Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 14241 til 14260 af 48880
-
Turbohold i samf. eller IØ
ForumindlægHej Er der nogen der kender til et turbokursus i samfundsfag (B) eller international økonomi (B) ? -
Noter
ForumindlægEr der nogle der har gode noter om EU og kommissionen i samfundsfag som kan dele dem med mig? -
Synopsis
ForumindlægHejsa Nogle der har en synopsis i samfundsfag liggende, som jeg må se. Trænger til lidt input. -
Sammenligning af to tekster
ForumindlægEr der nogen der har en god model til hvordan det skal gøres? Jeg skriver i samfundsfag og naturgeografi. -
Diskursteorier
ForumindlægEr der nogen, der umiddelbart kunne fremlægge forskellige diskursteorier, og hvordan man bruger dem i en samfundsfaglig vinkel? -
nogen der vil rette min stil?
Forumindlæger der nogen der vil rette min samfundsfags stil? bare stavefejl og sådan noget. -
Tilbyder SRP-hjælp i Historie og Samf.
ForumindlægJeg tilbyder SRP-hjælp i særligt Historie og Samfundsfag. Skriv, så finder vi ud af noget :-) -
Hvilke muligheder og begrænsninger har to fag og hvorfor er de vigtige sammen?)
ForumindlægHvilke muligheder og begrænsninger har samfundsfag og matematik og hvorfor er de vigtige sammen? -
Egne bilag?
ForumindlægHej, Må man selv medbringe bilag, som man selv har fundet, til 24-timers synopsis-eksamen samfundsfag. -
HJÆLP!!!
Forumindlægdet første gang jeg skal op i samfundsfag, jeg ved slet ikke hvordan det foregå eller noget...????? -
SAMF A pls hjælp!!!! :(
ForumindlægEr der en venlig sjæl der ude, som kan hjælpe med samfundsfag a. Handler globalisering og nationalisme. :( -
Hej er der nogle, som kan hjælpe mig?
ForumindlægHej er der nogle som, kan hjælpe, mig med at svare på nogle spørgsmål i samfundsfag :) -
hvad er et produkt?
Forumindlæghejsa jeg ville bare lige vide om produktet i en samfundsfags eksamen skal være fysisk? eller kan det godt være en film eller lignende? -
At-opgave
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig lidt med AT? Jeg har om Klima Samfundsfag og Psykologi -
Diskussionsemne
ForumindlægVi har i samfundsfag fået til opgave, at finde et godt diskussionsemne. Er der nogen der har et godt forslag? -
Diskussionsemne
ForumindlægVi har i samfundsfag fået til opgave, at finde et godt diskussionsemne. -Er der nogen der har et godt emne? -
kvantitativ og kvalitativ
ForumindlægHvis man i samfundsfag skal finde konsekvenser og vurdere noget, da har man ikke brugt den kvalitative og kvantitative metode vel? tak på forhånd -
teorier i Samf
ForumindlægHvordan ville i vudere konflikten mellem Israel og palæstina udefra samfundsfaglige teorier ( idealismen og realismen) -
Emnet for sidste års skriftlig eksamen?
ForumindlægHej. Er der nogle, der kan huske hvad emnet på samfundsfag skriftlig eksamen var i 2013 eller før? -
forhold mellem struktur og aktør
ForumindlægHej Er der nogen der kan forklare mig, forholdet mellem struktur og aktør inden for samfundsfag?
