Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 13741 til 13760 af 58387
-
Den kolde krig - eksamen
ForumindlægHej:) Jeg har idag trukket den kolde krig, hvor udleverede materiale fokuserer på blokaden og Berlin murens opbyggelse og fald. Forskellige politikere udtaler sig om hændelserne. USA, Tyskland, Sovjet og Frankrig er de væsentlige involverede lande. Jeg er meget i tvivl om hvikle problemstilling... -
Samf Eksamen, 24t, A
ForumindlægKort sagt, er der nogen der ved hvordan sådan en forløber? Skal eleven forme et oplæg eller hvordan er det? Panik :D -
FUCK BIOLOGI EKSAMEN
Forumindlæg. -
Dansk Eksame. Hjælp tak! Er så forvirret :/
ForumindlægJeg skal op i: Nyere dansk lyrik Og min lære siger at jeg skal have noget om nyere litteratur historie. Og jeg tænker sån lidt hvor langt sys i jeg skal gå tilbage? Har søgt og søgt og jeg syntes ikke jeg kan finde noget stof før vi når helt tilbage til omkring 1930-50´erne? Kan jeg gå så langt t... -
Gode råd til tysk-eksamen?
ForumindlægJeg skal op til tysk om nogle uger, så jeg håbede der var nogle veteraner der havde et par gode råd til 12-tallet til en grønskolling som mig. Rådene må bl.a. meget godt handle om hvad man skal komme ind på og hvordan man kan strukturere det. Men ellers er alt egentlig velkomment. -
Dansk skr. eksamen hjælp.
ForumindlægHej allesammen. Er der en der evt. har købt den guide til litterære artikler fra studienet som vil sende mig en e-mail? [email protected] Kunne godt bruge en hjælpende hånd! Mvh. Karl. -
Coca cola reklame. eksamen
Forumindlæghttp://www.youtube.com/watch?v=R1NnyE6DDnQ&playnext_from=TL&videos=_7q8Kma9Qrw jeg har trukket denne coca cola reklame. Jeg har min faglige perspektivering, men jeg mangler min personlige. nogen de rhar nogle ideer? -
Dansk Mundtlig Eksamen
ForumindlægHey alle sammen! Jeg har i dag været oppe og trække mit fordybelsesområde i dansk - Det blev "Den svære kærlighed" Jeg har fået folkevisen "Agnete og havmanden", "Hosekræmmeren og romanen "En-To-Tre-nu" som de forskellige tekster til perspektivering. Prøv... -
Hjælp til matematik eksamen 10. klasse
ForumindlægHejsa derude. Jeg skal til skriftlig Matematik imorgen. Ja jeg har forberedt mig, men har kun få noter til min problem regning. Jeg har bl.a. om: Valuta beregning lidt geometri vækstfunktioner økonomi regning statistik og lidt med SIN,TAN og COS beregning på trekanter. Så lyder mi... -
Tysk eksamen - die schweiz
ForumindlægJeg har i tysk trukket emnet die schweiz. Jeg har søgt en del på nettet men der kommer ikke rigtig noget frem. Jeg skal fremlægge i 7 minutter så emnet skal være godt. Jeg er på udkig efter et underemne til die schweiz, er der nogle, som har nogle forslag?.. Det skal være et emne der er noget sto... -
Den første til eksamen - dårligt?
ForumindlægHej derude :-) Jeg skal op i mundtlig matematik snart som den allerførste. Det bekymrer mig, at jeg er den første, da jeg har en forstilling om, at censor og eksaminator er tilbageholdende med karakterene ved de første, fordi de ligesom skal vurdere niveauet en smule. Så nu er mit spørgsmål: E... -
integralregning, mundtlig eksamen.
Forumindlægspørgsmålet lyder: gør rede for begrebet stamfunktion og de tre regneregler, der sætter os i stand til at bestemme stamfunktioner til polynomiet . s. 71-75 b2. jeg har gjort rede for hvad en stamfunktion er, og kommet ind på tre sætninger, og bevist dem. 1: hvis f1 og f2 i et interval er stamfunk... -
Mundtlig eksamens aflevering
ForumindlægHar brug for jeres hjælp mennesker! Skal aflevere en mundtlig eksamensopgave denne uge. Har jeg brug for noget hjælp til nogle opgaver. 1.007 Et andengradspolynomium f har følgende forskrift: f(x) = x2 - 6x + c. Bestem for hvilken værdi af c andengradspolynomiet f har netop en rod Mang... -
Ondskab - Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHey, jeg har trukket emnet "Ondskab" og mangler idear til en kortfilm, jeg kan arbejde med. Jeg har overvejet "De nåede færgen", men da jeg skal perspektivere til "Beast", er jeg bange for, at det ikke vil give det store mening. Hvad kunne alternativet være, som ka... -
Matematik eksamen, Hjælp til lineær programmering
ForumindlægHej alle derude på studieportalen. Jeg står her med en opgave omkring lineær programmering hvor jeg skal finde begrænsningerne udfra et skema samt n(0) har kigget på en tidligere emneopgave vi har haft om emnet og kan se at jeg har lavet begrænsningerne fuldstændig forkert. er der nogen herinde ... -
Analyse af Terra - Dansk Mundtlig Eksamen
ForumindlægJeg har trukket science fiction til dansk mundtlig eksamen, og har så valgt Terra af Cecilie Eken. Jeg mangler dog perspektivering. Jeg skal perspektivere til enten: “Den perfekte bror”, “De hvide mænd” eller “Nummer 14”. Er det noget i kan hjælpe med? Mangler også vurdering, men det tænker jeg... -
Forsøg til naturfags eksamen 9. Klasse
ForumindlægHej alle Vi skal til at op til eksamen i 9. klasse, og det indebære jo selvføgelig også tværfaglig naturvidenskab. Vi har i gruppen trukket overemnet "Udledning af stoffer" og har valgt underemnt "Luftforurening" Vi mangler et par forsøg hertil, og håber på der er nolge de... -
Nede over min karakter
ForumindlægHej Alle. Har lige fået 02 i mundtlig dansk. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal håndtere det. Jeg følte jeg gjorde det ganske udmærket, men min lærer slagtede mig foran censor. Ville lige hører om afganskarakteren her i eksamen af 9 klasse, har noget som helt med noget at gøre?? Jeg er komm... -
Mundtlig Biologi C eksam ?
ForumindlægJeg skal snart til en mundtlig biologi C eksam, men hvordan foregår sådan en eksam? er fuldkommen lost på hvordan jeg skal forberede mig til den, har læst det meste af pensum men ved ikk helt hvad der forventes af mig til eksamen og hvad sker der? hjælp tak ! :-) -
Gennemsnit
ForumindlægEr der nogen, der ved hvor høj gennemsnittet skal være, når man gerne vil være farmaceut i 2008?
