Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13701 til 13720 af 109300
-
Synes du, at det er sjovt at "se" andres karakterblad?
ForumindlægHey.Dette forum henvender sig KUN til dem, der GERNE vil dele deres seneste standpunkts- eller eksamenskarakterer med andre.Om det er for sjov, fordi man er nysgerrig eller man har helt andre årsager til at joine denne tråd er underordnet.Jeg har oprettet denne tråd pga. nysgerrighed og det faktu... -
8 sætninger og 5 linier haster
ForumindlægHåber nogen har tid til at rette disse 8 sætninger og 5 linier tekst (oversættelsen) På forhånd mange tak ?. Ps. Det haster meget så håber nogen har tid. Dansk Først var alle enige om at man næsten aldrig havde haft en så sympatisk præsidentkandidat. Man vidste kun lidt om hans privatliv, og han... -
mundt. eksamen gode råd....
Forumindlæghvordan starter med ud til en mundt. engelsk eksamen? -
Grammatik - fejlsætninger
ForumindlægJeg er igang med en engelsk aflevering, men har store problemer med nogen fejlsætninger... The audience is reminded of that smoking is not allowed during the show. - Jeg synes at "of" lyder forkert i sammenhængen... men hvorfor kan jeg ikke rigtig argumentere? I was wondering if you co... -
Nissen hos spekhøkeren?!?
ForumindlægHei....Jeg skal skrive stil om Nissen hos Spekhøkeren og er lidt i tvivl om hvad HC. Andersens holdning til teksten er....Hvis der er en derude der har skrevet om den, er i meget velkomne til at give mig et hint eller to.... -
Eksamen
ForumindlægHey,Ja, jeg har så været den store idiot at glemme at skrive underskrift på sidste side af min dansk skriftlig eksamen. Sp jeg vil lige spørge om, hvor fucked jeg er? Jeg har en underskrift på min første side. -
SSO
ForumindlægSSO tæller kun 3%. Hvad menes der med det? -
Gymnasie efter erhvervsuddannelse?
ForumindlægHvis man efter 9 klassen valgte at tage en erhvervsudannelse, kan man så starte på hhx efter, hvis man er 19 år til den tid? Eller skal man tage en VUC? -
Skal jeg gå om?
ForumindlægJeg skal til afgangseksamen i skriftlig matematik i morgen. Jeg er ekstremt dårlig til matematik og frygter lidt at jeg dumper. Hvis det sker, skal jeg så gå om? Skal man tage prøven igen? Eller trækker det bare ned i ens gennemsnit? På forhånd tak. -
Råd til mundtlig dansk stx
ForumindlægHej alle Jeg ville høre om der var nogen derude der havde nogle gode råd til os der snart skal op i dansk. Bla. Hvad man kan risikere at komme op i, og hvad der er vigtigt at huske/gøre i forberedelsen. på forhånd tak :) -
Help !
Forumindlægjeg har hørt at man kan gange sit gennemsnit med et tal når man går ud af gym. Kan det passe? Jeg starter i gym i august og bliver så færdig i 2010 Kan jeg også gange mit gennemsnit når jeg engang bliver i gym ? -
hvilepotentiale
Forumindlæghej. jeg ved hvad et hvilepotentiale er, men kan simpelthen ikk svare på det spørgsmål :S håber nogen kan hjælp Forklare hvordan et hvilepotentiale opretholdes i et normalt neuron. -
Hvad skal de 2 år bruges på?
ForumindlægHej alle (: Jeg skal på gymnasiet efter ferien, og er altså færdig dér som 19-årig (og 3 måneder, men whatever). Lige i øjeblikket går jeg efter redder-uddannelsen, men der skal jeg være 21 år, og 3 måneder for at blive optaget. Hvad kan jeg få de 2 år til at gå med? Jeg har sendt en mail til ... -
Matematik A kursus - hjælp
ForumindlægHej. Jeg har matematik på A niveau og går i 3.g nu. Jeg vil høre om der er nogen, der ved, hvor der bliver afholdt matematik kurser ?? jeg har problemer med matematikken, og vil gerne have et kursus i det . Trine -
Gennemsnit
ForumindlægKan det passe, at man ikke må gange ens snit med noget, hvis man kun har 4 A-fag. Og at man må gange sit snit med 1,03, hvis man har 5 A-fag. Eller hvordan forholder det sig? -
Bestået
ForumindlægHej, hvad er det mindste tal man må få for, at bestå et fag i gym.?:) -
Hej skal man bestå ens studeretningsfag for at blive student?
Forumindlæg. -
Adgangskrav
ForumindlægHej Jeg har længe været i tvivl om et spørgsmål, og spørgsmålet kan ikke ses til at få svar fra lærer, rektor eller nogle UU-vejleder ( jeg har spurgt flere forskellige). Er det karaktererne fra 9. klasse eller 10. klasse, der normalt betragtes som værende af større vigtighed når man skal søge p... -
Susanne Bier HJÆLP!!
ForumindlægHej. Jeg skal skrive studieretningsprojekt mediefag/engelsk - jeg vil gerne skrive om susanne bier. Så ville høre om der er nogen der har ideer til et emne eller vinkel der omfatter susanne bier med henblik på både mediefag og engelsk ? Håber meget :)!! -
Karakter
ForumindlægHvis man står i en uheldig situation, hvor man har fået 2 i skriftlig engelsk(A)og 00 i mundtlig engelsk(A) i årskarakter, kan man så godt nå at bestå i faget når man kun skal op i skriftlig engelsk? ..Og hvordan forholder det sig, hvis man har opgraderet sit engelsk B niveau til A niveau, men ...
