johannes V Jensen
ForumindlægHey alle, jeg har et stort problem, da jeg snart skal fremlægge om "Knokkelmanden" af Johannes V Jensen, og jeg har MEGET svært ved at forstå temaerne, budskabet og selve personerne. Hvis en eller anden nogensinde har arbejdet med teksten, ville det være dejligt hvis I kunne skrive no... -
Slimhinder i halsen
ForumindlægHej Min søster går i 7.klasse, og hun skal laven en fremlæggelse om slimhinderne i halsen. Men hun kan ikke finde noget på internetede (jeg kan heller ikke.) Når man søger på nettede kommer, der noget frem om alt muligt andet....? Håber nogen kan hjælpe hende :-) Tak på forhånd -
Kortest afstand ml. vektorer
ForumindlægJeg sidder og bøvler med denne opgave, som jeg skal fremlægge i morgen: Betragt det lineære underrum span(u1,u2) som tilhører R^4, hvor u1=(1,0,0,0) og u2=(0,1,1,1). Angiv den vektor u i underrummet (U), der har kortest afstand til vektoren v=(3,3,0,0), og angiv størrelsen af afstanden. ...
