Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 13361 til 13380 af 19198
-
2.verdenskrig
ForumindlægHvilke konsekvenser havde 2.verdenskrig for Danmark? -
så meget billigere er det i procent
ForumindlægHej, hvordan regner man krone forskel ud i procent. Fx. hvor meget er 429 billigere end 3.563 i procent ? Håber nogen kan hjælpe mig -
Hvorfor lære spansk
ForumindlægJeg skriver en artikel om, hvorfor danske folk er ved at lære spansk. Jeg vil takke dig, hvis du kunne svare på disse spørgsmål. - Hvorfor er du vælger spansk blandt andre sprog? - Hvis du er studerende, blandt hvilke andre sprog kan du vælge? - Hvorfor tror du er så vigtigt for dig at lære spans... -
Optagelsesprøve til STX
ForumindlægHej. Min lille søster skal op til optagelsesprøven på STX er der nogen af jer der var op sidste år som kan give nogen gode råd og evt. kan forklare lidt om selve prøven, og niveauet. det kunne være en stor hjælp. -
Krigen i 1864
ForumindlægHej jeg sidder i øjeblikket og skriver DHO om krigen i 1864. Jeg har fået af vide af min lærer at det er en god ide af perspektivere til Treårskrigen, men jeg kan ikke finde ud af hvorfor. Jeg ved godt de minder om hinanden, men jeg mangler en lidt mere dybdegående forklaring? Det ville virkeli... -
Historie - 1. verdenskrig
ForumindlægHvorfor fik Tyskland skylden for 1. verdenskrig. Altså det var dem der skulle betale mest krigsskadeerstatning osv, men hvorfor? -
Skifte gymnasie?
ForumindlægJeg skal begynde i 1.g på HTX efter ferien, men jeg har slet ikke lyst til det. Jeg føler mig helt ulykkelig ved tanken om at skulle gå på HTX. Grunden til, at jeg valgte det, var vist nok mest pres fra min familie til at vælge noget naturvidenskabeligt, og at jeg havde hørt, at STX mindede utrol... -
help
ForumindlægHej allesammen' jeg starter i 2.g efter sommerferien. hvordan kan jeg bedst muligt få "øvet" mig? -
Hvad er billgst?
ForumindlægEn bestemt støvsuger kan i DK købes for kr. 1.195,00 En støvsuger af samme mærke koster i Vesttyskland EUR 55,00 kursen på EUR er 743,00 Vis ved beregning i hvilket land støvsugeren er billigst? -
Hvorfor Danmark ikke forblev neutral i internationale konflikter efter 2. verdenskrig? Kan ikke finde noget /:
ForumindlægHvorfor Danmark ikke forblev neutral i internationale konflikter efter 2. verdenskrig? Kan ikke finde noget /: -
IB
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse, og skal nu til at søge videre. Jeg har seriøst overvejet IB (international baccalaureate) men vil gerne lige høre hvilke oplevelser andre har haft, og hvad I har hørt om uddannelsen? psssst efter vil jeg gerne studere noget samfundsfagligt såsom antropologi eller n... -
To uddannelser samtidig
ForumindlægEr det muligt at tage to uddannelser samtidigt? Altså, kan jeg starte en teknisk uddannelse og så på samme tid starte HF? Altså gå på den tekniske uddannelse om dagen og arbejde på den gymnasielle om aftenen? Så man tager HF timerne over nettet. Jeg er klar over at det kræver meget arbejde eft... -
Er dette korrekt oversat?
ForumindlægKender du fabrikken der? Ja, og jeg kender også ejeren. Han har i øvrigt en bror i Jylland. Der har jeg selv lejet et sommerhus. – Har i sendt brevet? – Hvor har parkeret vognen? – Egon har en plan, og nu har vi vandskelligheder. – En ven behandler man ikke sådan! – ... -
Jo flere højniveaufag des højere snit?
ForumindlægJeg har hørt noget i medierne omen plan om at ens højniveau fag skulle tælle højere end de andre fag og at jo flere højniveau fag man havde des højere blev ens snit derfor. Jeg mener selv at disse regler først træder i kraft med gymnasiereformen i 2005 (hvis de overhovedet bliver vedtaget) men n... -
folkekirke og statskirke
ForumindlægJeg har søgt og læst lidt på nettet, men kan stadig ikke finde ud af hvad forskellen på en folkekirke og statskirke er. Er der nogen der kan forklare det med egne ord? Tak. -
punktum, komma eller ??
ForumindlægNår man skal skrive et brev skal man så have punktum, komma eller noget helt tredie i "overskriften"??EKSEMPEL:Kære Anne,Jeg skriver til dig fordi..._____________I normale overskrifter skal der vist ikke være hverken komma eller punktum. Men er det det samme her? Jeg ville mene at et ko... -
noget hjælp much needed!
ForumindlægHvilke produkter kan gå ind og substituerer produkter såsom Carlsberg Bryggerierne de udbyder (deres produkter er jo drikkevarer af forskellige arter og øl). Hvad i hulen kan substituerer disse?På forhånd mange tak?Det er set ud fra noget der hedder Porters konkurrencestrukturmodel -
Hvad betyder "Amor via mea"
ForumindlægSom overskriften siger, hvad betyder "amor via mea"Tror det må være noget med kærlighed via ?? -
Gymnasie optagelse
ForumindlægHej allesammen.En af mine gode venner modtog idag et brev fra gymnasiet, hvori der stod, at han skal op i en prøve i mat, fysik og kemi før han kan optages i gymnasiet. Så mit spørgsmål er, om nogle har erfaringer med hvilke slags spørgsmål og opgaver der bliver stillet. Hvilket niveau ligger det... -
Kort sætningsanalyse
Forumindlæg"(...) er en norsk højreekstremistisk terrorist og massemorder, som er dømt for bombningen i Oslo og massakren på Utøya, som fandt sted den 22. juli 2011." Kilde: http://da.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik Den rødmarkerede tekst; giver den til udtryk for at både bombningen i ...
