Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 13521 til 13540 af 23766
  • Tidevande

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal lave en rapport om tidevande, og jeg har lidt svært ved at forstå hvorfor der er højvande, på begge sider af jorden, når månen og solen er placeret det samme sted, håber der er nogen der kan hjælpe mig. :D - tak på forhånd
  • Landbruget, HASTER!!

    Forumindlæg
    Hej!:) Jeg er igang med en biologi rapport, men jeg sidder i et problem. Sædskifte? Hvad er det? Spørgsmålene lyder: Hvorfor bruges sædskifte? Hvorfor er kløver en vigtig afgrøde ved sædskifte? Som sagt har jeg om Landbuget, Planteavl. HJÆLP! DET HASTER!!!!
  • vippespirometer

    Forumindlæg
    hej! jeg sidder her og er midt i min biologi rapport der handler om lungerumfang, men der er en ting som jeg ikke helt kan finde ud af. jeg ved ikke hvordan jeg skal finde ud af hvad en cm svare til på kurverne. jeg håber der er nogen der gider at hjælpe mig med det, for jeg skal have fremgangsmå...
  • genitiske fingeraftryk og DNA

    Forumindlæg
    Hej :) jeg håber at der er nogen der gider og svar mig i dag. Har virkelige brug for hjælppppppppppppp vi har fået en biologi rapport og den skal afleveres imorgen, har svaret alle spørgsmålene undtagen en. 1) kunne DNA prøverene adskilles fra hinanden, hvis det kun var enzym 1 der var blevet...
  • Geografi

    Forumindlæg
    Jeg har nogle spørgsmål til en geografi rapport omkring ørkenen. Og det om Sahara ørken Jeg har brug for viden om: -Klimaet i ørkenen. -Jordbunden i ørkenen. -Vandets kredsløb i ørkenen. -Specielle træk ved ørkenen. Mange tak :)
  • Har virklig brug for hjælp! Titrering!

    Forumindlæg
    Sidder og skriver min rapport omhandlende titrering af phosphorsyre - phosphorsyreindholdet i cola. Men er er helt blank hvad teori angår, hvad kan jeg skrive i teoriafsnittet? Mine bud: Divalent syre titrerkurve ækvivalentspunkt pufferligning eller andet?
  • syntese af kaliumdikromat - reaktionsskema

    Forumindlæg
    Jeg sidder og laver kemi rapport men der er noget jeg ikke kan finde ud af: Først opløses CrCl3.6H2O i H2O Derefter tilsættes en opløsning af KOH og H2O Mit spørgsmål er så hvordan man skriver et reaktionsskema for jeg kan ikke se hvad det skal blive når det har reageret ?
  • Daniell - Element hjælp!

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en rapport om Daniell - Element, og jeg mangler kun opstilling af forsøget, men så kom jeg pludselig i tvivl, om parallelforbindelse og serielforbindelse, så jeg vil bare lige spørge, om det jeg har lavet er rigtigt? De sorte streger er ledninger. - Se vedhæftet dokument. M...
  • land?

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg skal snart i gang med en geografi-rapport. Jeg ved ikke helt præcis hvilket land jeg skal vælge. Nogle gode ideer? gerne et land hvor der meget om landskab, naturforhold, folkemængde, og meget med produktion, ressourcer, økonomisk og sådan havstrømme osv. TAK
  • Michael Strunge og generation X?

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en rapport, hvor jeg sammenligner generation X og Y. Til generation X vil jeg bruge Michael Strunges digt Rebel. Men bliver i tvivl om Michael Strunge overhovedet var del af generation X?
  • Syntese af ester

    Forumindlæg
    hey jeg sidder lige med et lille problem i efterbehandlingen af en rapport. Det jeg har brug for hjælp til er: - hvordan man finder stofmængden af Ethylpropanoat - At finde overskuddet af ethanol Opgaven er her, og det jeg har regnet indtil videre: http://peecee.dk/upload/view/148359
  • Globalisering

    Forumindlæg
    Hej alle!!Da vi har fået to afleveringer på en gang, er jeg kommet lidt i knibe, da jeg skal skrive en samf-rapport med overskriften "Globalisering og ulighed", så derfor vil jeg hører om der evt er nogle som tidl. har skrevet opgaven, da jeg har brug for hjælp!!På forhånd tak.Mvh Pizzaro
  • Differential ligninger

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og laver en rapport omkring differentialligninger, og nu er jeg gået i stå ved disse to opgaver, resten har jeg fået styr på. (Se vedhæftet fil) På forhånd tak for hjælpen :D
  • hjælp

    Forumindlæg
    hej...jeg er en ensom lille dreng, som godt kunne bruge lidt hjælp..!! altså vi skal have lavet noget biologi til i morgen, så jeg bønfalder om hjælp..!!det jeg godt kunne bruge er en rapport om social adfærd.. eller bare det skema der skal udfyldes, hvor det har jeg ikk fået lavet.. :-(hvis der ...
  • Fejlkilder...

    Forumindlæg
    Hejsa R i gang , med at lave rapport "Bestemmelse af styrkekonstanter for chlorethansyrer" og har bl.a. fået skrevet nogle fejlkilder ned... men ville bare lige hører om der er nogle af jer kemi genier, som har nogle rigtige gode fejlkilder til forsøget..? På forhånd tak
  • kageforme

    Forumindlæg
    jeg laver den velkendte rapport om kageforme og har i efterbehandlingen fået en ordre: Forklar hvordan faldtiden afhænger af antallet af kageforme der er lagt oven i hinanden.Jeg ville umiddelbart sige at jo flere kageforme jo hurtigere faldtid, men er det rigtigt og er det nok?takker på forhånd:)
  • teori :)

    Forumindlæg
    Hey folkens jeg laver rapporten om "Reaktionsproduktets indhold af acetylsalicylsyre" og mangler noget teori (har skrevet om aspirin) så hvis I har løst og giden, vil I så ikke være søde, dejlige og helt vildt frisk Arla;) og hjælpe mig:)1000 tak
  • Tysk- kultur/traditioner

    Forumindlæg
    Hey alle sammen-- .-DJeg skal skrive en tysk rapport, om tysk kultur og traditioner, er der nogle der har gode ideer til hvad man kan skrive om. jeg har søgt på kultur og traditioner, men kan ikke finde en skid.... PLEASE HELP MIG.. :-Dmange takker :-D
  • Regneforskrifter - Lineær vækst.

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er igang med en matematik rapport, der omhandler lineær vækst. Derstår jeg skar forklare teorien bag regneforksrifter og bestemmelse af a og b ud fra to givne punkter, er det ikke det samme? - eller er jeg helt gal på den.
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej^^ er der nogen, som vil omformulere noget for mig?? vi skal lave en rapport, med formål, materiale,teori osv. og vi har fået noget, somjeg bare skal omformuler til teori delen, men jeg er ikke særlig god til at omformulere ting, da det bliver meget af det samme, så vil spørge, om der er nog...