Søgning på: engelsk brev. Resultater: 13361 til 13380 af 25907
  • FSA 08 - karakterer!

    Forumindlæg
    Hej, Hvad fik i, i fysik FSA i år?
  • sælger - sellers??

    Forumindlæg
    Hejsa ;-) hvordan siger man en sælger fx. a child can work as a seller on the street??
  • Eksamensperspektivering til "Jenseit der stille" - haster

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en 24-timers forberedelse til imorgen, hvor jeg skal perspektivere til Jenseit der stille.. har dog ikke læst den desværre... Nogle der kan komme med nogle guldkorn? Mit emne er ungdomsliv.
  • Word 2007

    Forumindlæg
    Det funger jo med de svar herinde. Men hva nu med dette: Jeg har et projekt bestående af en forside med billed, der ikke skal have sidetal. Dernæst kommer der tre sider der skal numereres i, ii og iii. Først da kommer selve projektet med side 1, 2, 3 osv. Ved nogen, hvordan man gør?
  • Betinget sandsynlighed

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er totalt uopfindsom, så ville blive meget glad hvis nogen kunne hjælpe mig med at hitte på et godt eksempel på betinget sandsynlighed fra hverdagen? Altså Hvad er sandsynligheden for ....... Hvis ....... På forhånd mange gange tak :D
  • Hvad er en "ramming stone" på dansk?

    Forumindlæg
    Hvad er en "ramming stone" på dansk?
  • Amish

    Forumindlæg
    Hej Kan I hjælpe mig? Jeg kan ikke finde noget om Amishs historie, hvad er de interset i? og uddannelse TaK
  • AT-prøve imorgen, metoder?

    Forumindlæg
    hej jeg har virkelig brug for hjæl, da jeg ska op i AT imorgen! men er lidt på bar bund ang. metoder? hvad er det jeg skal sige om metoder og hvilke slags metoder er der ?? jeg sætter stor pris på din hjælp :)
  • Nogen ideer?

    Forumindlæg
    Nu bliver jeg student lige her om lidt, og jeg har valgt at tage et sabbat år næste år. Da jeg desværre ikke kan slappe af på sofaen et helt år, bliver jeg jo nødt til at lave noget, og det oplagte er jo at arbejde :P Efter mit sabbat år har jeg tænkt mig at læse sprog og kommunikation, og jeg v...
  • Word 2007

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan undgår man, hvis man har en brødtekst med dobbeltlinieafstand, at der bliver dobbeltafstand mellem et afsnit, hvor der er enkeltafstand? Som her: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx ...
  • the hobbit

    Forumindlæg
    er lige gået i gang med at læse J.R.R. Tolkiens roman "the hobbit" på klassen.. det er bare det, at jeg har læst den før, på dansk, men det er lidt længe siden... så hvis der måske er nogen som ligger inde med nogle notater el. lign. til de enkelte kapitler, og gider sende dem til mig, ...
  • Mulighed for optagelse på trods af dumpet fag?

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i den situation, at jeg vil søge ind på fransk på uni efter min studentereksamen. MEN nu er jeg bange for at dumpe dansk, da dansk er et af fagene, der skal bruges for at blive optaget. kan jeg stadig komme ind hvis jeg dumper eksamen?
  • PLEASE, FRANSK! HJÆÆLP!

    Forumindlæg
    det er sådan jeg har lige været op til mundtligt fransk i år (2g) og jeg dumpede :( I årskarakter fik jeg 02 i mundtligt og 4 i skriftligt når jeg begregner gennesnittet af fransk ud, får jeg samlet 1,5 .. dvs det ligger under 2 :( .. skal jeg så tage året om eller har det ik noget indflydelse ..?
  • HF

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Er der nogle som ved, at hvis man har taget direkte på gymnasiet efter 9'ende og så vælger og droppe ud i 1g. Kan man så godt tage HF alligevelet, eller skal man have et 10'ende klasses afgangsbevis.?
  • ”on the spear of the moment” dansk?

    Forumindlæg
    Hvad er det danske udtryk for ”on the spear of the moment”? Tak på forhånd.
  • Slægtskab og relevante betegnelser?

    Forumindlæg
    Hvad er jeg til min fætters datter og omvendt? Er der en betegnelse for det? :-S
  • Bisætning eller hoved?

    Forumindlæg
    Hejsa! Kan man godt sige dette her, selvom det ikke er en bisætning: "Vielleicht Maria nicht Liebeskummer hat, aber sie..." altså at have "hat" til sidst, elle skal man opstille den, som en hovedsætning, hvor "hat" står efter Maria? På forhånd tak, og fortsat god a...
  • Hvad skal man have i snit for at komme ind på hhx?

    Forumindlæg
    Hej, jeg er en pige på 16 år. Jeg vil gerne på Niels Brock næste år, mit snit ligger på 6.0 og jeg er lidt bange for at det ikke er højt nok ?? - ( jeg er blevet vurderet uddannelsesparat ) PS. Jeg vidste ikke hvilken kategori jeg skulle sætte dette i, håber det er okay. Venlig hilsen
  • rotationer i universet

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive om et emne som er rotationer i universet. Hvis nu havde noget godt om emnet eller har arbejdet med det før. Må i meget gerne skrive noget , som vi kunne tage med.!:)
  • Induktion

    Forumindlæg
    Hvad er princippet ved induktion og hvordan hænger induktion og vekselstrøm sammen?