Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 13901 til 13920 af 321608
-
udskille CO2?
ForumindlægHvad betyder at planten udskiller CO2? -
Love
ForumindlægHejsa er der nogen af jer som har skrevet om kærlighed i engelsk??? Jeg har skal om 3 uger fremlægge om det... Jeg er ikke den bedste til at stave engelsk, så det ville være super dejligt hvis der var nogen der havde skrevet om kærligehed på engelsk... Hilsen Louise -
muskler...notater..
Forumindlæger der nogen her inde der har gode notater til muskler i forbindelse med A niveu kunne være dejlig hvis nogen kunne hjælpe lidt jeg har lidt svært ved nogen af figurene -
Sammenhæng mellem Jihad og 11. september?
ForumindlægHej,I forbindelse med en opgave i religion, vil jeg spørge jer, om I mener, der er en sammenhæng mellem Jihad og 11. september? Og i så fald - hvad er sammenhængen?//Rasmus -
kemisk forbindelse der indegår i en organisme
ForumindlægHej jeg skal finde en kemisk forbindelse der indegår i en organisme, men har lidt svært ved at finde en. -
børnehavevikar
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad timelønnen er for børnehave- og vuggestuevikarer. For folkeskolevikarer er den jo dejlig høj. jgthb -
Hjælp til en sætning
ForumindlægHvordan siger man: Er for hende... es por ella? -
identitet????
Forumindlægnogen der vil give et kort bud på en definition af identitet? -
forskellen mellem pøblen og folket
Forumindlæghej alle sammen jeg er i gang me en opgave og undrer mig over en ting. i 1849 blev pøblen en del af folket. men hvad er forskellen mellem "pøblen" og "folket" egentlig?? og lige en anden spørgsmål, (vil bare gerne f jeres meninger afvide) hvorfor mener i at man havde brug for ... -
De store opdagelser - HJÆLP, HJÆLP
ForumindlægHvilke betydning har de store opdagelser fået? Hvad har de betydet for os? tusind tak -
darwin
ForumindlægHvad er det der kendetegner et naturvidenskabeligt gennembrud, og hvorfor betegnes Darwins opdagelser/teorier som sådan et? er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an? -
de unge
Forumindlægsidder der nogen der vil være venlig at hjælpe med det spørgsmål. Forklar sammenhængen mellem det senmoderne samfunds frihed og mangel på holdepunkter og den øgede hyppighed af fedme? tusind tak -
Kristendom
ForumindlægHvad er kristendommens livs-, og verdenssyn? Desuden er der nogen lignelser som fortæller noget om sjælen? eller bare nogen udpluk fra biblen? -
Forskel..... hjælp please!
ForumindlægJeg skal skrive en report og min lærer vil gerne have at reporten indeholder diskussion og konklussion (selvfølgelig). Han sagde at der er mange der tror det er det samme. Er der en der gider at komme med en klar og tydelig forklaring på de to? Det vil være til stor hjælpe! -
Eksamen dansk
ForumindlægHejsa :-) Jeg skal snart op til eksamen i dansk mundtlig. Jeg har trukket romantikken, og ud fra det har jeg valgt et eventyr af H.C. Andersen, som hedder "Tepotten". Så jeg ville lige hører, om der var nogle som evt. kunne fortælle mig, hvorfor man skrev eventyr i romantikken, og hvad ... -
Historie eksamen - perspektivering
ForumindlægHej folkens! :) Jeg skal op til historie eksamen i næste uge. Min lærer siger at, hvis man vil opnå en høj karakter, er det meget godt at kunne perspektivere til idag og kende til nutidens historie, altså sådan noget som Krim øen osv. Har i nogle gode ideer til noget perspektivering og er der ... -
det vi har mistet af Sarah Engell synopse mundtlig eksamen
ForumindlægHej! Nogen der har lavet en analyse til novellen: Det vi har mistet af Sarah engell? Eller har adgang til skolehjælpen, og vil hjælpe med analysen? på forhånd, mange tak:) -
Abrahamspagten
ForumindlægEr der nogen der kort kan forklare abrahamspagten? Jeg har nemlig kun en side af den, resten er blevet væk:) -
Forsøgsmennesker
ForumindlægJeg vil meget gerne skrive en AT omkring Forsøgsmennesker i emnet 'Det gode liv'. Hvor vidt kan nutidens teknologi og forskning udvide sig? og perspektivere det til Immanuel Kants filosofi omkring etik og moral. Er der nogle der måske havde kendskab til hvilke ting man 'testede... -
Nattergalen
ForumindlægHej søde mennesker Jeg sidder og analyserer "nattergalen" af H.C. Andersen, og jeg har lige et par spørgsmål, som jeg meget gerne vil have svar på. - Hvad er budskabet i nattergalen? - Hvilke temaer indeholder eventyret? - Hvordan kan man fortælle, at nattergalen indgår i tiden &...
