Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 13481 til 13500 af 25374
-
Kansas - engelsk
ForumindlægEr der nogen, der har skrevet engelsk kommenteringsopgaven Kansas fra studentereksamen 2002, der kunne give mig et hint om hvad jeg kan skrive om? Jeg er med så langt som at den oplevelse hovedpersonen har i Kansas som ung har præget det meste af hans liv, men mere konkret hvordan det har præget ... -
engelsk-Kansas
ForumindlægEr der nogen, der har skrevet engelsk kommenteringsopgaven Kansas fra studentereksamen 2002, der kunne give mig et hint om hvad jeg kan skrive om? Jeg er med så langt som at den oplevelse hovedpersonen har i Kansas som ung har præget det meste af hans liv, men mere konkret hvordan det har præget ... -
Spansk - ca. 300 ord
ForumindlægHej SP Eftersom jeg i mandags kom hjem fra Spanien, har jeg lige skrevet en opgave om de unge dernede og lidt om den spanske kultur. Jeg vil derfor høre om der var nogle som havde mod på at læse den igennem for mig. Jeg har selv læst den igennem et par gange for at tjekke fejl, men det er... -
Plzzz hjælp mig...
ForumindlægHey Alle Sammen!!!Jeg skal lave en opgave om frisør... og jeg synes det er rigtig svært... men jeg vil bare spørge... om der er nogle gode hjemmesider.. hvor er står.. hvor mange unge mennesker som er frisør.. og hvilken alder de har.. og alt muligt andet...håber i kan hjælpe mig...Qnuz Superzasa... -
Tysk - medier
ForumindlægHej Jeg har valgt at lave en disposition om medier, og jeg er ikke sikker på, om jeg vil vælge TV eller computer, som mit emne.. Hvad vil være bedst at tage til en eksamen? Jeg ville også høre om nogle af jer, har nogle gode hjemmesider om medier og unge i Tyskland og Danmark? Tak på forhånd :-) -
Udvekslingsstudent i Argentina
ForumindlægUDVEKSLINGSSTUDENT I ARGENTINA Min datter har forelsket sig i tanken om at blive udvekslingsstudent i Argentina i skoleåret 2010/11. Vi har de sidste måneder læst om landet og de forskellige organisationer, der sender de unge afsted. Kan nogen bidrage med erfaringer fra Argentina og de organisati... -
Stil eating sugar - betydning
ForumindlægEr der nogle af jer der har læst novellen eating sugar. Jeg forstår ikke helt betydningen i overskrfiten og det med at forældrene som unge tog LSD, hvor Eileen går ud og spiser sukker, for at dulme det (myten dengang). Er der nogle der hjælpe mig med at forstå det, helst hurtigst muligt, er komme... -
stilling til synspunkt
ForumindlægHej...har fået en opgave hvor der bl.a. står at man skal tag stilling til dette synspunkt: "konsekvensen af al vores servicering er, at de unge ikke har lært de allermest grundlæggende sociale færdigheder, når de skal flytte hjemmefra." Begrund dit svar.håber at nogen her inde som kan ... -
HASTER -AT!
Forumindlæghej :) jeg er i virkelig kriser jeg skal lave en one- liner til en opgave som handler om når etniske unge kommer til danmark om hvordan de håndtager den stor forskel. sådan om hvilke problemstillinger de møde osv er fuldstændig blank har lavet underspørgsmål men one-liner den mangler jeg .. nogle... -
Metode i samf og psykologi? pls help?
ForumindlægHej alle sammen . Jeg har i min AT. (samf og psykologi) valgt at skrive om identitetsdannelse hos unge flygtninge. Jeg har bl.a lavet et interview og ellers bare søgt på nettet og læst bøger. Mit spørgsmål er nu hvad jeg kan skrive under metoderi psykologien og i samf er der jo det med kvalitat... -
Rettelse af tysk...
ForumindlægHåber der er nogle der vilkigge på dem (Endnu en gang)1) Den unge mors baby er en pige.Das Baby der jungen Mutter ist ein Mädchen.2) Vi så det lille barn.Wir sahen das kleines Kind.3) De små børn legede ved vandet.Die kleinen Kinder spielten am Wasser4) Alle kunne lide den nye elev. Alle mögen de... -
Metode-delen eksamensforberedelse
ForumindlægHej derude! Jeg er igang med den sidste AT på gymnasiet og er gået lidt i stå. Jeg skriver i fagene samfundsfag og psykologi som et naturvidenskabeligt fag, herunder den kognitive psykologi. Jeg ved ikke hvad der er begrænsninger og muligheder i mit emne som er: hvilken effekt de sociale medi... -
Erhvervserfaring - kvote 2
ForumindlægHej Jeg skal til at søge medicin kvote 2 og tænkte om der er nogle kriterier for erhvervserfaring . Har haft ca. 25 timer relevant arbejde om ungen, mens jeg går på HF. er der noget mininum for timer pr. uge for at det skal tælle som erhvervserfaring. Tak på forhond -
Kollegier i Odense
ForumindlægHejsa.Jeg overvejer at begynde på tietgen skolen i Odense, og skal derfor bo på kollegie i selv og samme by, men har ikke det store indblik på kollegielivet overhovedet - derfor har jeg et par spørgsmål.- Er der nogen som har erfaringer med tietgen skolen?- Jeg er 17 år, er der mange på min alder... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHejsa, ville høre om der var en som lige ku kigge det igennem, for der er noget fuldstændig galt her:Sdet er ikke så let at være ung idag. man stiller større krav til unge end tidligere, men de har også flere muligheder end nogensinde før. samtidig er tendensen, at de unge vender tilbage til beds... -
projektopgave,
Forumindlæghej, skal lave en projektopgave om: - mediernes indflydelse på unges udvikling. er der nogle der har nogle ideer til hvad man kan skrive om, evt. Komme ind på. Eller nogle der har nogle hjemmesider til hjælp. Har haft rigtig svært ved at finde noget som helt på internettet. så hvis nogle har nogl... -
HURTIG HJÆLP! Barndommens gade
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen imorgen. Jeg har valgt at analysere digtet "Der bor en ung pige" af Tove Ditlevsen, men jeg kan simpelhent ikke finde ud af hvordan jeg skal perspektivere det digt til barndommens gade? (Et andet digt af Tove Ditlevsen) Ville være super skønt hvis der var en... -
Kommunikationsmodelen
ForumindlægHvis jeg skal analysere en artikel , hvor jeg bruger kommunikationsmodellen er afsenderen så ham der har skrevet artiklen eller er det ( i dette tilfælde ) professeren som har undersøgt nogle ting? Jeg tænker det er professeren, fordi at det er ham som har undersøgt ( i dette tilfælde) de unges k... -
Optagelsesprøve gymnasium
ForumindlægJeg kender en ung udenlandsk pige som skal til optagelsesprøve til gymnasiet i matematik. Fordi hun mangler 9 klasses afgangseksamen. Hun skal tage testen på engelsk. Hun vil gerne vide hvad testen går ud på. Er der nogen der har kendskab til om der på nettet ligger en test. Øvetest eller noget.... -
Diskussion om Kierkegaards stadier
ForumindlægHej...\n\nEt spørgsmål jeg har funderet længe over er: Hvilken af Søren Kierkegaards fire stadier (Spidsborgeren, Æstetikeren, Etikeren og den Religiøse) minder mest om de unges generation idag?\nJeg ville blive lykkelig hvis I ville komme med jeres mening, og eventuelt argumenere for jeres valg.
