Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 13761 til 13780 af 60468
-
integralregning, mundtlig eksamen.
Forumindlægspørgsmålet lyder: gør rede for begrebet stamfunktion og de tre regneregler, der sætter os i stand til at bestemme stamfunktioner til polynomiet . s. 71-75 b2. jeg har gjort rede for hvad en stamfunktion er, og kommet ind på tre sætninger, og bevist dem. 1: hvis f1 og f2 i et interval er stamfunk... -
Hjælp til mundtlig matematik B eksamen..
ForumindlægHej allesammen. Da jeg har ligget syg i den her uge har jeg misset min eneste mulighed for at øve med min lærer, om matematikken. jeg har alle beviserne og formlerne, men jeg har virkelig brug for hjælp til hvad jeg skal sige til de ting.. er der nogen der kan hjælpe mig? Spørgsmål 2: Andengrad... -
AT eksamen - Metoder, psykologi?!
ForumindlægHåber virkelig en eller anden kan hjælpe mig med det her, for er bare helt lost! Jeg har valgt et emne der hedder "Moderne rejsende og kommunikation", i Dansk og psykologi, hvor min problemformulering er:• Undersøgelse af rejseblogs som kommunikationsform og genre, samt de unge rej... -
Elektronoverførsel-princippet!! hjælp eksamen
ForumindlægHej, jeg sidder her og sveder over kemi, da jeg skal op mundtlig her på mandag. Jeg er nået til redox kemi. Er der en der med simple ord, kan forklare hvad elektronoverførsel-princippet er. Hvorfor det er vigtigt i forhold til energien i en reaktion osv. det ville hjælpe utrolig meget. Tak -
Mundtlig eksamen FSA
ForumindlægHej. Jeg har hørt en masse om at hvis man trækker noget skriftlig til mundtlig dansk (alt bortset fra billeder eller video) så skal man vælge et stykke man vil læse højt. Men hvor meget skal man mindst læse? På forhånd tak. -
Dansk mundtlig eksamen - Lyrik
ForumindlægHar trukket Lyrik som fordybelsesområde i mundtlig dansk og skal have funden en dansk sang at analysere. Har bare det problem at jeg ikke hører dansk musik overhovedet (og læser heller ikke danske digte). Ville høre om det var nogen der kunne komme med forslag til et evt. digt eller en sang man... -
Prøve eksamen- Dansk!
ForumindlægJa jeg skal så op i dansk i prøveeksamen og jeg har fået vide at jeg enten kommer op i Lyrik eller noveller.. Vil så vide om i kan anbefaler nogle noveller/lyrik som i har haft i 8.klasse eller noget i måske kom op i?? Vil gerne øve mig :) Håber virkelig i kan hjælpe ;) Og btw. har i... -
Samfundsfags eksamen imorgen!
ForumindlægHej derude :-) Jeg skal op til samfundsfagseksamen imorgen, og jeg har noter til hele pensum. Men jeg kan self. ikke det hele udenad det klart. Vi har prøveform A - den hvor man går op og træker og sp 40min forberedelsestid. - Nu da jeg har rimelig styr noterne, ved jeg ikke hvad jeg skal ... -
00 i eksamen, men 10 i årskarakter
ForumindlægJeg fået karakteren 00 i skriftlig dansk (A niveau, HHX). Jeg er naturligvis meget utildfreds, og jeg vil derfor høre, om der er nogen, der vil prøve at læse den igennem. Der er tale om analyse af kronik. Håber virkelig, at der er nogen der vil hjælpe. -
HASTER VIRKLIGT SKA OP I EKSAMEN IMORGEN
ForumindlægHej er der nogen der ved en lille historie om Amish People? det er den sidste del af mit disposition som jeg virklig har brug for Bare en lille historie så er det nok,,, DVS Case of Story:D -
Samf Eksamen, 24t, A
ForumindlægKort sagt, er der nogen der ved hvordan sådan en forløber? Skal eleven forme et oplæg eller hvordan er det? Panik :D -
FUCK BIOLOGI EKSAMEN
Forumindlæg. -
Dansk skr. eksamen hjælp.
ForumindlægHej allesammen. Er der en der evt. har købt den guide til litterære artikler fra studienet som vil sende mig en e-mail? [email protected] Kunne godt bruge en hjælpende hånd! Mvh. Karl. -
Coca cola reklame. eksamen
Forumindlæghttp://www.youtube.com/watch?v=R1NnyE6DDnQ&playnext_from=TL&videos=_7q8Kma9Qrw jeg har trukket denne coca cola reklame. Jeg har min faglige perspektivering, men jeg mangler min personlige. nogen de rhar nogle ideer? -
Gode råd til tysk-eksamen?
ForumindlægJeg skal op til tysk om nogle uger, så jeg håbede der var nogle veteraner der havde et par gode råd til 12-tallet til en grønskolling som mig. Rådene må bl.a. meget godt handle om hvad man skal komme ind på og hvordan man kan strukturere det. Men ellers er alt egentlig velkomment. -
Den første til eksamen - dårligt?
ForumindlægHej derude :-) Jeg skal op i mundtlig matematik snart som den allerførste. Det bekymrer mig, at jeg er den første, da jeg har en forstilling om, at censor og eksaminator er tilbageholdende med karakterene ved de første, fordi de ligesom skal vurdere niveauet en smule. Så nu er mit spørgsmål: E... -
Mundtlig eksamens aflevering
ForumindlægHar brug for jeres hjælp mennesker! Skal aflevere en mundtlig eksamensopgave denne uge. Har jeg brug for noget hjælp til nogle opgaver. 1.007 Et andengradspolynomium f har følgende forskrift: f(x) = x2 - 6x + c. Bestem for hvilken værdi af c andengradspolynomiet f har netop en rod Mang... -
Ondskab - Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHey, jeg har trukket emnet "Ondskab" og mangler idear til en kortfilm, jeg kan arbejde med. Jeg har overvejet "De nåede færgen", men da jeg skal perspektivere til "Beast", er jeg bange for, at det ikke vil give det store mening. Hvad kunne alternativet være, som ka... -
Matematik eksamen, Hjælp til lineær programmering
ForumindlægHej alle derude på studieportalen. Jeg står her med en opgave omkring lineær programmering hvor jeg skal finde begrænsningerne udfra et skema samt n(0) har kigget på en tidligere emneopgave vi har haft om emnet og kan se at jeg har lavet begrænsningerne fuldstændig forkert. er der nogen herinde ... -
Analyse af Terra - Dansk Mundtlig Eksamen
ForumindlægJeg har trukket science fiction til dansk mundtlig eksamen, og har så valgt Terra af Cecilie Eken. Jeg mangler dog perspektivering. Jeg skal perspektivere til enten: “Den perfekte bror”, “De hvide mænd” eller “Nummer 14”. Er det noget i kan hjælpe med? Mangler også vurdering, men det tænker jeg...
