Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 14321 til 14340 af 186241
-
Poem
ForumindlægRain changes to snow And snow back to rain. Like an evil circle (?) will no ending take… jeg syntes at det lyder dumt med "that" kan jeg bruge et andet ord til at binde sætningen sammen? -
parameter
ForumindlægEn linje l er givet ved parameterfremstlling (x,y)=(-2,1)+t(2,6). Bestem en ligning for lJeg var desværre syg da læren gennemgik parameter og jeg forstår ikke helt det der står i bogen, så håber at der lige er en, der har lyst til at hjælpe -
Hvad er .....
ForumindlægJeg ved hvad kubus er.Jeg fik det i en matematik opgave, og jeg ved ikke hvad det er.Der stod bare forklare kubus, men jeg kan ikke forklare det når jeg har aldrig hørt om det. -
Varmetab
ForumindlægVarmetab, hvad er det? Evt. nogle links? -
Konvektionsstrømme?
ForumindlægEr der nogle der kan forklare hvad konvektionsstrømme er? -
Mekanik
ForumindlægHej..Jeg har været fraværende i fysik da jeg var syg så jeg ved ikke, hvordan man regner følgende opgave:Et højt cylinderglas er fyldt med glycerol. Når en kugle bevæger sig ned gennem væsken, påvirkes den af en gnidningsmodstand, som vokser emd kuglens fart. Hvis man slipper en kugle i væskens o... -
HASTER!! Energikæder :)
ForumindlægHej allesammen :) Jeg sidder fast i min 24 timers forberedelse til fysikeksamen. Jeg mangler at forklare noget om energikæder, men kan sku ikk komme på nogle eksempler. Jeg forstår godt hele princippet med dem, men er helt uden eksempler. Kunne i tænke at hjælpe mig, ville jeg blive herre glad :D... -
Diskussion i SRP
ForumindlægHej allesammen jeg sidder og er igang med at skrive SRP, og har brug for lidt hjælp. har lige været til vejledning idag, hvor mine lærer ikke rigtig kunne svare på mine spørgsmål helt konkret. jeg har en diskution i min problemformulering som jeg finde problematisk: "Diskuter den aktuelle... -
dynamiske systemer?
Forumindlæger der nogen kloge hoveder der kan hjælpe mig med at forklare som følger:Man siger, at membraner er dynamiske systemer. Hvad mener man dette udtryk?På forhånd tak. -
Korrekt dansk?
ForumindlægHejsa!Ville lige høre om, hvad der er korrekt dansk. Hedder det logos-appel, logosapellen eller logos appel.?Håber nogle kan hjælpe mig med dette. -
TeXnicCenter fejl??
ForumindlægLigepludselig kommer TeXnicCenter med denne meddelse hver gang jeg compiler: The fileD:\\bla bla\\osv.. \apport.outhas been modified outside TexnocCenter.Should TeXnicCenter reload the document? [Yes] [No]Uanset hvad jeg vælger, kommer den igen.Har også prøvet at genstarte programmet, hjælpe... -
Det samme?
ForumindlægHej. Nogen som kan fortælle mig, om lineær sammenhæng = lineær model ... ?? Og nogen som har et rigtig godt eks. på en lineær model???? - det ville være fantastisk! Smil M. -
årsopgave- ozonlaget
Forumindlægjeg har en årsopgave for om ozonlaget og er totalt på bar bund.. nolge der kan hjælpe? -
HJÆLP - global konflikt
ForumindlægHej! Jeg skal svare på følgende: Diskuter hvilke faktorer der skal være til stede for, at verdenssamfundet griber ind i en konflikt mellem en regering og en befolkning Jeg kan ikke rigtig komme på nogle faktorer. Kunne et af dem være olie? Det så man som fx i Libyen. På forhånd tak! -
Udregning af koncentration
ForumindlægHvordan finder man koncentrationen af et stof når man kender et antal enheder pr. ml og desiteten af opløsningen? -
Punktmængden! - HJÆLP
ForumindlægHvordan opskriver man punktmængden for en ret linje? -
Råd
ForumindlægHej, dette er et spørgsmål jeg muligvis skal fremlægge imorgen til mundlig eksamen. Ved I hvordan jeg kan redegøre for løsninger til en differeentialligning? Jeg mener, tror I at jeg skall gennemgå ALLE løsninger for diferentialligninger? -
Forskel på eksistentialisme og modernisme?
ForumindlægHej.. I mine noter har jeg både skrevet Villy Sørensens "blot en drengestreg" ind under modernismen og eksistentialismen.. Hvor hører den til og hvad er forskellen mellem modernismen og eksistetialismen? På forhånd tak :) -
Vektor 3D
ForumindlægJeg sidder med en opg. der lyder sådan Punkterne E F G H ligger i planen a Bestem en ligning for denne plan -
Dansk A
ForumindlægHejsa alle sammen. håber nogen kan hjælpe mig, hurtigst muligt. Hvad er en dannelseshistorie?? Hvad er kende tegnene?
