Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 13381 til 13400 af 39570
  • Innovation.

    Forumindlæg
    Står og skal til eksamen i innovation på mandag og da jeg læser pensum igennem, støder jeg på innovationslandskabet. Har ingen anelse om hvad det er, og der står ikke noget i bogen om det. Nogle derude,der ved hvad det er?
  • Nogle kloge derude? :))

    Forumindlæg
    Hej, har brug for hjælp til SRO i fagene samfundsfag og mediefag. Hvis du kender til SRO og er god til samfundsfag, så send en besked! Håber en vil hjælpe!
  • Synopsis

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg skal nu lave en synopsis i samfundsfag, og jeg kan virkelig ikke finde ud af hvordan den skal se ud! Er der ikke en sød person som kan forklare mig hvad der skal være i sådan en synopsis i samfundsfag? :) mange tak på forhånd!
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Vi har i samfundsfag fået til opgave, at finde et godt diskussíonsemne. - Emnet behøver ikke være emner fra samfundsfag, det kan være alt(: Nogen gode idéer??
  • Dårlig karakter

    Forumindlæg
    Hej alle.Hjæælp. Jeg har lige fået min 3. årsopgave tilbage og det viste sig at være noget være lort. Sidste år fik jeg 10 for min historie opgave og mit gennemsnit ligger i øjeblikket på 8,9. Nu var det så jeg fik 7 i min 3. årsopgave og er meget i tvivl om hvad jeg skal gøre. Min lærer siger je...
  • VUC og 7 skala

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg stødte tilfældigvis inde på denne her side http://www.vucroskilde.dk/index.php?id=703 Kan det passe at den karaktere man får (7 skala) den skal ganges med det tal der står uden "Karakteren tæller (vægt): gang med" Eller er det noget jeg har misforstået? Fx får jeg 4...
  • Skuffet, trist, sur??

    Forumindlæg
    Hvilken følelse får I når I får et skod karakterer som I ikke selv havde forventet at få?Her kan I evt. komme frem med jeres følelser omkring dårlige karakterer..
  • Hvilken tekst skrev du om?

    Forumindlæg
    Hejsa kære venner. Jeg håber i alle sammen har det godt. Den her tråd henvender sig mest til de folkens som har været til skriftlig dansk (studentereksamen) d 22/05-06. Jeg er bare vildt nysgerrig efter at vide, hvilken tekst de forskellige personer har valgt at skrive om. Jeg kan starte med at...
  • skriftlig dansk!

    Forumindlæg
    Hej, hvor kan jeg de sidste par års opgaver i skriftlig dansk (studentereksamen)??... evt. HF-eksamen sæt?
  • aflevering

    Forumindlæg
    hei.er der nogen der muligvis har en eksamens opgave i tysk fra den. 22 maj 2000.det kunne være en stor hjælp.tak..
  • Problemregning

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i morgen i matematik. Er det rigtigt at man ikke må skrive med blyant på svarark for så tæller det for 0 point?
  • Hurtigt! TAK!

    Forumindlæg
    I engelsk, skriftlig eksamen.. ved i så hvilke slags stile man skal skrive i 2007, 2008, & 2009?
  • Er man bestået?

    Forumindlæg
    Hej, er man bestået hvis man har fået 4 i mundtlig matematik og 4 i skriftlig, og så skal man op i matematik mundlig eksamen og man får 00. Er man så bestået?
  • cellemembran

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål til min biologi eksamen som jeg ikke kan finde ud af: - Redegør for transportprocesser over cellemembranen Håber der er nogen som kan hjælpe :-)
  • D'Hondts og Største brøks metode

    Forumindlæg
    Hej Hvad er D'Hondts og Største brøks metode? Kan man få sådan noget til matematik eksamen?
  • Karakterer i teknik A på HTX

    Forumindlæg
    Hej Får man både en mundtlig og en skriftlig årskarakter i teknik A på HTX? Skal man kun til en mundtlig eksamen? Hvad vægter de forskellige karakterer? Mvh. Emil
  • Kan man komme op i disse ting?

    Forumindlæg
    Hej alle sammenNår man er til eksamen i Dansk niveau A. Kan man så godt komme op i følgendeReklamerAviserArtiklerBillede (maleri)DigteEller er det udelukkede en novelle som man "typisk" vil komme op i?
  • scientology :/

    Forumindlæg
    hey alle. er der nogen der kan forklare mig hvad scientology går ud på? jeg forstår det ikke og skal til eksamen i morgen :/ mvh linda
  • Analyse til en læreplads.

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal op til eksamen om ikke så længe, og jeg har valgt en læreplads. Så ville høre om der ikke er nogle der har en analyse af novellen, som de vil sende mig på den eller anden måde?? :-)
  • Noget om termins eks. Engelsk

    Forumindlæg
    Nogen som ved noget om Engelsk eksamen på A-niveau??? Altså hvad der kommer eller kan komme til termins prøverne i 3. g???

Søgninger relateret til samfundsfag eksamen