Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 14081 til 14100 af 35989
-
Sumkurver og kumulerede frekvenser
ForumindlægJeg husker det som om at det er let at tegne sumkurver, men jeg har det med at glemme, hvordan man egentlig gør. Vedhæftede billede er opgaven, og jeg ville blive rigtig glad, hvis nogen ville fortælle mig, hvordan man gjorde. Udover det har jeg to spørgsmål. 1. Hvad skal der stå på X- og Y-... -
spændigsrækken haster
Forumindlæghej jeg jeg skal fortælle om spædingsrækken, har skrevet håber i vil tjek, om det er rigtig. og om hvad jeg mangler? spædingsrækken K Na Mg Al Zn Fe Pb H2 CU Hg Ag AU Pt a. dem til hørje er svage, derfor kan de ikke oxideres med venstre side, altså metalerne b. dem til v... -
Hvordan siger man, at have noget på hjertet?
ForumindlægHej allesammen Senere skal jeg til tysk årsprøve, og jeg kunne godt lige tænke mig at vide, hvordan man siger "det var hvad jeg havde på hjertet"... Når man slår det op, står der følgende: have noget på hjertet: etw auf dem Herzen haben. Kan ikk rigtigt sammensætte en sætning. Nogen ... -
Krydsprodukt og parallelogram
ForumindlægI MAT B til A (3g) hedder det i sætning 1 (s. 188) at længden af krydsproduktet af a og b (vektorer) udregnes !a x b! = !a!*!b!*sinv (hvor !! menes numerisk værdi), men forstår ikke beviset for dette, synes faktisk ikke rigtigt de beviser det overhovedet.. Er er nogen der kan forklare dette for... -
9. klasses afgangsprøve
ForumindlægJeg skal op i mundtligt dansk på mandag. Har skrevet en synopse med følgende disposition for fortolkningen, som jeg går ud fra er det der tæller. Genre Komposition Ydre træk Indre træk Sprog og tid Tema Budskab Fortolkning Vi har fået en beskikket censor så tror ikke hun er til at løbe om hjør... -
Contexts - hjælp
ForumindlægNogen der har sit pensum i contexts? Vil meget gerne høre fra jer.. -
Transforamtor, Hjææælp
ForumindlægHeeeej Hvad er det bedst at vise forsøg eller sige, hvis man trækker Transformator? (9.klasse niveau- FSA) Tak for hjælp :D -
Ekstemporaltekster
ForumindlægHej! Er der nogen der har eksempler på ekstemporaltekster i old? Fx ifb. med Medea, Menon, Kroisos, odyseen, Iliaden osv. Kunne godt tænke mig at høre nogle eksempler. Kunne "Et dukkehjem" af Ibsen være en ekstemporaltekst til "Medea"? -
det modsatte af "sofrosyne"
ForumindlægAltså Sofrosyne er når en person har indsigt/besindighed. Hvis man har en bestemt indsigt/personlighed, der gør, at man handler klogt ift. skæbnen. Men nu er mit spørgsmål, hvad det modsatte af sofrosyne er? Odysses råber i 9. sang hånene efter kyklopen, hvilket bestemt ikke er at handle klogt... -
Få noget ud af at hjælpe en i nød
ForumindlægHej kære venner. Jeg skal op i Spansk i morgen. Jeg har fået en tekst i dag. Jeg ville høre om nogen vil hjælpe mig med at analysere den osv. Evt mod betaling efter dit krav? Jeg ser frem til en svar Hilsen 3g fellow -
tilfælde af sygdom til terminsprøve i 3.g
ForumindlægHej. Jeg skal til terminsprøve imorgen . Men pga. en sygdom har jeg fået tid hos lægen imorgen .. Er der nogen der ved om hvad skolen siger til det ?? -
Hjælp til novelle?
ForumindlægHej, har en novelle for som skal afleveres om 2 dage. Jeg vil gerne skrive om Freja som føler sig tvunget til at snyde i afgangsprøve fordi der bliver forventet meget af forældrene. Men jeg kan bare ikke komme i gang, jeg er meget desperat efter hjælp. (Overskriften skal være snyd) -
Haster , help please
ForumindlægHej. Jeg skal op i historie i morgen.Jeg trak mit emne, der handler om Danmark i vikingtiden. Jeg skal lave perspektiveringer til nutiden, dvs. har mit emne haft betydning for nutiden, kan vi lære af det og har vi måske et særligt syn på den del af fortiden? Jeg ved det ikke hvad skal jeg sige:( -
REFLEKSION I=U?
ForumindlægEr det muligt at bevise (inden for refleksion) at indfaldsvinklen = udfaldsvinklen? Mvh. H89M -
platon
ForumindlægEr den en som vil give et overordnet referat af symposion, menon og hulebilledet? tak -
HF Sprog?
ForumindlægHeJ Er det obligatorisk at have tysk, fransk eller spansk på hf? Hvis det er .. får man så skriftlig karakter på B niveau, som man gør på gymnasiet? -
Delprøve 1, Engelsk b 30 maj 2016
ForumindlægEr der nogen som ejer denne opgave færdiglavet? -
Problemfomulering til urbanisering
ForumindlægHej, jeg mangler en problemformulering til AT. jeg skriver i fagene Historie A og Samfundsfag B. mit emne er urbaniseringen, hvor jeg bla. i samfundsfag lægger tager udgangspunkt i Georg Simmel (1858 - 1918) og han socoligiske syn på landbrugslivet og storbyslivet. Jeg håber nogen af jer vil komm... -
TI89 Titanium TIL SALG
ForumindlægHelt ny TI 89 Titanium sælges for 1000,-, har aldrig været åbnet, da dette var et fejlkøb. Ny pris 1400,- Jeg bor i København og er villig til at mødes, men køber betaler hvis det kræver forsendelse. SPEC Type Graphing Calculator Display 100x160 pixel display Power Powered by 4 AAA batteries wi... -
Blokstruktur
ForumindlægHar man generelt blokstruktur på alle universiteter i Dk, eller er det bare KU?
