Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 13561 til 13580 af 23766
-
Spørgsmål til opg. om 2-genudspaltning inde under Biologi
ForumindlægPå side 4 i denne biologi rapport står der noget under "Forholdet i vores resultater" (lige efter skema III), som jeg ikke helt forstår. F.eks. 57/6 - hvor kommer det 6-tal fra? Øhh? Håber at nogle kan forklare mig det hurtigt.. På forhånd tak. -
John F. Kennedy
ForumindlægJeg er igang med at skrive om John F. Kennedy. Skrive om hele hans liv til hans død.(da han blev skudt)...Jeg vil lige spørge om en af jer tilfældigvis ikke har skrevet en rapport om ham som kunne give mig go' inspiration.På forhånd tak. -
Næringsberigelse og bundvendinger?
ForumindlægJeg er ved, at skrive en rapport om emnet 'søen - et økosystem'. - og jeg skal skrive om næringsberigelse og bundvendinger? Det ved jeg jo slet ikke hvad er... Nogen der vil hjælpe mig? Jeg går i 8. klasse (: På forhånd tak!! -
tsunamien i asien
Forumindlægjeg står og skal skrive en engelsk rapport om ovenstående emne, men jeg mangler noget stof til at kunne æave det rigtige gennembrud i min opgave...Håber at nogle kan hjælpe mig :) -
Gåsemad/arabidopsis
ForumindlægHej alle glade mennesker :) sidder lige og skriver en rapport om gensplejset Arabidopsis/gåsemad. Jeg skal kommentere på en såkaldt GUS-test, som foretages til sidst i genspplejsningen, men jeg aner ikke hvad det er ? :) Håber der er en der kan hjælpe mig lidt ? Go' weekend -
Ohms udvidede lov
ForumindlægHej, kan se at min lære har skrevet formlen Up = Uo-I*Ri. Op i min rapport, hvoraf kommer den formel kan kun finde formlen : Up = Uo-Ri*I i min bog.. -
big bang
Forumindlægekspert søges!! jeg er i øjeblikket igang med at skrive en rapport omkring big bang, i faget teknologi.. jeg har skrevet om de forskellige teorier og om CERN, og sidder nu fast.. har DU et forslag om hvad jeg mere kan skrive om?! på forhånd tak!!mvh jetha -
Plast
ForumindlægHejsa! Jeg er ved at lave rapport om plast.Vi har bestemt forskellige plasttyper ud fra vandprøve, varmeprøve, brandbarhed og ved at se, kradse og skære i plasten.Kunne godt tænke mig lidt inspiration til opgaven - hvad ville i tage med i den?!På forhånd tak! -
Opløselighed
ForumindlægHejsa...jeg skal afleverer en rapport på mandag, har lige brug lidt hjælp.jeg har udregnet Ko(PbI2), så står der at:Beregn opløseligheden af PbI2 i rent vand.Hvad skal man så? Er det ikke lig med Ko(PbI2)?Ko(PbI2)=1,81*10^-8 M^3 -
Biologi eksperter skal bruges :D
ForumindlægJeg skal lave en biologi rapport, men er gået lidt i stå!- beskriv en svamps livscyklus og hvilke forhold skal der være opfyldt før svampen trives optimalt?- hvad vil I gøre for at opfylde svampens behov?Er der nogen som vil hjælpe? -
hjælp med en biologi-opgave.
ForumindlægJeg skal lave en biologi rapport, men er gået lidt i stå! - beskriv en svamps livscyklus og hvilke forhold skal der være opfyldt før svampen trives optimalt? - hvad vil I gøre for at opfylde svampens behov? Er der nogen som vil hjælpe? -
HASTER tryk i Ligevægt
ForumindlægSkriver en rapport om det interstellare medium men jeg sidder og kan ikke huske hvad det hedder når noget er i ligevægt mht. trykket, altså det som på engelsk hedder pressure equilibrium. Er det hydrostatisk ligevægt eller mekanisk ligevægt , eller noget helt tredje ???? Det haster -
Absorption - Tabelværdi af vands halveringstykkelse ved gammastråling.
ForumindlægEr næsten færdig med min rapport om absorption, men jeg mangler at beregne procentafvigelser, og jeg kan ikke finde ud af at slå tabelværdien for vands halveringtykkelse ved gammastråling op i min databog. jeg håber, at der er nogen, som kan hjælpe ;) -
Biologi spørgsmål
ForumindlægJeg skal lave en biologi rapport, men er gået lidt i stå! Jeg skriver ikke om de svampe ude i skoven, men om gærsvampe, altså de svampe som, bruges til at lave brød og øl.- hvad vil I gøre for at opfylde svampens behov? Håber I vil hjælpe..Mvh. Tonni! -
Hjælp omkring kulhydrater og blodsukker.
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive biologi rapport men der er nogle ting jeg ikke forstår. Håber at nogen vil hjælpe... 1. Hvordan kan jeg forklarer de forskellige membrantransporter: - Tarmlumen til slimhindeceller - Intercellulærvæsken til muskelceller ? 2. Hvor og hvordan kulhydrat lagres i kroppen? -
Er helt lost
ForumindlægJeg er efterhånden helt lost mht. teoriafsnittet i min kemirapport. Rapporten omhandler oxidation af primærer og sekundærer alkoholer, men kan simpelthen ikke se, hvad jeg burde skrive i teoriafsnittet. En der har et par forslag til hvad jeg kunen skrive i teoriafsnittet? -
Ballistiske pendul
Forumindlæghejsa jeg skal lave en rapport om det ballistiske pendul, men på mærkelig vis er det svært for mig at komme igang...så derfor spørger jeg jer derude om i kender noget til det ballistiske pendul, i så fald må I gerne skrive lidt om det...takker -
hjælp til samfundsfagsrapport
ForumindlægJeg har altid problemer med at skrive samfundsfagsrapporter, hvilket irriterer mig voldsomt. Derfor ville det være dejligt hvis jeg kunne få en person der gad respon på en til 2 fremtidige rapporter, mit niveau ligger på 8 -
windows (svarer ikke)
ForumindlægHJÆLP!jeg har skrevet en rapport i word men da jeg skulle til at gemme den, så gik det hele i stå og oppe i hjørnet står der nu: "windows (svarer ikke)"HVAD SKAL JEG GØRE!HJÆLP!TAK PÅ FORHÅND! -
Protolyse-proces (HASTER)
ForumindlægJeg er igang med en rapport hvor ethansyre titreres med natriumhydroxid - jeg har tegnet en titrerkurve, og her viser det sig at ækvivalenspunktet ligger på 8,2 og ikke 7 som ville have været logisk...HVORFOR?Hurtigt svar udbedes... skal aflevere i morgen tidlig.
