Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 14601 til 14620 af 40685
  • Mediefag c

    Forumindlæg
    Jeg skal til næste år i 2g have mediefag c på HTX. Dog er jeg lidt i tvivl om jeg kan klare det. Jeg er god til at klippe film. Ved bare ikke om analysen af filmene er svære osv. Jeg er rigtig forvirret. Skal der meget til for at få top karakter i faget, eller anbefales det at vælge et andet valg...
  • HASTER - SKAL AFLEVERE KL. 16

    Forumindlæg
    skal integrere flg. e(- x^2 / 2) med grænserne -1 og 1 Forestiller mig det skal gøres ved substitution, så forsøgte med u = -x2 / 2, men det synes jeg ikke der kom noget fornuftigt ud af. Nogen der kan hjælpe???
  • Optagelsesprøve HHX

    Forumindlæg
    Jeg er blevet erklæret ikke uddannelsesparat af min UU-vejleder begrund af fravær, hvilket også er gået udover mine karakter og standpunktskarakter. Det skal lige siges at jeg går i 10. klasse og mine standpunktskarakter fra sidste år lå til at jeg var blevet erklæret uddannelsesparat, men valgte...
  • Funktionens graf

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg finde ud af, hvilken graf der passer til en funktion..
  • Hvad skal jeg egentlig bruge for at tage en bachelor i et andet EU land?

    Forumindlæg
    Vil gerne tage en bachelor i et andet land, men jeg kan ikke finde noget konkret info om hvad det kræver, og det er på engelsk og de siger ikke om jeg skal have fulført en HF eller gym. Er lige nu igang med en HF.
  • "SPILLET OM KARAKTERERNE"

    Forumindlæg
    Kan man som HHX elev benytte sig af denne bog?
  • Handelsskolelærer?

    Forumindlæg
    At være handelsskolelærer lyder faktisk ret spændende, men jeg har været på ug.dk og kunne ik finde noget om hvilken skoler man skal læse på, hvis man godt kunne tænke sig at være handelsskolelærer. Nogen der ved noget?
  • det haster, korrektur på 12 sætninger

    Forumindlæg
    Nogen som kunne se på 12 oversatte sætninger
  • Hvad for et gymnasium?

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne være dyrlæge når jeg bliver ældre, men jeg ved ikke hva' for et gymnasium jeg skal ta'. Jeg vil gerne gå på HTX men jeg får at vide at hvis jeg vil være læge eller dyrlæge skal jeg gå på katedralskolen. Er det lige meget hva' for et gymnasium jeg tager hvis bare de...
  • De tre taksonomiske nievauer +/- konklusion? Hvordan er det nu?

    Forumindlæg
    Når man benytter sig af de tre taksonomiske niveauer: redegørelse, analyse og vurdering/diskussion - er det så påkrævet at man har en endelig konklusion? Jeg har nemlig lavet delkonklusioner. Kunne være fedt hvis i kunne henvise til en hjemmeside, der kan bekræfte det.
  • Hvilket gymnasium for at blive revisor

    Forumindlæg
    Hej jeg har virkelig brug for hjælp her. Jeg er 9. klasses elev, og ved ikke vilket gymnasium jeg skal på da jeg vil være revisor. Er det ligemegt eller har alle gymnasiumer en kategori efter hvad man ville være?
  • Karaktergennemsnit beregning?

    Forumindlæg
    Nogle der har et link eller lignende til beregning af karaktergennemsnit med de rigtige vægtninger.. for HHX.? er nemlig 3. års så ville godt kunne regne lidt på gennemsnittet?
  • Fransk fortsætter A

    Forumindlæg
    Hej SP! Har der ikke været stillet nogle fransk fortsætter a opgavesæt i 2016 og 2017? :)
  • CRISPR

    Forumindlæg
    http://bioside.dk/onewebmedia/seglcelleanæmi_23.05.2016.pdf Hej allesammen, Jeg har lidt svært ved en opgave i biologi. Jeg vil høre, om i kan hjælpe med opgave nr. 4 og nr. 5, som ses i linket over. Håber i kan hjælpe, god aften Amalie
  • Lingninger

    Forumindlæg
    Vil i Løse denne ligning.. 1/x=25 så skal jeg finde hvad x er!
  • Vikingetiden

    Forumindlæg
    Hej jeg skal besvare et spørgsmål som jeg har lidt svært ved at finde hoved og hale på: • Hvordan var vikingernes samfund opbygget? Jeg ved der var mange "konger" fordelt ud på byerne og at de havde mønthandel Er der en der vil hjælpe med resten? På forhånd tusind tak
  • Matematik B August 2010

    Forumindlæg
    Er der nogle der har de vejledende besvarelser til matematik b august 2010?
  • Metode samfundsfag og dansk

    Forumindlæg
    Hej.. Sidder lige nu og er ved at lave talepapir til AT I den forbindelse er jeg meget i tvivl omkring hvordan samfundsfag og dansk komplimenterer hinanden, nogle som kan hjælpe??
  • Ved ikke hvad jeg skal med livet

    Forumindlæg
    Hej allesammen jeg afslutter 8 kl på fredag og ved ikke hvad jeg skal efter 9. Vil gerne blive til noget men samtidig leve livet og have et job som er sjovt spændene. Har gymnasiet i mine tanker og har haft det længe men vil ikke bare tage almen gymnasiet når j...
  • Klagebrev karakterer

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står her som 3g'er og er utilfreds med to af mine årskarakterer. Jeg har snakket med min studievejleder og han mener at der kun er belæg for den ene, men at jeg skal skrive til min rektor om at jeg gerne vil klage. Er der nogle der har prøvet det og kan give mig en lille skabelon på...