Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13741 til 13760 af 109300
-
De nye regler
ForumindlægHej folkens Hvordan er de nye regler for, hvor mange eksamener man skal op i? Jeg har været op i disse fag i 1 og 2. g Musik, Fysik, Engelsk Og jeg har disse fag i 3.g Matematik, Kemi, Dansk, Historie, Biologi C, Design, Old, Religion Jeg ved godt, at AT er fast, men hvad med de andre fag? Hv... -
Emne til SRP - Forslag?
ForumindlægHej Alle! :) Jeg ved godt, at der findes andre tråde med samme emne/spørgsmål, men det har ikke helt hjulpet mig, så derfor laver jeg selv en :) Her efter sommerferien skal jeg i 3g og vi er allerede blevet anbefalet at tænker over eventuelle emner. Problemet er dog, at jeg er helt tom for ... -
Spøgelset Mule Killers
ForumindlægHej, I de 40 dage, jeg har været på Studieportalen, er det spørgsmål, jeg oftest er stødt på, spørgsmål der handler om engelske stile om "Mule Killers" Jeg har hidtil prioriteret IKKE at gøre noget ved spørgsmålet, fordi der ligger så meget i forvejen. Men nu fortæller Ayazaman mig, at ... -
Studenter-gennemsnit på under 8?
ForumindlægVille bare af ren nysgerrighed høre hvad man overhovedet kan bruge et studenter-gennemsnit på 6-7 til? -
sygeplejerske
ForumindlægHey. Tænkte på om der er nogen som er sygeplejerske eller er under uddannelsen? For mit spørgsmål er hvad det kræver for at blive sygeplejerske? Jeg går i 2g og har hele mit liv ville være sygeplejerske. Er der specielle krav, hvor skal man gå henne og jeg har ikke vildt høje karakterer så hvad e... -
orbitaler
ForumindlægHej allesammen..håber nogen kan hjælpe mig fordi forståe slet ikke hvad orbitaler går ud på overhovedet... :( men har følgende spørgsmål: a- bestemmer hovedkvantetal fuldstændig energien for en given elektron? b- er det rgtigt at l kvantetallet bestemmer formerne for orbitalerne c- er det rigtig... -
Engelskbog med grammatikregler (paragraffer)
ForumindlægHej, På mit gamle gymnasium havde vi, udover et øvehæfte, også en bog med grammatikregler, skrevet med paragraffer, i engelsk. Det har vi desværre ikke på mit nuværende, og jeg kan ikke huske hvad bogen hedder. Jeg kunne virkelig godt bruge den i undervisningen, da vores nuværende opgavehæfte he... -
Dropper ud ?
Forumindlæghej Da jeg kun har fået 4 i matematik og 7 i billedkunst så har jeg valgt at droppe ud, jeg opnår aldrig 12 tallet i et fag :S Jeg har også en fraværs procent på 20 årligt. mvh Fassos -
SKRITLIG EKSAMEN-HJÆÆLP
ForumindlægHej SP. Jeg har netop fået af vide, at jeg skal op til engelsk skr. eksamen, B-niveau. Engelsk er ikke min stærkste side, og derfor vil jeg høre om, hvordan jeg bedst mulig og effektivt kan forberede mig? alle råd og tips kan bruges så bare skriv løs på forhånd tak. -
Hydrostatisk tryk?
ForumindlægI min engelske lærerbog står der:" Hydrostatic pressure can occur in any liquid that is static". Men i den danske er der et billede(vedhæftet) som illustrerer det hydrostatiske tryk helt anderledes. 1) Først og fremmest i rum B er der diffusion af vand("bevægelse") over rum A... -
Kvote 2 Fagsnit?
ForumindlægHej Jeg var inde og kigge på min status på århus universitetes hjemmeside. Der står: kvote 2 fagsnit: 7,0 - hvad vil det sige? Og der står min kvotient er 4,6 med bonus, vil det sige at mit snit ikke er tilstrækkeligt nok for at kunne blive set i kvote 2? Så jeg kan egentlig allerede godt glemme ... -
Markovkæder rekurrent
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave ? -
kredsløb
ForumindlægHej. Vil gerne hjælp til denne opgave. Tak på forhånd. Hvilket diagrammer viser korrekt det elektriske kredsløb og hvorfor? Se vedhæftet -
SSO - det haster
Forumindlægjeg skal analysere og fortolke enenglesk roman som jeg skal inddrage i min opgave. jeg har psykologi som hovedfag og engelsk som "under -fag" hvilken analyse og fortolkning skaljeg bruge? plzzz help -
studieretning
ForumindlægHej. Kan man vælge mellem Naturvidenskablig, sproglge, samfundsvidenskablige og kunstnerisk studieretning? -
Eksamen I dag
ForumindlægHej Jeg var til eksamen i engelsk stx b i dag, og har fundet ud af at jeg har lavet et par gentagelser og kommafejl.. Er der nogle, der ved om censorerne kigger meget på kommafejl på stx b engelsk, og om det i så fald tæller meget ned? Tak på forhånd:) -
Ecxel
ForumindlægHvordan kan man få sin Excel på engelsk? -
Bacheloruddannelse ved Oxford?
ForumindlægSom nævnt i en tidligere tråd var det tidligere min intention at blive kandidat i økonomi (cand.polit.) ved Københavns Universitet. Imidlertid er filosofi og (international) politik to af mine hovedinteresser, og jeg vil gerne have en uddannelse, hvor disse fagområder også indgår. Jeg overvejede ... -
Gennemsnit
ForumindlægEr der nogen, der ved hvor høj gennemsnittet skal være, når man gerne vil være farmaceut i 2008? -
24 timer eller 24 minutter?
ForumindlægHvilke eksamener er 24 timers-eksamener, og hvilke er 24 minutter?
