Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13661 til 13680 af 109300
-
Søges: Biologi bøger til 1.sem SDU
ForumindlægHej - søger disse bøger. Bruges til Biologi på SDU - N.A. Campbell & J. B. Reece: "Biology, Pearson/Cummings", 9th ed., 2011 - Blackman et al.: "Chemistry", Wiley, 2nd ed. - Neuhauser, "Calculus for Biologi and Medicine" - Hickman: "Integrated ... -
Eksponentialfunktion - Finde forskrift...
ForumindlægHar et problem med denne opgave. Er der nogle der kan hjælpe? Nyhed, Januar 2011: På 2 år er forbruget af mælkepulver i Kina syvdoblet til 320000 tons pr. år (som var forbruget 1.1.2011) Antag at forbruget har udviklet sig eksponentielt. a) Angiv en forskrift for udviklingen i Kina`s forbrug af m... -
Billedanalyse for Cult-fonden "Support the breasts
ForumindlægHejsa. Jeg skal op i b-prøven til sommer 2011 på FS10 niveau, hvor jeg har fået Trykte reklamer. Jeg har valgt som min perspektivering at have om Cult shaker "shake it baby" med den nøgen kvinde, mens som min prøvetekst har jeg valgt reklamen Cult-fonden "support the breasts"... -
Stil
ForumindlægHey everybody. Jeg har stil for til imorgen, og jeg er kommet ind i det problem, at jeg ikke forstår opgaven som lyder: Forstil dig, at du enten a. Var ombord på flyet b. Så ulykken fra jorden. -Det jeg ikke forstår er om jeg skal skrive den med mig som jeg-fortæller, eller om jeg gerne må s... -
Samfundsfalige teorier
ForumindlægHej Studieportalen Jeg skal til at begynde på min SRP opgave om "Skole massakre i USA". Jeg skriveri fagene samfundsfag A og engelsk A. Til det har jeg brug for nogen samfundsfalige teorier omkring årsagerne til skole skyderier, samt bøger til teorierne. Jeg har indtil videre k... -
Problemformuliering til riots (London)
ForumindlægHej Mennesker Jeg har fået til opgave at skrive en syopsis, til den skal vi finde en problemformulering. Synopsisen skal skrives over vores indsamlede data fra vores studietur, hvor vi lavede spørgeskemaer, der afklarede - Hvilken velfærdsmodel de respektive aldersgrupper er tilhænger a... -
Ganget gennemsnit
ForumindlægJeg er i tvivl om hvad eksamensgennemsnittet ganges med. Jeg har søgt rundt omkring på nettet, men kan ikke finde noget information for 2011... Jeg ved at hvis man fortsætter inden 2 år ganges der med 1,08. Det jeg er i tvivl om er hvor meget der ellers ganges med. Jeg bliver student på HTX i år,... -
rette ?
ForumindlægNogen der gider rette det brev jeg har oversat. ASPEN ACHIEVEMENT ACADEMY Loa, 03127 Utah Mr. Wayne Jonas 140, Franklin Drive June the 20th 2006 Morris Plains 07110 New Jersey. ... -
Potensfunktioner?
ForumindlægHej har brug for hjælp med denne opgave. Er også i tvivl om det omhandler potensfunktioner, men den formel man bruger i potensfunktioner er opgivet i opgaven: f(x) = b*x^a ? håber i kan hjælpe :) -
Dumpet i 2 fag
ForumindlægHey . Jeg er dumpet i Engelsk og Matematik og jeg kunne tænke mig at læse et studie hvor det kræver at bestå engelsk b og matematik A. Hvad er bedst at tage 3.g om eller tage kurser ? et spørgsmål mere Jeg er godt klar over at hvis man tager alle eksamerne derefter kan man ikke tag 3.g o... -
Kinetisk energi
ForumindlægJeg har regnet opgave 2,b i dette vejledende opgavesæt: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Studieretninger-og-fag/Studentereksamen-(stx)/Fag-paa-stx/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Vejledninger/121015%20Elektriske%20og%20magnetiske%20felter%20vejledende%20opgaver.a... -
Hjælpe Verber
ForumindlægHeeey. Er der nogen der ved noget om hjælpe verber på engelsk? -
13 tal
Forumindlæghvordan kan man få 13 eller 11 eller 10 i engelsk, når man er virkelig dårlig til det? -
Komma regler
ForumindlægHej hej.... hvordan er det lige det er med komma regler på engelsk?? Mvh. Patricia -
Medicinske undersøgelser - opgave a
ForumindlægHej, Nu har jeg kigget lidt på denne opgave, men synes ikke jeg kan få sidste del af opgavespørgsmålet til at give mening... Er der nogle der kan hjælpe??? I nogle medicinske undersøgelser bruger man det radioaktive nuklid 158O. Dannelsen af 158O sker ved at beskyde 157N med energirige protoner... -
Folkeskolelærer efter gym?
ForumindlægVil bare høre om man kan undervise i en folkeskole lærer efter gym? Altså skal man have bestemte karakterer eller et bestemt snit?på forhånd tak -
dumpe 3.g
ForumindlægJeg står med et lavt eksamenskarakter, og står foran 4 mundlige eksamner. Mit årskarakter er fint nok.... MEN hvis jeg nu skulle få under 6 i eksamenskarakter, hvilke muligheder har jeg så? -
Pensum
ForumindlægEr der nogle der kan fortaelle hvad pensum er i matematik som 1 g'er ?? -
Lav gennemsnit :(
ForumindlægHej allesammen jeg har en rigtig lav gennemsnit (2,6) STX.. Mit spørgsmål er, om jeg kan komme ind på sygeplejerske skolen, selvom mit gennemsnit er så lav? -
Muligheder hvis man dropper ud
ForumindlægHej! Jeg skriver da jeg sidder i den situration hvor mit fravær er på de 17%. Det skyldes jeg rigtig nemt bliver syg pga lavt immunforsvar. Og nu er jeg lige blevet syg med kyssesyge, som allerede har taget flere uger uden forbedring. Det gør jeg er rigtig bagud i det faglige og sociale, og mine...
