Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 13481 til 13500 af 23877
-
Germand Gladensvend.
ForumindlægEn usædvanlig god folkevise. Aner dog ikke, hvilken periode, jeg skal perspektivere til. Nogle, der kan hjælpe? (: -
marketing
ForumindlægHvad betyder ordet marketing og marketingføring? -
the man who love flowers
ForumindlægEr der nogle som har læst "The Man who love flowers" som kan fortælle kort hvad den handler om? -
brug af seksualitet i reklamer
ForumindlægHvorfor gøre man brug af seksualitet, når man vil sælge sine produkter, fx en magnum is, parfume osv. -
Metoder i AT - haster
ForumindlægHej. Jeg skal til AT-årsprøve i juni og skal aflevere synopsen inden længe. Det er første gang vi stifter bekendtskab til AT på dette plan, så jeg er meget i tvivl. Jeg er meget i tvivl om teoridelen i mit emne. Jeg har om byhistorie i fagene historie og naturvidenskab. Jeg er klar over, at ma... -
eksempel på talepapir
ForumindlægEr der nogle af jer der har været til AT-eksamen som har et eksempel på et talepapir. er nemlig i tvivl om hvordan det skal stilles op... Tak -
REFERAT af marie, en erindring fra vesterhavet og en landsbydegns dagbog.
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen der kan give mig et referat af 1. Marie, en erindring fra Vesterhavet 2. En landsbydegns dagbog Begge af steen steensen blicher? tak! hej hej -
Eksamens hjælp
ForumindlægHey :) Jeg skal op i dansk på fredag, og jeg tænke på om nogen ville give mig nogle hints, hvis jeg kom opi folkeviser. Er der noget specielt man skal vide? (Har slet ikke fulgt med da vi havde om dem, boring :p) -
Downs teori
Forumindlæger der nogen som kan hjælpe med at beskrive hvad Downs teori gik ud på??? -
Skriftlig engelsk stx A
ForumindlægHej, skriftlig engelsk årsprøve hvordan foregår det? Efter den nye reform er jeg i tvivl om. Får vi en lang novelle som der er forskellige opgaver med til som skal besvares eller hvordan foregår dette? Og er der en god måde at lave den på. -
Fagenes muligheder og begrænsninger...
ForumindlægHej alle! Jeg skal til årsprøve i morgen og jeg vil så gerne sparke røv, men men men.. Det med fagenes muligheer og begrænsninger er jeg lidt i tvivl om... Jeg har om konflikter i mellemøsten og mine to fag er: SAmfundsfag (samfundsfaglig) Historie (humaniora) Jeg har brugt stort set alle metode... -
Sinusbølge?!
ForumindlægHvad er en sinusbølge?? Er der noget som kendetegner en sinusbølge? -
Hvor meget fysik i matematik?
ForumindlægJeg lyttede til en meget populær fysiker fra USA, og han talte lidt om moderne matematik, og sagde, at traditionelt set, så var det matematikerne der blev opfattet som "naturvidenskabens filosoffer", men tingene har ændret sig lidt og det er fysikerne der nu indtræder som de ubestrideli... -
Sprogligt udgangspunkt
ForumindlægJeg skal til eksamen på mandag, så jeg ville lige høre hvad jeg helt præcis skal sætte mig ind i, hvis jeg trækker et spørgsmål med sprogligt udgangspunkt? (ny reform) Altså er det noget om fx ekspressionisme hvor de bruger voldsomme ord, billedsprog og sådan? Ville være dejligt hvis nogle kunne ... -
Matematik på uni - flest skriftlige eller mundtlige eksamener?
ForumindlægEr der flest skriftlige eller mundtlige eksamener i mat på uni? Hvor mange mundtlige i forhold til skriftlige ? 10-15 % eller 80-90 % ? -
Heinrich Böll: Afsked eller Peter Adolphsen: Togrejse
ForumindlægEr der nogen der ved hvad disse to noveller handler om? (Heinrich Böll: Afsked og Peter Adolphsen: Togrejse) Jeg kan ikke selv huske det :s -
sproget
Forumindlæghej! er der nogen der kan hjælpe mig at finde ud af, hvad betyder "Maren i kæret"? Tak -
Mundtlig eksamen, medie, sprog og litteratur spørgsmål.
ForumindlægHej. Min dansk lære har ikke lige været den skarpeste haj til at fortælle helt præcist og konkret hvad man skal have ind under de forskellige spørgsmål i den mundtlige eksamen i dansk. I dansk eksamen er der 3 spørgsmål, der er sprog spørgsmål, medie spørgsmål og litteratur spørgsmål. Mit spø... -
Fuldstændig objektivitet?
ForumindlægHej igen ;P Jeg ville bare høre, hvordan det er muligt fuldstændig at skrive objektivt. Er dette overhovedet muligt? For at skrive fuldstændig objektivt, er det jo kun muligt at skrive 100% korrekte facts, og ikke spekulationer, da disse tit indeholder meninger. En sådan tekst ville da være utro... -
Er gået helt i sort(eksamens synopsis)
ForumindlægHejsa... Har været oppe og trække eksamens tekst i psykologi idag. Har trukket udviklingspsykologi: En ny børnekarakter( kan findes på http://politiken.dk/debat/kroniker/article18601.ece ) Det burde jo sådan set være rigmelig nemt at gå til men er bare gået fuldstændig i sort over det. Virkel...
