Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 14061 til 14080 af 47924
-
Ganget gennemsnit
ForumindlægJeg er i tvivl om hvad eksamensgennemsnittet ganges med. Jeg har søgt rundt omkring på nettet, men kan ikke finde noget information for 2011... Jeg ved at hvis man fortsætter inden 2 år ganges der med 1,08. Det jeg er i tvivl om er hvor meget der ellers ganges med. Jeg bliver student på HTX i år,... -
medicin studiet
ForumindlægHej Kan jeg komme ind på medicin studiet med en halv færdig hf samt masse års erh. erfaring mm. hvad kræver det,skal jeg tage ny hf eller er der chance for kvote 2,! forestiller mig selvstudie hf 2 år og derefter søge ind på med. ! -
mundtlig eksamen..! :S har virkelig brug for hjææælp..! :S
Forumindlæghejza jeg skal op i en historie eksamen på mandag, og jeg er den type, som er meget nervøs. de sidste 3 eksamner har jeg været syg og kastet op på grund af at jeg var så nervøs. men jeg har meget meget svært ved at lade vær med ik at være nervøs og være rolig. men jeg kan ikke få det væk.. jeg er... -
Næsten intet nyt til den mundtlige eksamen - er jeg på røven?
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i AT på mandag, og jeg er begyndt at bekymre mig en smule. Da jeg for et par måneder siden afleverede min synopsis, var den meget grundig og ærlig talt virkelig god. Den fyldte dog 5-6 sider, hvilket giver mig problemer nu. Det er jo meningen at man skal bygge videre på ens ... -
Ideer til nyhedsartikel om brænden på børsen til mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHej jeg søger efter ideer til en nyhedsartikel angående brænden på børsen til den mundtlige dansk afgangseksamen. Tak på forhånd :) -
Matematik B HF karaktergivning skriftlig eksamen 2012
ForumindlægHej, er der en som ved hvorledes der gives karakter for den skriftlige HF eksamen for Mat B i år? Der er 20 opgaver i alt, og jeg føler mig sikker på ihvertfald at havde 12 rigtige, måske 13. Jeg har prøvet at google, men kunne kun finde frem til http://www.emu.dk/gym/fag/ma/undervisnings... -
Biologi/kemi eksamen mandag d. 14/12
ForumindlægHey sp. Jeg har virkelig brug for jeres hjælp inden min eksamen. Jeg har afleveret en rapport, men er stadig ekstremt usikker på tre spørgsmål samt at jeg sikkert har skrevet et eller andet fucked diverse steder :) 7. Opskriv det afstemte reaktionsskema for fotosyntesen og angiv struktur og p... -
engelsk skriftlig eksamen 24 maj 2017
ForumindlægHej amigos fra studieportalen! Jeg har været oppe i engelsk eksamen idag, hvor jeg valgte at besvare A, en analyse af "Smile" af Roddy Doyle. Jeg følte virkelig det gik dårligt og vil gerne bekræfte om jeg var helt galt på den eller om det er noglelunde ellers stresser det mig bare!! Så... -
Hvordan går man til en mundtlig matematik eksamen og score 12?
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder og laver eksamensspørgsmålene til matematik A og jeg kan godt svare og bevise det der skal bevises. Jeg har taget matematik, som mange andre, på et turbohold. Så jeg har den mundtlige eksamen i matematik her i slutningen af måneden. Det mit spørgsmål lyder på er. Hvorda... -
Vejledning (opskrift) til danske mundtlig eksamen 9.klasse
ForumindlægHejsa Jeg skal til dansk mundtlig eksamen på torsdag, og jeg er lidt i vildrede med opskriften - er klar på jeg trækker et emne - får 50 min forberedelse, og så skal jeg fremlægge - det jeg godt kunne tænke mig at se er en vejledning/opskrift på hvordan jeg disponere denne opgave. Altså... -
HJÆLP TIL BILLEDEANALYSE (DET GYLDNE SNIT) DANSK EKSAMEN I MORGEN!
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål vdr. billedeanalyse til dansk eksamen! Jeg har to billeder jeg har analyseret, men jeg kan ikke finde ud af det gyldne snit, det ser nemt ud, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det på mine to billeder Det første er Erik Henningsens 'Sat Ud' Det andet er Lau... -
STX Biologi A Eksamen 24. maj 2017
ForumindlægNogen som har det her eksamens sæt færdiglavet? -
SAMF. A EKSAMEN - ØMU KRISE OG INTERNATIONAL ØKONOMI
ForumindlægJeg vil høre om der er nogen derude der vil hjælpe mig med min 24-timers eksamen i samfundsfag!! Jeg har om emnet Globalisering og international økonomi og har fået en række artikler om hvordan EU skal klare sig ud af krisen og hvordan Tyskland taler for en monetaristisk strategi og Frankrig ... -
Miljøvurdering til hjemmeside?
ForumindlægHej!En af mine klasse kammerater har lavet en hjemmeside og en plakat dertil til et eksamens teknologi projekt på HTX. Jeg sidder så nu og skal lave en miljøvurdering af en hjemmeside, men jeg kan ikke rigtig komme på, hvad jeg skal skrive om, fordi en hjemmeside forurener jo ikke naturen, nogle ... -
et lille spørgsmål, men mega vigtigt. Eksamen i morgen!!
ForumindlægJeg har skrevet således. Men hvordan har OT noget med energi at gøre? på forhånd TAK!! CO2 er en kemisk forbindelse mellem kul og ilt, som opstår under forbrænding af kulstofholdigt materiale, hvor forbrændingen har rigelig tilgang af ilt. Denne afbrænding, som danner CO2, er en afbrænding af fos... -
vinkel mellem linje og y-akse, haster eksamen i morgen
Forumindlæghej, er der nogen der kan hjælpe mig, jeg har ledt over alt hvordan man skal finde skal finde en vinkel mellem en linje og en y-akse og for den sags skyld også en x-akse. håber der er en der kan hjælpe. -
Hvor lang tid må vi snakke til AT-eksamen?
ForumindlægHej guys. Jeg skal til årsprøve i AT, og jeg vil bare høre.. hvor lang tid har vi til at snakke selvstændigt? Jeg ved det er bedst at kunne snakke så selvstændigt som muligt, uden at de skal stoppe en for meget og hjælpe en. Mit oplæg er godt 12 minutter, er det for meget? Jeg har hørt at der e... -
Mdt. eksamen i Engelsk B - at perspektivere.
ForumindlægHejsa. Hvis man skal perspektivere en tekst til nogle andre, hvad er det så man lige skal sige? Som det er nu har jeg næsten ikke noget overblik over de opgivet tekster, og jeg vil derfor spørge, hvor godt det er nødvendigt at sætte sig ind i dem? -
Hvordan et gen normalt kommer til udtryk - hjælp - haster eksamen i morgen!!
ForumindlægJeg har til min biologi eksamen fået spørgsmålet Hvordan kommer et gn normalt til udtryk? Og nu har jeg svaret på det, men nu er jeg kommet i tvivl og tror jeg er galt på den. For jeg har svaret sådan noget med øjenfarve og dominante og recessive gener. Men så har jeg læst noget om det et andet... -
Medicin - Gns af samlede karakterer eller adgangsgivende eksamer?
ForumindlægKort og simpelt spørgsmål. Gns. på medicin er det udregnet udfra snittet på de adgangsgivende eksamer (Altså matA, KemiB,FysikB) osv. eller er det det samlede snit fra studentereksamen? Hvis det er det samlede snit man går udfra, har man så ikke en uretmæssig fordel, hvis man som jeg færdiggør mi...
