Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 14461 til 14480 af 23684
  • Danskk eksamen - HJÆLP, 1 spørgsmål

    Forumindlæg
    Er igang med at analysere et reklamebillede (campari, 2008, juni - askepot) Hvad tror i stenen har af betydning? Kan det være askepots mors gravsten? (Se billedet - vehæftet) TAK
  • Ned til hundene > budskab?

    Forumindlæg
    Jeg er igang med en roman analyse til "ned til hundene" af Helle Helle, og er kommet til spørgsmålet om buskab. Er der nogen der har erfaring med dette, nogen idéer eller forslag til inspiration? På forhånd tak!! :)
  • hjælp til at forstå novelle

    Forumindlæg
    jeg har et problem, jeg skal lave en analyse om en novelle. men jeg forstår ikke handlingen i novellen http://www.martinspangolsen.dk/46/3/25/vreden_gudinde_besyng.html på hjemmesiden kan man læse novellen. tak på forhånd. :)
  • David Meinke - Perker Perker

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet en analyse af denne tekst? Har svært med at komme i gang.... øv Det er én af novellerne i bogen Pære Perker Dansk, og den er skrevet af David Meinke
  • Knas med promotionen

    Forumindlæg
    Hejsa jeg skal i min SRP finde ud af hvordan Hay skal promovere sig på det australske marked. Hvilke modeller og analyser også videre kan jeg bruge for at finde frem til hvilken slags promotion de skal benytte?
  • perspektivering Dornröschen (tornerose)

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere Dornröschen, og jeg mangler at perspektivere til noget konkret, men jeg kan ikke selv komme i tanke om noget. Jeg håber i kan hjælpe. På forhånd tak.
  • Sætningsanalyse af: "Han gør mig glad"

    Forumindlæg
    Hej SP! Hvordan vil I mene, at analysen skal være af: "Han gør mig glad" Jeg vil selv mene, at han er subjekt, gør er verballed. De to andre ord driller dog. På forhånd tak.
  • Statistic

    Forumindlæg
    Lav en deskriptiv statistisk analyse af bilens pris (PRICE) indeholdende et histogram. Opstil og fortolk et 95 % konfidensinterval for middelværdien. Ps. exelfil er vedhæftet.
  • Tysk eksammen hjælp :)

    Forumindlæg
    Heeej allesammen, hvis der er nogen, der har tid og lyst til at hjælpe med at rette en tysk analyse til min eksammen imorgen må de meget gerne skrive :) ville være en KÆMPE hjælp! :)
  • 3. sang illiaden

    Forumindlæg
    Jeg har brug for noget hjælp, jeg skal analysere 3 sang i illiaden. Jeg skal finde: - Konflikt - Sex - Døden - Guder - Slægt Hvad menes der? Nogen der kan hjælpe?
  • billedanalyse eller skulpturanalyse?? hjælp

    Forumindlæg
    Er i gang med min billedkunst projekt, jeg har lavet et maleri på en trappe... men mit problem er, at jeg ikke ved hvilken analyse model jeg skal bruge...
  • Brian McFadden - Irish son

    Forumindlæg
    Hej allesammen.. Jeg vil gerne vide hvad budskabet er i den sang, der hedder Irish son? Jeg skal forklare og analysere sangen, så jeg kan bruge den til min engelsk eksamen!
  • Er det flashbacks?

    Forumindlæg
    Hej Jeg analyserer en novelle. i novellen er der et sted, hvor en bedstefar fortæller om en situation til sin barnebarn om en dreng ovenpå, som bliver tævet af sin far.. Er det flashback eller er det slet ikke noget Tak på forhånd ;)
  • Kongescoringen af Kåre Blutigen hjælp!

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal til dansk eksamen i 9. i morgen Er der nogen der ligger inde med en analyse og/eller fortolkning af Kongescoringen? Det ville være perfekt hvis du lige gad at sende den til mig På forhånd tak Anders Hansen
  • THE FACE

    Forumindlæg
    Hey har nogen analyseret teksten the face, vil sammenligne det med det jeg har lavet og se om jeg mangler noget, det vil være stor hjælp hvis i kunne sende det til min mail tak. [email protected]
  • Appelformer i brevanalyse?

    Forumindlæg
    Hej venner, Jeg sidder under min SRP og skal foretage en analyse af et brev. Kan man i en brevanalyse inddrage appelformer som etos, patos og logos, eller hører det ikke til her? På forhånd tak, Julie
  • Das Wohltemperierte Klavier E-dur

    Forumindlæg
    Hej derude. Er der nogen, der har analyseret Das Wohltemperierte Klavier (WTC) Fuga nr. 9 i E-dur, BWV af J.S. Bach? Julehilsener herfra
  • Marias barn

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et problem, jeg skal aflevere en analyse om cecil bødker og en af hendes mange værker, men da vi fik novellen modtog jeg den ikke da jeg var syg, så er der nogen der vil hjælpe ,mig, så kontakt mig venligst! :)
  • Konflikten i Afghanistan

    Forumindlæg
    Hej kunne godt bruge lidt hjælp her. Foretag en analyse af hvilke årsager der førte til dansk deltagelse i den USA-ledede krig i Afghanistan, som startede i2001 Hvordan vil i gøre det? hvad skal man gøre? skriver i historie og samfundsfag
  • LAND AND FREEDOM

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan hjælpe mig med en dybdegående analyse af filmen land and freedom? jeg er igang med at skrive mit studieretningsprojekt, har virkelig brug for hjælp?