Studievejledning

Terminsprøve

30. januar 2019 af TheGirl123

Hej.. Har haft terminsprøver, og det er gået godt.. Men jeg fik 00 både i fysik og biologi. Min lærer sagde heldigvis at det ikke kommer til at gå ud over min årskarakter, men stadigvæk er jeg bekymret. Min plan efter 9.klasse var at komme på gymnasiet, men desværre bliver den tanke ødelagt så snart jeg tænker på biologi og fysik.. Kan jeg stadig komme på gymnasiet? Sker der noget med de til 00'er jeg fik til termins?


Brugbart svar (1)

Svar #1
30. januar 2019 af JulieW99

00 til terminsprøve er skide ligegyldigt, som din lærer sagde. Du kan sagtens komme på gymnasiet alligevel. Jeg antager du snakker om STX?

Jo, der er fysik og biologi som skal have. Men blot fordi du ikke har været god i folkeskolen, betyder det ikke, at du ikke kan blive det på gymnasiet. Jeg hadede fysik i folkeskolen, og forstod absolut ingenting af det. Da jeg så kom på gymnasiet og fik fysik gav det hele pludselig mening takket være en dygtig lærer, og blev et af mine suverænt yndlingsfag. 

- - -

Vh Julie


Svar #2
30. januar 2019 af TheGirl123

Tusind tak!

Brugbart svar (0)

Svar #3
31. januar 2019 af guzbak

Det skal du ikke bekymre dig om. Du kan sagtens stadig blive egnet til gymnasiet!

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: Terminsprøve

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.