Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 13641 til 13660 af 45492
-
oversættelse af latintekst
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at oversætte denne tekst? Nam ex parente meo et ex aliis sanctis viris ita accepi munditias muleribus, viris laborem convenire. -
Stil om latter
ForumindlægNogen der hurtigt vil rette min dansk stil om latter.. fylder ikk særlig meget? -
Hvordan laver man referat af digt?
ForumindlægHej, nogen der ved, hvordan laver man et referat af et digt ? -
Problemstilling? :s til 28/11-08. ?
ForumindlægHej alle! :) En veninde og jeg har brug for hjælp til hvad det egentlig er en problemstilling er?! Vi har snakket med flere lærer og forældre, samt søgt efter hjælp, men de har givet os 3 forskellige løsninger. Så vi har lidt problemer. Håber virkelig på hjælp, på forhånd tak. :) -
Spørgsmål vedrørende tid
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive en tysk aflevering, hvor jeg skal karakterisere og fortælle m forhold, jeg vil spørge om der er nogen der ved om man må ændre tid når man skriver ? -
Historie metode humaniore
ForumindlægHej alle sammen I mit AT projekt har jeg valgt historie som det ene fag. Men med hensyn til metoder, hvad har i tænkt jer at sige der? Min historielærer siger, at det primært er kildekritik jeg skal komme ind på, men det tager jo ikke engang 1 minut at forklare, at man har brugt troværdige kilder... -
Gennembrud i 1850-1914
ForumindlægNogen der ved hvilke gennembrud der skete i dette tidsrum: 1850-1914. Jeg skal inddrage biologi og engelsk i mit AT-projekt. -
afsked sidsel falsig pedersen
Forumindlæghej er der nogen som har læst afsked af Sidsel falsig pedersen før -
Hjælp til novellen "Ulven og fårene" af Martin Andersen Nexø!
ForumindlægHej folkens. Jeg skal op til mundtlig eksame i dansk og har trukket emnet det moderne gennembrud. Jeg har valgt teksten "Ulven og fårene", men er i tvivl om jeg har forstået pointen i den? Hvis i kender novellen, og ved hvad pointen er, må i gerne skrive det, ville være en stor hjælp! -
Hjælp-skriftlig engelsk
ForumindlægHvad er : støtteord? stilistiske virkemisdler og forskellen mennem perfektum og imperfektum ???????????????????????????????+ pliis sva tak på forhånd. -
AT- engelsk. hvordan tager jeg sproget med, når jeg skal skrive på dansk?
Forumindlæghej jeg er i gang med at skrive AT, har engelsk- psykologi som valgte fag, men ville lige høre hvordan får jeg sproget engelsk med ind i min synopsis når jeg nu skal skrive på dansk? -
skriftlig engelsk eksamen 2010 b-niveau
ForumindlægHej. Er der nogen som allerede har været oppe i skriftlig engelsk eksamen b-niveau 2010 ? Jeg ville blot høre om hvad dette års emne omhandler, så jeg evt. ville kunne forberede mig inden min skriftlige eksamen. -
Hjælp til: De blå øjne
ForumindlægHej folkens:) jeg tænkte på om der var nogle der havde en analysemodel til de blå øjne? Skal op i den til eksamen på torsdag, så ville være rat med lidt hjælp:) -
?
ForumindlægJeg skal op i musik på c-niveau snart, og jeg er helt forvirret. Så spørgsmålet lyder vel: - Hvad er det de dømmer én på ? Det ville være rart, hvis der var nogen, der havde nogle notater om nogle begreber eller en idé om, hvor man kunne finde det - for jo mere jeg sidder og søger efter det, ... -
Synopsis - empiriske data, kvalitativt, kvantitativt, komparativt.
ForumindlægJeg er igang med, at skrive en samfundsfaglig synopsis og er nu faldet over punktet "metode og teori", hvor jeg skal angive en kort forklaring omkring hvilken følgende type data "empiriske data, kvalitativt, kvantitativt, komparativt" som min opgave er besvaret udfra. Jeg... -
MUSIKEKSAMEN HJÆLP!
ForumindlægHej Jeg skal op til musikeksamen på c niveau tirsdag/onsdag så vil høre om der er nogle der har nogen fif med hensyn til eksamen eller nogle gode noter indenfor musikanalyse og dansk musik i 70erne. hjæææælp på forhånd tak kys og kram -
anvendelse af metoder ?
Forumindlægjeg har trukket et emne og skal lave en synopsis og det er os ok men der er et punkt der hedder anvendte metoder og der er jeg lorst... jeg har AT bogen hvis den kan være en hjælp for mig... -
KONKLUSION! til fremlæggelse!? stress
ForumindlægJeg er rimelig stresset skal til at aflevere min projektopgave ;) Og jeg ved ikke hvordan fa'en jeg skal skal skrive den? -
ENGELSK METODE??
ForumindlægHej folk. Hvad er det helt præcis man skal skrive i en AT metode??? er helt lost. kan i komme med eksempler?? :) kunne være dejligt!! -
Opstil/anvend model
ForumindlægHej igen. Sidder stadig med samme opgave, og funderer nu over sidste spørgsmål. Det lyder således: Opstil en model for mediernes betydning i det politiske system i Danmark. Jeg har ikke rigtig nogen ide om hvordan man opsætter en sådan model, eller bare modeller generelt, så håber virkelig på hjæ...
