Søgning på: fysik noter c. Resultater: 13641 til 13660 af 84813
-
Stil
ForumindlægMaureen is a woman who was invited to a Christmas party. She was told that her friend would be present there. Maureen called to him about 3 times. Her friend called him coward. She called to him so many times. Jess hates to taking to the parties. He makes easily friends. But then he is tried of h... -
rettes
Forumindlægden skal bare rettespå forhånd takThere is other well reason to that Lulu not wish more kids. The thought about that lose my figure still once do me unhappy, she says. This is obviously that my look is terrible important, for my job. Besides is it necessary that has a relatively high income if I ... -
rettelse af KORT tekst.. Please help
ForumindlægNogen der er rigtig søde, at rette den engelske version igennem!!! tak på forhånd- Forholdet mellem generationerne. Tit hører unge mennesker deres forældre og bedsteforældre sige, at sådan opførte de sig ikke, da de var unge. De ældre siger, at de ved, hvordan det er at være ung, og at de selv... -
Rettelse af fejl?
ForumindlægJeg skal rette fejl og der kan muligvis være op til to fejl i hver sætning. 1. The missionarys wanted to learn the natives all about religion. 2. The good seats has already been taking. 3. The shop assistant, which she had not seen before, gave her many information. Nogen der kan hjælpe? -
Jeg lover ikke at genere jer et par dage, but here it goes!
ForumindlægTranslate the following text into English: Dronning Victoria (1819-1901) Prinsesse Victoria var kun 18 år gammel, da hun blev dronning af England i 1837. Hun efterfulgte sin onkel, William den 4., på Englands trone. Allerede som ung pige måtte hun opgive at leve et normalt liv og i stedet blive d... -
hjælp til opgave!
ForumindlægJeg skal bruge lidt hjælp til en fysik opgave....1) en klods med massen glider ned af en træbane, der har hældningen 30 grader..hvad er klodsens vægt? vægt er ikke det samme som masse...men nogen foreslag? -
Tal og formler man SKAL kunne
ForumindlægHvilke tal og formler mener I man skal kunne udenad på fysik B?Af gode grunde ved I ikke noget om den nye reform, så bare udner den gamle reform på matematik B-niveau... -
Studieretningen Mat A, Fys B og Kemi B
ForumindlægJeg ville bare lige høre, om nogen herinde havde erfaring med den studieretning, der hedder Matematik A, Kemi B og Fysik B?Hvad er jeres indtryk, og har I fortrudt? -
Elektromagnetisk lys
ForumindlægJeg har brug for hjælp? det er noget fysik....;) Vi har et gitter med afstanden 1.5E-6 mellem hver spalte. a. Hvad er gitterkonstanten? b. Hvor mange linier pr. mm har gitteret? Det kunne være en stor hjælp ;) -
Olies tabelværdi densitet væske
ForumindlægHej, (: Er i gang med en fysik rapport om væskers densitet og er støt ind i et problem, da jeg simpelthen ikke kan finde ud af, hvad densiteten er for 1 g/cm3 olie? Er der nogle der ved det, vil det være en kæmpe hjælp! (: tak -
HASTER
ForumindlægJeg skal lave en fysik rapport om induktion og veksel strøm er der nogle der har lyst til at forklare noget om hvad det er. ? er totalt lost.. :s håber i vil hjælpe mig hurtigst muligt.. tusind tak.. -
emne til SRO
Forumindlægjeg skal snart vælge et emne til min SRO som onhandler fysik og dansk, men har bare ingen ide om hvad jeg kan skrive om, det ville være dejligt med noget hjælp om emnevalget:) -
Snyd, eller ikke snyd?
ForumindlægHej, Der er her i eksamenstiden, mange diskussioner om, hvad der er snyd - og hvad der ikke er snyd. I morgen skal jeg til kemieksamen - mundtlig. Jeg ved, at jeg gerne må tage min rapport med ind (det jeg trækker) - og de noter jeg skriver under selve forberedelsen. Så var det jeg tænkte: Ka... -
Karakterer for 1.g
ForumindlægEr det kun på vores gymnasium, at 1.g'ere først får karakterer for første gang efter juleferien? -
Bøger om rummet?
ForumindlægHej! Jeg har pludselig fået en stor interesse for rummet og vil meget gerne læse om det i fritiden.. Er der nogen der kender nogle gode bøger, som I kan anbefale? Helst ikke på et mega svært niveau - da jeg stadig er ny inden for dette felt. Det må meget gerne være på dansk. Vh Hans -
Adgangskrav til gymnasiet
ForumindlægEr det et krav, at man har haft haft tysk eller fransk i folkeskolen for at blive optaget i gymnasiet?Min lillebror har nemlig valgt ikke at have andre fremmedsprogfag end engelsk, og nu siger hans skole, at han ikke kan komme i gymnasiet. Jeg ved ikke selv en hylende fis om den nye gymnasierefor... -
Ormehuller, tidsrejse og Einsteins's relativitetsteori
Forumindlæghey derude, Er der nogen af jer, som ved hvilken sammenhæng der er mellem Einstein's relativitetsteori og ormehuller/tidsrejse ? hvis ja, vil I så ikke gerne forklare mig det? på forhånd taaak .. -
Er der nogle skrappe hoveder til MatLab?
ForumindlægHej, som overskriften siger har jeg brug for hjælpe til en matlab kode. Jeg håber at nogen er skrappe til det og har tid til at hjælpe mig. Hilsen S.K -
karaktertransaktion fra 3.g til hf?
ForumindlægEr det muligt at overfører alle sine eksamenkarakterer til et hf-bevis, da dette vil give mig et langt højere gennemsnit, da mine årskarakterer trækker vildt meget ned? Eller er der andre måder at slippe af med dem på ? -
Afstem ?
ForumindlægHej, jeg har rigtig meget brug for hjælp til en opgave til på onsdag! Man skal afstemme reaktionsligningen: C6H12O6 + O2 --> CO2 + H2O Og for at være ærlig fatter jeg ikke ret meget af det. Er der nogen der gider prøve at forklare mig det? :) På forhånd TAK! Freyh
