Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 13621 til 13640 af 45492
-
AT metoder og teori
ForumindlægJeg skal op i AT her i mrogen i biologi og dansk.Mit emne er kloning af mennesket og det jeg har gjort i biologi-delen er at redegør for teorien bag kloning og derefter kigge på konsekvenserne af kloning og etikken bag det hele. men mit store problem er at jeg er fuldstændig på bar bund når det... -
Virksomhedsanalyse
ForumindlægHej Er der nogle herinde, som kan hjælpe mig med en virksomhedsanalyse? Give mig gode ideer osv.. ? -
Emne til Dansk og Psykologi
Forumindlægjeg har valgt at skrive AT i Dansk og Psykologi da det umiddelbart var de fag jeg helst ville have, men jeg er i tvivl om hvilke emner der er til rådighed, så ville høre om der er nogen der sidder inde med idéer? På forhånd tak! -
Pensum - forfatter.
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder her med mine tekstopgivelser og grubler over, om jeg skal terpe en hel litteraturbog igennem (hvilket nok er smartest), eller læse om de forfattere, der har skrevet de tekster, der er opgivet. Men er lidt forvirret. Kan jeg kun komme op i tekster/billeder, som er skrev... -
skabelsesberetningen
Forumindlæghar hørt at der er to skabelsesberetninger, men kender kun den første fra første kapitel af første mosesbog, så ville lige høre, om der var nogle der kunne fortælle mig, hvor den anden står? -
AT - Henrik Pontoppidan
ForumindlægJeg skriver AT i Dansk og samfundsfag. Og jeg tænkte om der var nogle der havde nogle ideer til at kæde Karl Marx, socialrealisme og Henrik Potoppidan sammen? -
Eksamens eksempel?
ForumindlægEr der nogen har et eksempel på hvordan pyskologi eksamen mundtligt ser ud. med 24 min. forberedelse? -
Strofe og modstrofe?
ForumindlægJah så sidder jeg så med old eksamen og læser noter igennem. Her støder jeg på ordene strofe og modstrofe. Jeg har ikke skrevet noget som helst om hvad det er :( er der nogle der kan forklare hvad en strofe og specielt en modstrofe er? Gerne sådan detaleret. -
Hjælp
ForumindlægHey. Er der nogen som kan give mig ideer til hvad jeg kan læse som selvlæsteværk i dansk. Det må gerne være noget jeg kan bruge til eksamen. -
Dansk A eksamen :)
ForumindlægHej folk Jeg skal op til eksamen i dansk a i morgen. (:S) Jeg har siddet og læst, og syntes jeg har styr på det meste. Mine perdrioder, ismer, forfattere, analysemodeller og resumerer af tekster. Men syntes ligesom der er noget der mangler? kan bare ikke lige komme på hvad. Nogen der har været e... -
Har du prøvet..?
ForumindlægAt være oppe i engelsk mudtlig stx a-niveau? I så fald vil jeg gerne høre lidt om det:) -
dio hjælp
ForumindlægJeg mangler lidt hjælp til at finde nogle tal. jeg vil gerne vide hvor man kan finde tallene på Kinas miljø og klima omkostninger, tallene skulle gerne være fra 1980 frem til nu. -
Mangler du hjælp til Mat/Fys eller Kemi?
ForumindlægHej mit navn er Frederik og jeg er 31 år. Jeg er uddannet Cand.Scient i Matematik og Fysik og har Kemi som et ekstra fag. Jeg har flere års erfaring med at undervise Gymnasie-elever og Universitets-studerende i Matematik og Fysik men også Kemi. Min undervisning er pædagogisk og jeg opgiver ... -
Essay om Familien
ForumindlægHej. jeg er igang med at skrive en essay om familien og dens betydning i det senemoderne og traditonelle samfund. Hvor jeg skal indrage en billede der hedder Martin Bigum, family. Men ved simpelthen ikke hvordan jeg skal indrage det. Er der nogen der kan give nogen eksempler på nogen sætninger ... -
Sprog hjælp
ForumindlægEr der nogen der kan redegøre for de tre vigtigste skrivegenrer og deres undergenrer (kontekster) -
Opgave download
ForumindlægHej, jeg har adobe reader 7.0 men opgaverne kommer stadig ikke frem. Har prøvet med et ar stykker nu. er der nogle som ka hjælpe? Mvh Tabita -
Hører intertekstualitet under sproglige virkemidler eller under perspektivering
ForumindlægJa overskriften siger sig selv :) -
Abort i italien
ForumindlægHej, jeg skal skrive AT - eksamen om abortproblemet i Italien. Jeg skriver i italiensk og samfundsfag. Jeg er lige i gang med at lave en problemformulering og er indtil videre kommet frem til dette: Hvilken rolle spiller aborten i kampen for det gode liv for de italienske kvinder og hvorfor ... -
Den universelle velfærdsmodel
ForumindlægHej. Jeg har besluttet at jeg vile skrive om den universelle velfærds model i forhold til det gode liv. Er den universelle velfærdsmod det gode liv eller er man gået for langt væk fra de opridelige tanker. Min problemformulering lyder: Oprindeligt var velfærdsstaten en kamp for det gode li... -
DK: Problemformulering til Hitchhiker''s Guide to the Galaxy
ForumindlægHej! Jeg skal til at skrive en stor dansk opgave i 2g, hvor jeg har valgt at skrive om Douglas Adams' bog "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy" (den første), fordi jeg synes rigtig godt om den. Jeg skal snart komme med en problemformulering til min opgave, som jeg skal skriv...
