Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 13701 til 13720 af 45492
-
Sygdomme eller Extreme sport?
ForumindlægJeg har overvejet at skrive om sygdomme (fugleinfluenza - sygdomme spredes hurtigt, bl.a. pga. globalisering eller malaria - folk rejser mere i dag) i sa/bi eller hi/bi. Hvad ville I sige? Jeg har også overvejet at skrive om extreme sport, bare sådan generelt - måske inddrage en artikel (nogen fo... -
Ordbog
ForumindlægHejsa.Nogen som kender en IT-ordbog på nettet, gratis, som kan oversætte små sætninger, fra engelsk til tysk eller dansk til tysk? -
Haster
ForumindlægHvordan laver man problemformuleringen til Dansk Historie opgaven??? -
Fortolkning haster!!
ForumindlægHej!! Er der nogen som har lavet en fortolkning af folkevisen Jomfruen og Dværgkongen som vil hjælpe? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal skrive. På forhånd tak :) -
Hvor meget skal et review fylde?
ForumindlægHej alle jer her inde. Jeg sider lige med et review, men jeg er ikke helt sikker på hvor meget sådan et review skal fylde? Nogle der kan hjælpe mig? Mvh. Nadja89 -
Overordnet hjælp til SSO
ForumindlægHej allesammen...Det her er højst sandsynligt et dumt spørgsmål, men jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke teorier osv. i ville bruge til..1.en beskirvelse af virksomhed2.redegørelse foren virksomheds økonomiske situation.3.analyse af markedsføringsstrategi4.analyse af strategi..Jeg er nemlig l... -
novelle
ForumindlægHej jeg skal til dansk mundtlig prøve og jeg skal fortælle om en novelle og der skal jeg sige noget om tema og budskab men ved ikke hvad det betyder? Hjælp pleas har kun et par dage tilbage? Novellen: mand med hale, jesper wung sung -
Hvilke Metoder skal / Kan jeg bruge?
ForumindlægHej Alle Sammen... Jeg er i gang med et AT-projekt, og jeg skriver om Pizarros Erobring af Peru og Iknariget i Naturgeografi (B) niveau og Religion (C) Niveau. jeg ville bare lige høre hvad i havde at sige til hvilken metode jeg kan bruge? -
Naturvidenskabelig metode
ForumindlægHej alle... Jeg sidder lidt og tænker over hvordan jeg kan skrive metode - naturvidenskabelig, da jeg ikke har udført forsøg og lign.. Jeg skriver om Darwin i Biologi og Historie, og det er jo ham der har udført forsøg for at komme frem til sin evolutionsteori... Hvad gør man så? Altså hvordan få... -
Problemformulering 1.g dk opgave HCA.
ForumindlægJeg har valgt at skrive om Improvisatoren som er HCA førte roman.Er der nogle som har forslag til en problemformulering.En problemformulering er ikke min stærke side, har fået lidt instuktioner af min lærer.Håber på nogle idére som kan sætte mig igang.tak på forhånd -
Thisted bryghus
ForumindlægJeg har brug for hjælp....jeg skal skrive om Thisted bryghus; og skal b.la. komme ind på deres idé, vision, mission, men kan ikke finde noget om det.Håber der er nogen der kan hjæpe mig.På forhånd tak -
Sygeeksamen 2004
ForumindlægNogen som ved hvilke emner det var til sygeeksamen sidste år?? (Snakker om studentereksamen)Og vil gerne have overskrifterne :)Og emnerne som var til studentereksamen i år??Håber nogen kan hjælpe. -
Einfach so!
ForumindlægNogle der ved om der findes en facit liste til Einfach so?. Er nemlig gået igang med at lave nogle opgaver som forbedredelse til en kommende prøve, så ville derfor være optimalt hvis jeg kunne tjekke mine fejl :D. Ellers er der nogle der kender andre tyske opgaver bøger på niveau B, som der er til ? -
Bioteknologi og farvestoffer
ForumindlægHej Studieportalen, jeg sidder med en aflevering, og jeg har fået tæsket mig selv igennem den, men ved det sidste spørgsmål er jeg lidt på bar bund. spørgsmålet lyder således " Forskerne ønsker at undersøge, om farvestoffet monascorubramin er egnet til brug i forskellige føde- og drikkev... -
god dispositon
Forumindlæghjælp til en disposition? -
Hjælp til kildeanalyse..
ForumindlægÅhha. Er i gang med en stor historieopgave, som skal afleveres på onsdag.. Jeg har problemer med mig kildeanalyse - hvad skal sådan en indeholde??\n\nOg er der nogen der har et eksempel på en kildeanalyse? - det er fuldstædnig underordnet hvilken kilde, vil bare gerne have et indtryk af hvordan d... -
Synopsis
ForumindlægJeg har brug for en simpel skabelon for en synopsis til eksamen, nogen der kan hjælpe? -
Privat Lektiehjælp
ForumindlægHej derude!Jeg vil gerne tilbyde mig til privat lektiehjælp i dansk.Jeg selv går på HTX på 3. år og har dansk på A niveau. Niveauet er fra folkeskole og opefter og undervisningen kommer til at foregå som du ønsker det. Det kan være øvelser i dansk som jeg forbereder, hjælp til opgaver eller lign.... -
Prøveeksamen
ForumindlægHej, jeg skal til "prøveeksamen" i morgen. er der en der kan fortælle mig hvordan man bedst kan fremlægge en tekst. jeg har tænkte mig, at starte med at fortælle om forfatteren, giv et kort resume af teksten og derefter analysrer den. og tilslut vil jeg relaterer til andre tekster, forf... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægJeg er så uheldig at skulle op i dansk. Hvordan forbereder jeg mig bedst? Jeg synes det er lidt svært, da det jo er en ukendt tekst man kommer op i. Skal jeg bare læse perioder op og hovedtrækkene om de centrale forfattere??Hvad angår dispositionen...har i erfaring med at det er bedst kort at for...
