Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 14661 til 14680 af 27879
-
C Niveau EKSAMEN
ForumindlægHeey SP. Jeg skal snart op til samfundsfag c eksamen, og er meget nervøs! Jeg vil høre om der er nogle af jer derude, som kunne give mig nogle gode råd og fif om hvordan man bedst muligt kan klare sig til denne eksame? Jeg har læst mine noter igennem og læst min samfundsbog, men hvad kan ma... -
Spindoktorens rolle i partisystemet
Forumindlæglav en vurdering af spindoktorernes rolle med henblik på om det er godt eller skidt i forhold til partisystemet. (jeg har om mailsagen, ved ikke om det hjælper) -
Hvordan forløber fysik/kemi eksamen?!?!?!
ForumindlægHej! :-D - Jeg skal op i fysik/kemi imorgen. Hvordan foregår den? De "spørgesmål" man trækkker, som man skal lave et forsøg ud af. Kan man godt selv vælge hvad man vil lave fx. tage et forsøg fra nettet? -
Mediernes rolle i den politiske kommunikation??
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål i min SRP, som jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal tolke. Jeg ville være lykkelig hvis nogle kunne hjælpe. Her følger det: "Diskuter fordele og ulemper ved de nye former for politisk kommunikation, og vurder om de styrker eller svækker demokratiet i Danmark&quo... -
Engelsk prøve spørgsmål
ForumindlægHej Sp Er der nogen der gider at fortælle mig hvordan de der prøvespørgsmål Kunne være??tusinder tak på forhånd!!!!:) -
Fysik Eksamen
ForumindlægHej folkens .. Skal snart op til fysik B-niveau, og er igang med at læse op til eksamen. Jeg tænkte på, hvor meget man egentlig skal kunne for at få et 7-tal? Hvis jeg trækker et spørgsmål, og kommer ind på alle de punkter der ønskes besvaret, er jeg så sikret et 2 tal? Jeg vil helst score et 7-... -
Hjælp til SRP..
ForumindlægHej jer derude, Hvordan kan jeg søge hjælp til min SRP opgave? Jeg har brug for hjælp til at skrive opgaven og få rettet den.. -
Høj- eller lavkonjunktur i DK nu?
ForumindlægHej. Jeg ved at vi under finanskrisen har lavkonjunktur, men har vi satdig det? -
Nogen der kan hjælpe med min SRP Konklusion!!!!??
ForumindlægMatematikken opstår på grund af samfundsudvikling i Mesopotamien pga. de have messer oversvømmelser, som ødelæggende deres område, de brugte matematikken til at grave kanaler og vandområde. Ud fra det babyloniske regne måde og vores regne måde, kan jeg konkludere, at det ikke er store forskelle,... -
Fysik eksamen
ForumindlægJeg skal til fysik eksamen her efter juleferien, jeg tænkte på om nogen kunne hjælpe mig med dispositioner og evt. noter Detter er hvad jeg kan trække 1: Det sure, det salt og det basiske</o:p> 2: Jordens salte</o:p> 3: Jordens Skatte(metaller)</o:p> 4: Partikler med fart på(r... -
Hvad betyder disse ord?
ForumindlægJeg skal bruge en rigtig svært biologisk tekst til min SRP og er gået i stå ved nogle ord, jeg ikke forstår. Jeg har prøvet at slå dem op, men har ikke kunne finde ud af hvad de betyder. Jeg har markede ordene jeg ikke forstår med fede bogstaver. 1) Det tyder på at glukoseniveauet i plasma medie... -
Fodnoter? hvorfor?
ForumindlægHej alle sammen.. Hvornår er det præcist at jeg skal sætte en fodnote i min SRP?? - Nogle som kan fortælle det detaljeret? Er nemlig ikke sikker på jeg gør det rigtigt.. -
positionering
Forumindlæghej alle. Jeg har fået til opgave at diskutere Toms og Ritter sports anvendelse af promotion med hensyn til at positionere sig på det danske slikmarked. Hvordan skal jeg gribe det an ? -
Hjælp til årsager til seksuelle overgreb
ForumindlægJeg er igang med at skrive en SSO opgave om omsorgssvigt med vægt på seksuelle overgreb i familien. Jeg kan simpelhen ikke finde årsager til at det sker, udover at forældrene måske selv har været for det.... Nogen der kan hjælpe mig??? -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
ForumindlægHvor kan jeg finde noget om syrer og basers opbygning?? Kan desværre ikke finde noget om det i min bog? Er der nogen der kan fortælle lidt om det :/:/ Mange tak -
Engelsk - Hjælp!
ForumindlægHeeej. Jeg er en pige fra 8.klasse som snart skal have en engelsk prøve. Det skulle være en prøve man normalt fik til afgangseksamen hvis man blev trukket til at skulle op i skriftlig engelsk .. Prøven skulle indeholde 4. forskellige test.. Noget med at lytte osv. Nogle der kan forklare lidt tyde... -
Antal studentereksamener?
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange studentereksamener man skal op i, i 3.g. Jeg har 5 A fag, Spansk, Engelsk, Samfundsfag, Dansk og Historie. Jeg har allerede været oppe i 2 mundtlige fag, ét i 1g og ét i 2.g. Mit spørgsmål går på hvor mange mundtlige og skriftlige jeg så mangler, og... -
hvordan tager man hul på en nytårstale
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil gerne have nogle gode råd til hvordan man starter en nytårs tale.. -
DEN EUROPÆRISKE MIDDELALDER
ForumindlægHej. Jeg har trukket nogle tekster der overordnet halder om Renæssance og Reformations tiden. Udfra disse tekster -Bondens Hårde arbejde- (Fra Carstensen/Oslen:Middelalder,Gyldendag 87) -Ti myter om den mørke Middelalder. (fra videnskab.dk/23juni 20120 ( af Silas Mortensen -Om middelalde... -
Perspektivering til den sidste balkjole
Forumindlæghej Jeg har valgt teksten den sidste balkjole, og er tvivl om hvilket billede jeg skal perspektiver til - Barnemordet - En såret arbejder - Udslidt - Pigen i køkkenet håber der er nogen der kan hjælpe
