Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 13901 til 13920 af 39570
-
Eksamensforberedelse
ForumindlægHej. Jeg går og føler mig lidt rastløs og lost, fordi jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal forberede mig til biologi eksamen. Jeg har jo fået biologi spørgsmålene på forhånd, og jo jeg kan godt opfriske min viden og svare på dem, men det er jo primært bilagene som man får til eksamen m... -
Karakterer på HF
ForumindlægHej. Jeg går på mit første år på HF, og er lidt i tvivl ift. eksaminerne. Jeg ved, at man skal op i alle fag på en HF, og at det ikke er ligesom på STX etc. Men fordi man jo ikke får standpunktskarakterer på HF, ligger lærerene egenlig så på, hvordan du genrelt klarer dig i undervisningen, når m... -
Kendt og ukendt tekst til mundtlig dansk (A) HF ?
ForumindlægJeg kan ikke finde nogen vejledning/bekendtgørelse ang. kendte og/eller ukendte tekster til mundtlig dansk eksamen (A) på HF. Vores lærer har i den allesidste dansk time pludselig nævnt, at der kan være kendte tekster mellem spørgsmålene til eksamen. Kan det virkelig passe ? Og er det ikke at &qu... -
Hjælp!!!!!!!
ForumindlægHej. Jeg vil godt lige høre om noget... Jeg er blevet student i dag, og har været til den sidste eksamen i dag og fik 00 i huen, det skal lige siges jeg går på HF. Mit snit er på 3,6 efter jeg har fået mit 00. Men får man stadig sin hue "på" og får sit bevis, når man har dumpet den si... -
Sygeksamen?
ForumindlægHej Jeg skal op til eksamen her imorgen med matematik mundtligt i 3.g. Jeg har været syg lige siden igår morges og jeg har det ik bedre. Jeg er bange for at jeg kunne have haft symptomer mht. corona da jeg hidtil hoster, har ondt i halsen, min næse løber 24/7 så er muligvis os forkølet. Tror i j... -
Søge ind- kvote 2 JURA
ForumindlægHej alle sammen... Jeg vil gerne søge ind på min drømmeuddannelse, som er JURA! Jeg har desværre ikke det højeste gennemsnit, da det ligger på cirka 6,7. Jeg ved, at jeg kan gange det med 1,8 efterfølgende. Vil det overhovedet være muligt for mig, at skulle betragtes som en egnet kommende jurast... -
Identitet og madkultur
ForumindlægHej, jeg er en af de mange 3.gére som har chancen for at komme op i AT som i år omhandler "mad og mennesker" Jeg har valgt emnet "Identitet og madkultur", men er faktisk stadigvæk ikke helt indsporet på hvad det egentlig er jeg vil med det. Jeg har tænkt og tænkt og jeg kan i... -
Sygeeksamen.
ForumindlægJeg skal til eksamen i tysk imorgen. Det er en eksamen hvor jeg har 24 timers forberedelse, men idag (den dag jeg skal forberede mig) har jeg fået det helt vildt skidt, med ondt i hovedet og svært ved at fokusere. Forberedelsen er vel en del af eksamen, så jeg burde vel kunne få syge eksamen. M... -
Antal eksaminer?
ForumindlægKære Studieportalen!Jeg har tre højniveau fag: matematik 3 årigt A niveau, fysik A og kemi A. Derfor overraskede det mig og mine medstuderende da vi fik vores eksamensplan og så, at vi havde en mere mundtlig eksamen end de andre 3. g'ere som havde matematik 1 årigt A nivau. Vi fik at vide at ... -
Har du nervøsitet eller eksamensangst?
ForumindlægGennem mit arbejde i en Studenterrådgivning har jeg mødt mange, der har været nervøse for eksamen. Jeg vil opdele eksamensnervøsitet i 3 grupper, så du kan se, hvor du hører til og hvad du kan gøre for dig selv. Forskellen på grupperne er graden af ubehag i kroppen og uhensigtsmæssige tanker og... -
Tidligere eksamensopgaver
ForumindlægHvor kan jeg finde tidligere eksamensopgaver? Fra 2014? I fagene dansk, samfundsfag, matematik og tysk? Det haster!!!! -
En tale hjælp
ForumindlægJeg skal lave en tale til samfundsfag.. Er der nogle der har nogle gode ideer? -
kan I hjælpe?
ForumindlægHvad menes der med, når man laver et projekt i samfundsfag, og ens lære ber en om at sammenligne kilder? -
SRP.
ForumindlægEr der en privatlærer herinde som kan hjælpe med mig Srp, EN DER ER RIGTIG GOD TIL Samfundsfag. håber der er en derude. :) -
Hjælp
ForumindlægHej :-) Er der nogen, som vil rette min SRP-opgave. Jeg skriver i Samfundsfag og matematik. -
SF Socialistisk folkeparti.
ForumindlægHej..Har om SF i samfundsfag. Hvis der er nogle der har haft om det, kan i så ikke give lyd.? Taak. (:Hilsen Rikke.Prikke. -
METODERNE
ForumindlægHej alle, jeg skriver i samfundsfag / religion. Er lidt usikker på hvad jeg skal sige omkring metoderne? -
kvalitativ
Forumindlægjeg arbejder med historie samfundsfagligt.. kan jeg godt bruge en tale af bush som en kvalitativ metode? -
Offentlige investeringer
Forumindlæghej alle, har et spørgsmål vedrørende samfundsfag hvad menes der med offentlige investeringer? Mvh C.t -
Cubakrisen
ForumindlægHar om Cubakrisen og skal bruge samfundsfaglige teorier til at forklare udviklingen. Hvilke er relevante?
