Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1321 til 1340 af 57177
-
Noter til Romeo og Juliet
ForumindlægJeg er nu i engelsk på højt niveau i gang med at læse Rome and Juliet og ville høre om der var nogen, som lå inde med noter til bogen? Jeg synes den er virkelig svær, så det ville være en stor hjælp! Mvh Ditte -
Udeblivelse fra eksamen STX
ForumindlægHej Jeg har valgt ikke at tage min sidste eksamen, og ville lige spørge om der er nogen herinde der ved hvad man skal gøre for at lukke sit eksamensbevis? skal man vælge HF-enkeltfag eller gymnasiel supplering? Tak for forhånd -
Noter til engelske tekster?
ForumindlægHeysa,Fay Weldon: Oh Mary Don’t You Cry Anymore, Alex Garland: Blink and You Miss It -
noter samfundsfag C
Forumindlæghej :) Jeg skal have samfundsfag på C efter sommer og mangler noter. Nogen der har noter til samfundsfag C der vil dele dem med mig? :) -
Dansk
ForumindlægHej. Er der en der vil være sød, og kigge min dansk kronik igennem. Det vil være en kæmpe hjælp for mig. Takker på forhånd. -
Dansk
ForumindlægNogen der vil rette min dansk aflevering igennem for evt. fejl? -
noter til 8/9 klaase
Forumindlægjeg skal op i gegrafi og alle mine noter fra 8- 9 klasse er væk er der nogen der kan hjælpe -
Noter - Mat Mundt.
ForumindlægHey folkens..Det er sådan at, jeg skal op til årsprøve i mundtlig Mat; heldigt for mig..Men jeg har mistet min mat bog, og har ingen noter :D.. Ikke så heldigt..Så vil spørge, om nogen af jer sidder inde med nogle super 1 g.s noter og beviser..Skal helst være med: Trignomotri, Andengrads polynome... -
kan man godt låne computer på STX
ForumindlægJeg går lige p.t på gymnasiets 2.år og har ikke adgang til min computer da den er helt gået i stykker. Kan man godt låne computer på en STX, som midlertidligt? -
dansk
Forumindlæger der nogen der kan forklar mig dette nedstående tekst lidt forståligt så jeg kan forstå det. tak på forhånd Tekst: Hans arbejde er at udskille væsentligt fra uvæsentligt, og han medtager i sin skildring i virkeligheden kun de væsentlige handlinger er et Glughul ind i det skildrede menneskes ta... -
Dansk
ForumindlægHvordan lære man nemt grundled og udsagsled -
Facitliste til matematik B stx
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har bogen: Facitliste til vejledende eksamensopgaver i matematik, B-niveau stx fra matematikbutikken. Skriv en privat besked til mig hvis du har lyst til at købe den for billige penge! -
Niveau'er og eksamen på stx
ForumindlægHejsa alle sammen, Jeg har gået og studset over et spørgsmål, det lyder sådan her: På et stx, har man forskellige niveau'er a,b og c. Men når man afslutter et fag på b eller c. Kommer karakteren så på den endelige eksamen, efter 3.g eller kommer eksamens karakterene kun på, dem man har på A n... -
Hvilken program til mat noter?
ForumindlægHej Kender i et program, hvor man lan skrive tekst, udretninger osv. og gem som note. Men efter programmet/filen er lukket skal man kunne gå ned i start (eller mappe, hvor filen er) søge efter noget af teksten fra filen. Hvis i forstår hva' jeg mener? :) Der er word, men synes det er besværl... -
Mangler guld noter.
ForumindlægSidder og skriver noter, nogle der vil hjælpe? ( Fra halm til bioethanol) Hvilken nogle udgangsstoffer, kan man fremstille bioethanol af? Hvor findes der cellulose? Hvad er et enzym? Ved hvilken temperatur spalter enzymerne cellulosemolekylerne bedst? Hvorfor hæver man ikke bare temperaturen... -
Mit liv som indvandre noter?
ForumindlægHej folkens, jeg har valgt Mit liv som indvandre og vil gerne spørge om nogen af jer har nogle noter til den eller en analyse måske? -
Personlige noter og plagiat
ForumindlægHej SP, Må der gerne forekomme spor af plagiat i sine personlige noter, hvis man senere ønsker at offentliggøre dem, med henblik at være andre studerende behjælpelige? Tak! (: -
Skr. Stx. Sproglig (A)
ForumindlægEr jeg den eneste der fandt teksten noget tam og alt for tør til at skrive noget klogt om? -
Skal jeg gå 2g om? stx
Forumindlæger det dumt at går 2g om? -
Danskhed...
ForumindlægHej! Er der nogle der kan fortælle lidt om danskhed og nationalitetsfølelse gennem tiden?!
