Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 13441 til 13460 af 22746
  • SRP om kameraet

    Forumindlæg
    Hvis der en som godt kunne tænke sig at læse min srp og give en kommentar. Så skriv lige her, så sender jeg den via e-mail. Min srp er i fagene matematik og fysik.
  • Skal til eksamnen snart. Hjælp....

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal snart op til fysik eksamen, men er overhovedt ikke forbedret på at skulle op. Er der nogen der har nogle forsøg man kan bruge hvis man trækker: Syre/Baser, Magnetisme, eller salte og ioner.... x(
  • Dropper ud ..

    Forumindlæg
    Ja, de sidste uger er gået af H til så nu dropper jeg ud. Jeg studerede Matematik med Fysik som sidefag, men nu orker jeg ikke mere, så jeg får heller ikke brug for studieportalen mere.
  • Tyngdekraft og Massetiltrækning

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg er igang med en fysik og kemi opgave. Jeg kan dog ikke helt forstå hvad forskellen på tyngdekraft og massetiltrækning er? og kan det forklares til en 8. klasse elev;) mvh. Stine
  • lektier-hjælp!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er en pige, der går i 2.g og har brug for lektiehjælp til kemi eller fysik (b-niveau). Jeg bor tæt på Aabenraa. Er du interesseret eller ved hvordan jeg kan finde en, så skrive venligst til mig. Tak.
  • Optagelsesprøve!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart til optagelsesprøve på en HTX og ved jeg skal op i skriftlig fysik kemi. Er der nogle der har erfaring med det, eller kan forklare mig hvordan det foregår, eller fortælle mig Hvad jeg burde øve mig på. På forhånd tak.
  • Optagelsesprøve!!!!!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart til optagelsesprøve på en HTX og ved jeg skal op i skriftlig fysik kemi. Er der nogle der har erfaring med det, eller kan forklare mig hvordan det foregår, eller fortælle mig Hvad jeg burde øve mig på. På forhånd tak.
  • Systemdynamik-differential-flowdiagram-stimulering

    Forumindlæg
    Hej En hjælpelærer søges til overstående emner indenfor fysik/mat - DTU kursus 10054 Modelfysik self. med betaling Skriv venligst en besked På forhånd Tak
  • Haster- systemdynamik, flowdiagram, differential og variabler

    Forumindlæg
    Hej En hjælpelærer søges til overstående emner indenfor fysik/mat - DTU kursus 10054 Modelfysik self. med betaling Skriv venligst en besked På forhånd Tak
  • Hvad er kvarker?

    Forumindlæg
    Hej er der noge nder kan give mig en kort forklaring hvad kvarker er? Har trukket spørgsmål til fysik eksamen idag - lang forberedelse skal op i morgen så det ville være fedt med et hurtigt svar :D
  • Nogen der skriver om Nukleare våben??

    Forumindlæg
    Hey, Nogen der skriver om atombomber el. lign. og er friske på at bytte opgave for at få inspiration.... Lyder da som en genial idé ikke...!! (skriver i Historie og Fysik)
  • Spørgsmål om skriftlig prøve

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal lave en skriftlig fysik/kemi prøve i morgen - Min lærer har sagt at den er fra december 2016. Er der nogen som har prøven eller ved hvad den handler om?
  • Spørgsmål om skriftlig prøve

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal lave en skriftlig fysik/kemi prøve i morgen - Min lærer har sagt at den er fra december 2016. Er der nogen som har prøven eller ved hvad den handler om?
  • SRP

    Forumindlæg
    hey. jeg skal skrive i biologi og fysik om miljøets påvirkninger som kan resultere i kræft.. er der nogle der har nogle links hvor jeg kan læse om det .. eller nogle bog henvisninger..
  • Energimængde på atombombe

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en fysik opgave, hvor jeg skal fortage nogle beregninger over den energimængde, der udvikles når en atombombe springes. men jeg ved ikke hvilken formel jeg skal bruge eller hvordan jeg skal beregne det
  • Fra induktion til vekselstrøm?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fået en opgave i fysik, hvor jeg skal beskrive historien bag induktion til vekselstrøm. Nogen der ved noget om det? Det kunne hjælpe mig rigtig meget, og opgaven er til i overmorgen. Tak på forhånd :-)
  • Eugene Wigner (født-død)?

    Forumindlæg
    Hej Har prøvet at søge på hvornår fysikeren Eugene Wigner blev født og døde, men mærkeligt nok, kan jeg ikke finde svar på dette. Nogle der kan hjælpe? På forhånd tak.
  • Luftskib - Beregninger

    Forumindlæg
    Hej Alle, Jeg er i gang med en fysik aflevering og kunne godt bruge lidt hjælp til en af opgaverne!! Jeg skal beregne svævehøjden på et luftskib... Informationer findes i det vedlagte billede Håber nogen har mulighed for at hjælpe!
  • Fra 2g til 2hf??

    Forumindlæg
    Halløjsa.. Kan man godt flytte fra 2g til 2hf?? Har afsluttet alle de fag man har i 1hf undtagen NF. Har afluttet biologi og fysik men har ikke haft geografi, men har derimod haft kemi.
  • nogen der kan forklar det for mig

    Forumindlæg
    Hej ALELE SAMMEN. Kan nogen hjælpe med, at forklar 4 sætninger på fysik. Forstår alt det andet, men ved ikke hvad der menes her. Har vedhæftet et billede af sætningerne Plizz hjælp