Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 14541 til 14560 af 39570
-
Svar fra skriftlig prøve, hvornår?
ForumindlægHejsa Var til skriftlig matematik b (hf) her d. 31. maj. Er der nogen der ved hvor lang tid ca. der går før man får svar? -
Modul 2 opgave, socialrådgiver studerende
ForumindlægHej, Er det nogen socialrådgiver studerende herinde ?? Skal bruge hjælp til en opgave på modul 2... -
Hej skal man bestå ens studeretningsfag for at blive student?
Forumindlæg. -
Forberede mig til Engelsk 0-B og & Matematik C frem til august
ForumindlægHey Jeg starter på de her to enkeltfag til august, og jeg vil gerne gerne preppe lidt frem til studiestart. Er der nogen, der kan anbefale nogen sider, materiale etc til begge fag? Jeg er også åben for et par tutortimer, hvis prisen er den rette :) -
Dansk og samf. eksamensopgaver
ForumindlægHvor kan man finde gamle dansk og samf. eksamensopgaver, helst de nyeste, jeg har prøvet på www.uvm.dk. Men der fandt jeg kun mat, fysik, bio osv. Måske kan jeg ikke finde ud af at lede på uvm.dk, eller kan man finde dem et andet sted.?? -
hvilke hjælpemidler må man have med til skriftlig års. prøve i dansk?
Forumindlæghey... tænkte på om nogen her inde har lidt mere styr på hvad man må have med til skriftlig årsprøve i dansk? Foe er simpelten usikker på hvad jeg må tage med! -
Fysikeksamen 2005
ForumindlægHej.Har nogen været til studentereksamen i striftlig fysik?.Jeg skal have fysik på A-niveau og ville derfor meget gerne se besvarelsen af dette eksamenssæt. -
må jeg tage det med?
ForumindlægMin lærer gav mig 10 i tysk og efter jeg fik 10 så sagde hun at jeg skulle skrive en stil på skolen ! Jeg måt bruge ordbog men har ikke spurgt om jeg må bruge noter ! Må man bruge notater! -
Hvordan forgår det??
ForumindlægHjælp! Jeg skal snart op i 10.klasse fysik prøve og jeg ved ikke helt hvordan det foregår. Så jeh håber der er nogen der kan? Tak :) -
AT - Karakter?
ForumindlægHejsa! Mit spørgsmål er simpelt: Får man standpunktskarakter i AT? -
Engelsk A ekstemporaltekster
ForumindlægEftersom vores lærer ikke har givet os nogle eksempler på hvordan en ekstemporaltekst kunne se ud, aner jeg det ikke. Hvsi der er nogle der ligger inde med nogle vil jeg meget gerne se dem, så jeg kan øve mig!På forhånd tak -
En flinker fyr
ForumindlægHej jeg sidder og analyser en flinker fyr. Et af mine spørgsmål hedder: Bestem ismen til novellen? Nogen der ved hvilken isme en flinker fyr tilhører og hvorfor? På forhånd tak forhjælpen. -
deltage i undervisning på et hold, man ikke er tilknyttet?
ForumindlægHej. Jeg står i den situation, at jeg efter sommerferien skal have Biologi B. Jeg har både søgt at få Biologi og Matematik på B-niveau næste år, men så vidt jeg ved, kan jeg kun få biologi. Dette forårsager så, at jeg skal have mat B i 3g i stedet for. Og altså et års pause fra matematik. Jeg har... -
STX eksamensbevis
ForumindlægHej med jer :-) Jeg er snart student og kunne godt tænke mig at se, hvordan et eksamensbevis ser ud.. Er der en en venlig venlig sjæl, der har lyst til at tage et billede af sit eksamensbevis og sende mig det? :-) Er man ikke tryg ved det kan man jo altid redigere og få navnet væk :-) Håber meg... -
Hvad gør jeg?
ForumindlægHej.. Jeg har fået læst alt mit kemi pensum igennem flere gange, men jeg føler desværre at jeg stadig ikke kan finde ud af kemi, som jeg skal op til om 3 ugers tid. Jeg tror jeg ikke vil kunne klare det. Det er som om jeg ikke kan finde ud af det lige meget hvor meget jeg læser. Har i en god ide ... -
Bioanalytikeruddannelsen
Forumindlæghey people. Jeg vil gerne ind og læse til at være bioanalytiker, men Specifikke adgangskrav er matematik på B-niveau og kemi på C-niveau. Mit problem er så, at jeg har dumpede i matematik, men har tilgengæld 10 i kemi, kan jeg så komme ind eller får jeg afslag? Jeg virkelig bekymret, da jeg ikk... -
eksamenspørgsmål
ForumindlægKan det være rigtigt at man ikke kan finde nogle af de gamle skriftlige eksamensæt til niveau a i HTX matematik på gyminasie niveau? Findes de ikke i nogle bøger / nettet? MVH BR. -
partiets mærkesagaer bare stikord
Forumindlæghej hvad er partiets mærkesager tak -
hvilke beviser?
ForumindlægHej Jeg skal til mundtlig mat A her snart. og tænkte på hvilke beviser, der er vigtige at kunne indenfor følgende emner: vektorer i rummet vektorer i planet vektorfunktioner differentialregning integralregning trigonometri funktioner - log og eksponentielle analytisk plangeometri rumgeometri ... -
Differentation af irrationelle funktioner !? HJÆLP
ForumindlægHey.. har fået følgende opgave: kom da ind på, hvordan man differentierer irrationale funktioner. Du kan se på: • f(x) = ex • f(x) = ln(x) • f(x) = √x her er jeg fuldstændig blank, er der nogen der kan hjælpe !?
