Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 14641 til 14660 af 40685
-
Produkt - sygeplejerske
ForumindlægHej, jeg skal fremlægge min OSO på fredag omkring sygeplejerske. Jeg har lavet en rapport, men jeg kan simpelthen ikke finde på et produkt dertil... Så er der nogle herinde, der har nogle gode ideer, til hvad mit produkt evt. kunne være? :-) -
Bølgetyper
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og laver eksamensspørgsmål og er der en der kan hjælpe mig med at fortælle mig lidt om: impulsbølger, kontinuerte bølger og mekaniske bølger. På forhånd tak :) -
SRP Mat A og sundhed B
ForumindlægHej jeg skal til, at begynde på mit SRP og jeg regner med, at skrive i faget mat A og sundhed B. Er der nogle der har nogle gode emner man kan kombinere de to fag med, og evt. nogle artikler? Kravene fra matematikkens side er, at det er på A niveau eller højere. Kravene fra sundhed er, at der e... -
Hvordan beregner man denne opgave? please hjælp
Forumindlæg!! -
Egnet eller ej
ForumindlægHvis ens vejleder, siger at man ikke er parat til gymnasiet, kan jeg så stadig komme ind? Altså skal jeg til optagelses prøve eller nej? -
Elektriske og magnetiske felter
ForumindlægHej Jeg sidder med en opgave hvor jeg skal bestemme farten som elektronerne opnår fra hvile til de gennemløber et spændingsfald på 220V Opgaven lyder som flg.: To parallelle metalpalder anbringes i vakuum, så afstanden mellem dem er 1,70cm og spændingsfaldet mellem dem er 34V. a) Vis, at stø... -
Prøve i fysik
ForumindlægSkal op i fysik på tirsdag. Læreren har ikke fortalt en skid. Alle sidder og er ved at tisse i bukserne !! Hvad er kravene i fysik ?? - skal man vise en formel? (komme frem til en ??) - skal man kunne alle begreberne udenad? Hvad skal man gøre for at bestå og score et 12-tal?? Må man også h... -
DHO
ForumindlægHej hvor lang tid tager det ca. at skrive dho? -
Terminsprøve
ForumindlægHej.. Har haft terminsprøver, og det er gået godt.. Men jeg fik 00 både i fysik og biologi. Min lærer sagde heldigvis at det ikke kommer til at gå ud over min årskarakter, men stadigvæk er jeg bekymret. Min plan efter 9.klasse var at komme på gymnasiet, men desværre bliver den tanke ødelagt så sn... -
EPR opgave
ForumindlægHejsa Jeg ville hører om der var nogen som kunne hjælpe mig med min EPR eksamen, jeg skal lave en synopsis ud fra min problem formulering. Her skal både dansk a og samfundsfag b indgå. Min problemformulering lyder: Hvordan kan man i romanen "Fodretid" af Anne Marie Løn se, hvorledes... -
Gennemsnitskarakteren i ét fag?
ForumindlægHejsa! Jeg har kigget på en videregående uddannelse, hvor adgangskrav er som følge: Specifikke adgangskrav er engelsk B og matematik B. Alle fag skal være bestået. Bemærk: For at blive optaget skal du have matematik på mindst B-niveau med et gennemsnit på mindst 6,0 og engelsk på mindst B-... -
SU for Juli
ForumindlægHej!! Når ens sidste eksamen lægger d.19 Juni, får man så SU den 30 Juni???? På forhånd tak Venlig hilsen Mille -
Årskarakter
ForumindlægHvad er det, man kan bruge sine årskarakter til i de fag som man skal til eksamen i? Bliver de ubrugelige eller kan de trække ens eksamenskarakter op? på forhand tak skal i ha -
Reeksame HF-enkeltfag
ForumindlægHej Er det muligt at tage re-eksame i HF-enkeltfag, selvom man har bestået, men dårlig karakter? venlig hilsen -
dumpet eller ej?
ForumindlægHvis jeg har fået 7 i skriftlig matematik A niveau og jeg får 00 til skriftlig eksamen? har jeg så dumpet mat A eller ? -
Differentialligninger hjælp
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal til mundtlig eksamen i Mat A stx niveau på tirsdag og er helt blank på differentialligninger. Vi har desværre en risiko på 24 % for at trække et spørgsmål med det så derfor må jeg hellere komme godt igennem det. Men jeg kan simpelthen ikke forståe det. Vi har fået ... -
Antal eksamner i gymnasiet
ForumindlægHej Alle. Går i 3.g og har lige fået at vide at jeg skal op i mundtlig biologi og engelsk plus selvfølgelig AT. Derudover skal jeg op i 4 skriftlige prøver. Mit spørgsmål er hvor mange eksamener man skal op i gennem gymnsiertiden, for kan virkelig ikke finde ud af om AT tæller med eller om det b... -
Kold Krig og Palæstina - HJÆLP - haster :(
ForumindlægHej alle... Jeg er igang med 24 timers eksamen i historie og har trukket den kolde krig med fokus på Koreakrigen. I mine noter kan jeg se, at man kan perspektivere til Palæstinakonflikten, men kan ikke lige komme på noget konkret i Palæstinakonflikten, der er til sammenligning med den kolde krig ... -
Dumpe i skriftlig
ForumindlægHej bois & girls! Står i den situation at jeg har fået 4 i mundligt og 02 i skriftlig engelsk til årskarakter! Nu har jeg så trukket engelsk skriftlig til eksamen her, så min spørgsmål lyder, hvad sker der hvis jeg dumper denne eksamen? Har jeg så dumpet hele faget eller? Og hvis jeg dumper dette... -
Hjælp. Er mega nervøss
ForumindlægHej SP Jeg skal op til mundtlig mat A på tirsdag. er mega nervøs at det går galt.. :( hvis jeg dumper så mister jeg mit studieplads :´( jeg hr kun læst mat A i 1 måned... Er der ikke nogen her, der vil kom med nogen råd til eksamen...? den skr. eksamen gik ikk godt tror ikke jeg består.. så je...
