Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 14201 til 14220 af 132250
-
dansk eksame mdt
ForumindlægHej alle Er der nogen, der har været op i dansk eksame mdt??? Hvis ja, hvilke kritik har fået?? godt/dårligt??? -
Har jeg samlet set bestået eller dumpet dansk? Jeg bestod årskaraktererne med 7 og 7, men til eksamen 00 i skrifltlig. Har jeg så ikke bestået faget alligevel?
ForumindlægHej Alle, For et par år siddn i I 3.g på STX fik jeg 7 i mundtlig dansk og 7 i skriftlig dansk til årskaraktererne. Desværre dumpede jeg den skriftligd Dansk A eksame med 00. Mit spørgsmål er derfor: jeg fik samlet set bestået dansk A , ikke sandf? For altså 7+7+0 = 14. 14/3= 4.66. Så altså høj... -
realisme eksam om 1 time haster
Forumindlægskal til eksamen om 1 time er der nogen der gider forklar om realisme -
Dansk A mundtlig eksamen
ForumindlægHej Kan man godt trække en kendt tekst til den mundtlige eksamen? -
F(x)=b*x^a
ForumindlægHej studieportalen! Jeg forstår ikke hvad jeg skal gøre i denne opgave: En pose hundefoder er der angivet følgende dagligt fodermængde: Hundens vægt (kg) 5 10 15 30 40 60 Fodermængde (g) 85 140 190 320 395 545 Det oplyses, at den daglige fodermængde f... -
Andengradspolynomium: bestem a, b og c?
ForumindlægEt andengradspolynomium f er bestemt ved f(x) = ax2 + bx + c. Det oplyses at f har nulpunkterne -2 og 4, samt at f(1) = 4,5 a) Bestem tallene a, b og c. Nogen som kan hjælpe mig med det her? -
Engelsk Oversættelse - Rettelse
ForumindlægHej.. håber der lige er nogle der får tid til at se denne oversættelse igennem for fejl..:o)"Er vi blevet et samfund af overlevere i stedet for eventyrlystne individer?" spørger en engelsk sociolog.Hele tiden bliver vi af medierne gjort opmærksom på de farer der lurer overalt: Pornograf... -
Engelsk resumé - 13 linjer
ForumindlægHej derude :) Jeg er igang med SRO i samfundsfag og matematik, hvor emnet er Spin. I min SRO skal der indgå et 15-20 linjer engelsk resumé om opgaven. Der mangler stadig en konklusion :) Jeg ville blive glad, hvis der var en, der kunne rette eventuelle grammatiske fejl, eller sætninger der lyder... -
en lille engelsk rettelse :)
Forumindlægwassup fellas' :) Jeg står med en engelsk opgave som jeg har lavet færdig, men tænkte på om i ikke kunne være søde o rette den :) Taak på forhånd ' <3 The first picture I want to analyze is by James Tissot. It is an old oil painting from the 1874th. On the painting is an old couple... -
Engelsk sætninger - hjælp til forståelse
ForumindlægHej SP! Jeg sidder og er i gang med en Engelsk lektie til i morgen. Opgaven lyder på at rette evt. fejl, i de nedenstående sætninger. Jeg tror, at mine rettelser er korrekte, men jeg er ikke så god til at beskrive den grammatiske årsag bag - her kunne jeg godt bruge lidt hjælp. ;-) Sætningerne... -
samf eksamen 2014
ForumindlægHej TIl de af jer der var op i skriftlig samf stx A 2014 kan i huske hvad emnerne var? og evt. nogen der er eksamenssættet liggende? På forhånd tak! -
9. Klasse eksamen
ForumindlægHar har fået musikvideo og jeg skal fortæller om setting, og hvad er det nu lige det er? -
Notater A niveu eksamen
ForumindlægHej er der nogen der har nogen notater til A fysik jeg kan få -
skriftlig kemi eksamen og konduktivitet
ForumindlægHej! skal snart op i skrfitlig kemi så ville lige høre eksperterne lidt ad... Behøver jeg at øve mig i ledningsevne opgaver? mht beregning af konduktivitet etc.? (Helge Mygind A1 s84-90)har nemlig ikke stødt på eksamenssæt der havde spørgsmål af overnævnte karakter? håber der er ngn der kan svare... -
Akut sygdom før eksamen
ForumindlægJeg har fået en voldsom hævelse i munden som følge af en visdomstand. Denne hævelse af bevirket feber, svimmelhed og hovedpine. Jeg skal til dansk i morgen, men er i tvivl om, om jeg kan gå op FØR sommerferien, så jeg kan blive student med de andre. På forhånd tak! -
Eø eksamen på c-niveau
ForumindlægUps.. Må indrømme at jeg har sovet lidt i timen. Jeg har ingen problemer med regnskabet, det er nærmere analyse modellerne..Porter, swot osv... Ved faktisk ikke hvad de alle sammen hedder. Er der nogen der kan briefe mig? Og måske lidt info om de enkelte modeller... et link ville også være helt i... -
24-timers eksamen: Naturens kredsløb
ForumindlægHej, jeg har lige trukket emnet Naturens kredsløb: Autotrofe organismer i min 24 timers biologi eksmanen. Opgaven ser således ud:- Lav en biotopsundersøgelse af det naturområde, som du har fået anvist og lav en mindre udstilling fra området.- Forklar med udgangspunkt i dine undersøgelse, hvad aut... -
Dansk eksame imorgen !!!
Forumindlægtjhghjh -
Søger tysker (hjælp) til eksamen!
ForumindlægHej, I næste uge skal jeg op til mundtlig tysk i 2.g. Det er 24 timers forberedelse og starter onsdag d. 17/6 kl. 8.00. Derfor søger jeg hjælp til udformelse af min præsentation onsdag d. 17/6 i 2-4 timer. Bor lige nord for København. -
Emne til fysik eksamen
ForumindlægEr der nogen der har et forslag til nogle forsøg man kan lave indenfor emnet idrætsfysik?
