Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 14681 til 14700 af 52987
-
Elbiler og andet godt for miljøet
ForumindlægHvad er ulemperne med elbiler??? Har der været beviser på, at mennesker og dyr har klaret sig, selvom der har været store forandringer??? På forhånd tak PS: det er virkelig vigtigt og haster! -
varmeenergi
ForumindlægJeg har fundet ud af hvilke formler jeg skal bruge men kan ikke helt huske hvorfor!! Er der nogen der har en god forklaring, det ville virkelig være dejligt -
partikelfilter
Forumindlæger der nogen der kan forklare hvad et partikelfilter er og hvordan det virker? har fået en hjemmeside, hvor det skulle stå, men siden er blank.. håber nogen kan hjælpe mig.. På forhånd tak:) -
rettelse af kort stil.
ForumindlægNogle der har mulighed for at rette min en sides til? Der liffer virkelig meget arbejde bag og jeg har brugt meget tid på det... -
forklaring!
Forumindlægjeg skal finde højden.. jeg er nået til; h2=300 hvad skal jeg gøre får at finde højden! håber virkelig på hjælp -
En meget nem lille opgave.. ordsprog
ForumindlægHvad betyder det her ordsprog: Når blod bliver tyndere end vand Er der nogle der har læst bogen, håber virkelig på hjælp.. på forhånd tak. -
sviger i huden
Forumindlæghej, jeg har brugt tandpasta i huden og det gør virkelig ondt. har været øm i mange dage. hvad gør jeg, og hvad kan ske´? -
Differentialregning
ForumindlægNogle der kan finde ud af disse? At integrere min ligning virker forkert, og tror det giver det forkerte resultat. -
Forskel på emissions- og absorptionsspektrum
ForumindlægHej. Jeg har virkelig et problem. Jeg skal aflevere en naturvidenskabelig artikel imorgen, og den skal bl.a. omhandle forskellen på emissions- og absorptionsspektre. Er der nogen der kender den? -
hjælp med ligning
ForumindlægHej alle kan virkelig ikke løse denne ligning: (x+8)/2=7 info: x+8 står over brøkstregen og 2 står nederst. -
Bestemmelse af massemidtpunkt
ForumindlægHej. Jeg har virkelig brug for hjælp til vedhæftet opgave. Jeg tænker jeg skal bruge formlen Men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an? -
Calculus noter
ForumindlægHej alle Jeg vil lige hører om er der nogen som har noter til matematik på uni niveau? læser biomedicin og virkelig lost i mat. Tak :D -
Tysk rettelse?
ForumindlægJeg vil være virkelig tankemmelig vis nogen gad rette mit tyske referat, både grammatik og stavefejl. -
pH
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for hjælp til at få bekræftet en pH-beregning. Vil vide om jeg har gjort det korrekt. Kan jeg skrive til en? -
ENGELSK BREV - RETTE, TAK
ForumindlægHey. Nogle genier som har lyst til at rette min engelsk stil? Jeg har virkelig brug for hjælp. -
Reducer udtryk
ForumindlægHej alle. jeg håber at I vil hjælpe mig med at reducer disse udtryk. jeg synes virkelig at de er svære. så det kunne være dejlig hvis I vil hjælpe Mvh. -
HASTER!
Forumindlæghjælp! jeg skal aflevere en blæk i morgen. hvordan skal man tegne en linje når y= -x+5 ? og der er to mere. Y=3/4x+1/2 Y=4/3x+3 haster virkelig meget.. -
Økonomi?!
ForumindlægHej.. Er der nogle der kan komme med ideer til nogle emner indenfor økonomi? Ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive om. Mvh. Mette -
Løsning af T :P ISolering
ForumindlægHvordan isolere jeg T her! T^-2.56 = Fc jeg har virkelig glemt hvorn man gør.. -
ORGANISK KEMI!!!
ForumindlægHejsa :) Jeg har virkelig meget brug for hjælp til følgende opgave!! Man skal færdiggør reaktionen og jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre ...
