Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 13461 til 13480 af 48931
-
Eksamens hjælp
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til eksamen i kom/it, og vil gerne spørge jer om i har nogle forslag til hvordan jeg kan lave en god fremlæggelse. Jeg har om en selv lavet hjemmeside, der handler om sport. -
Oversigt over 2012 ?
ForumindlægHej Alle Er der nogen der har kan finde noget på nettet med 2012, hvad der politiske ændringer er sket og generelt hvad der har sket i det danske samfund. Altså såsom sport osv. ? Håber i kan hjælpe :) På forhånd tak ! -
SRP om ekstreme idrætspræstationer.
ForumindlægJeg skal skrive SRP om ekstreme idrætspræstationer. Er der nogle, der vil fortælle mig deres version af, hvad de mener er en ekstrem idrætspræstation - hvad gør personen eller er der en speciel sport? på forhånd tak ! -
Carlsberg vækststrategi
ForumindlægHej I min SRP skal jeg analysere Carlbergs strategier. Jeg har her valgt ansoffs vækstmatrix, men jeg er i tvivl om hvor Carlsberg sport, Eve, Somersby, BEO og Copenhagen skal placeres. Kunne godt bruge noget hjælp -
hvad synes du?
Forumindlægheej jeg ville bare gerne høre hvad i folkens synes om unge nu til dags, angående sport, opførsel, livstil, lektier skole, mad etc. bare lige kort hvad i syntes om det.. please :D -
Intelligenser
ForumindlægHvad kan man bruge sin viden om intelligens til? F.eks i folkeskolen, kan man så lære at man skal være målrettet, da et hvert menneske har forskellige intelligenter for noget bestemt (sport, matematik, sprogelig osv,) ? -
AT EPO - haster
ForumindlægJeg skal snart fremlægge mig AT om EPO. Er der nogen der har ideer til: Hvad kan man gøre politisk for at forhindre EPO indenfor sporten . (Evt. cykelsporten) -
Individualist ?
ForumindlægJeg skal skrive en artikel i faget Dansk om at teenager vælger sporten fra. Og en af mellemrubrikkerne er: Individualist eller holdspiller? Hvad betyder " Individualist? Og hvad kan man skrive i artiklen om mellemrubrikken? -
Lex Blade Runner
ForumindlægHej jeg skal analysere en kronik der heder Lex blade runner da jeg arbejder med med proteser i sport. Hvordan griber jeg det an. Hvad er godt at have med i en argumentations analyse. Tak på forhånd -
Why do people use Doping?
ForumindlægHej jeg skal lave en fremlæggelse i englisk om doping, og jeg ved godt det meste, men forstår ikke helt hvorfor folk endelig bruger doping i sport? Håber i kan hjælpe. -
Ole Wivel, Lazarus
ForumindlægHey jeg skal bearbejde et digt af Ole Wivel som hedder Lazarus, og i 2. strofe står der "Frøslev. Neunengamme, Dachau og hjem igen: disse ord gentaget aften efter aften af din far og mor når de bladede i det slidte album under lampen - lød de ikke her i stilheden som den anden trosartikel: p... -
Tilståelse til Erland fra TG hilsen Christian
ForumindlægHej Erland Har gået og tænkt på det længe, får dårligere og dårligere samvittighed for hvergang jeg går i seng og tænker på alle de stile som jeg har givet dig, som har været direkte copy-paste fra opgaver her fra siden. Vil bare gerne sige undskyld og at jeg nu fremover nok skal lave mine egne... -
rød tråd
ForumindlægHej.. Jeg plejer altid at skrive dårlige stile, det er ikke fordi, jeg er dårlig sproglig eller ikke har styr på grammatiken. Det er simpelthen fordi jeg skriver ikke sådan så den røde tråd kommer med i mine stile og fodnoter har jeg hellere ikke med, det er problemet. Nogen der kan hjælpe mig me... -
Floyd Landpis
ForumindlægEn STOR Tak til Floyd Landpis skal lyde for at vi gad at sidde og bruge vores sommer på at glo på hans fantastiske doping-præstationer!! Hvordan kunne vi dog også være så naive at tro at ikke have rent mel i muleposen når han den ene dag gik fuldstændig rabundus og så dagen efter lige pludselig k... -
HASTER!!!
ForumindlægHej Jeg går i 8 klasse... Og vi skal skrive en kort stil på 1,5 side, emnet er valgfrit, men der skal lægges vægt på afsnit, perioder, punktum, komma og forfelt. Er der nogle af jer, der har forstand på dette? Kunne I tænke at kigge på min stil? På forhånd tak :-) -
SRP Klage?
ForumindlægHej! Jeg har i dag fået min karakter for min SRP. Da jeg afleverede opgaven mente jeg selv at den var til et 7-tal, men fik kun 02, hvilket har trukket mit gennemsnit gevaldigt ned. Jeg har snakket med den ene lærer, og forstår godt begrundelsen for karakteren. Den anden lærer har jeg endnu... -
opsætning af citater
ForumindlægEr ved at skrive dansk stil om et digt, men hvordan kan man stille det pænt op, mhs til citater osv. Og skal man også skrive reference på og hvordan?Nogen som har nogen gode forsalg?? -
for ringe :(
ForumindlægI 8. klasse fik jeg i 1. StandpunktskarakterDansk 6-6-7-6Mat 6-6Engelsk 6Tysk 72. Standpunktskarakter har jeg slet ikke fået nogle karakter.3. StandpunktskarakterDansk 7-5-6-6Mat 6-6Mdt. engelsk 6Tysk 7fysik/kemi 7I 9. klasse 1. standpunktskarakterdansk 6-5-5-6mat 5-5engelsk 6tysk 6fysik... -
Grænseoverskridende underholdning
ForumindlægHej er der nogen der vil kigge min stil igennem, og evt. give en vurdering? -
Krop udsmykning
Forumindlægjeg mangler en tysk stil om fx. (Tatoo/pircings) kan i ikke hjælpe mig med at finde en...!
