Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 14701 til 14720 af 27879
-
Lektieforum - Astronomi
ForumindlægJeg kan se at i har utrolig mange forskellige kategorier i lektieforummet og så undrede jeg mig over hvordan det kan være at der ikke er en katogori der hedder "astronomi" - det er trods alt et valgfag på mange gymnasier såsom eksempelvis filosofi. Undrede mig bare over det og kunne g... -
Rusturen
ForumindlægHej Jeg havde egentligt planlagt at tage med til rusturen da jeg troede den ville være meget relevant med hensyn til studiet, men i et andet indlæg herinde er der en der har beskrevet det som om at den kun er der for druk og ikke andet, og nu er jeg pludselig lidt i tvivl om jeg bør tage med.... -
Lysets Engel gaaer med Glands
ForumindlægHej. Jeg ville høre om nogen vidste, hvilken form for romantik B.S. Ingemanns digt, Lysets Engel gaaer med Glands fra 1837, er skrevet. Jeg ved, at Biedermeier startede omkring 1820, da Danmark fik økonomiske opsving, men jeg kan ikke helt finde ud af om digtet er borgerlig romantik. Håber nogen... -
Aromatisk substitution
ForumindlægHej derude, jeg har fået nogle opgaver om elektrofil aromatisk substitution, hvilket jeg ike kan svare på, da jeg aldrig har haft om det. Det er opgaver der er vildt vigtige at besvare, men jeg kan ikke rigtig få meget hjælp af lærerne. Så jeg vil gerne høre om, der er nogle, der er gode til det... -
Jeg skal lave en disposition :)
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er igang med at lave en disposition. Hvor jeg støder på et spørgsmål, hvilket lyder hvorfor har jeg valgt kropsbasis?. Og jeg ved ikke helt hvad jeg skal svare, ville være en stor hjælp hvis nogle kunne hjælpe. Tak på forhånd :-) -
Konklusion når man laver problemregning
ForumindlægHvordan kan jeg lave en god konklusion, når jeg har lavet udregningerne og fundet facit? Hav forsat en god dag! -
paradise hotel
ForumindlægHej... Jeg skal have om selviscenesættelse i mit AT forløb og har valgt fagende Dansk og Psykologi Jeg skal bruge en sæson af paradise hotel eller noget i den stil, hvordan kan jeg få fat i dette ? -
Krydsning geno og fænotype
ForumindlægHej, har svært ved denne, da jeg har været fraværende under dette forløb, og har brug for hjælp. 2. Forældreplanterne til vores frø er lavet ved at krydse 2 planter, hvor den ene er hetero-zygotisk for det ene gen og den anden heterozygotisk for det andet gen (AaBBxAABb). Hvilke resultater forven... -
Eksamens spørgsmål
ForumindlægHej Jeg har et spørgsmål angående mit eksamensspørgsmål. Er det demokratisk, at penge i politik måske har stor betydning.? -
Mangler hjælp hurtig til en udledning!
ForumindlægHej Er følgende udledning korrekt? Ender man med det rigtige udtryk? Hvis nej, hvad vil det korrekte udtryk være? Jeg skal kunne plotte [B] og [A] på en sådan måde, at der fremkommer en ret linje! -
Hvad er energi?
ForumindlægNogle, som kan forklare hvad energi er? Skal bruge det til en lille opgave, og der står intet om det i mine bøger... -
Essay over bogen "Intet"
ForumindlægHej! Vi har i klassen læst bogen "Intet", og har nu fået til opgave at skulle skrive en essay over bogens budskab - Jeg har ingen idé hvordan jeg skal starte den, men jeg har dog nogle til hvad der skal indgå i essayen. Jeres hjælp vil være utrolig dejligt! xoxo. -
founder effect
ForumindlægSå founder populationer har normalt mindre genetisk variation og der er derfor større sandsynlighed for at nedarve genetiske sygdomme pga at der sker mutationer. kan nogen forklare mig dette siden jeg måske ikke helt har forstået det alligevel? -
Lys og hvidt lys
ForumindlægHey Jeg sidder og arbejder med en fysikrapport, men har sat mig fast med to spørgsmål. 1. Hvad er hvidt lys? 2. Hvad er lys? Håber på at der er nogen der har lyst til at hjælpe mig med disse. Tak på forhånd, Henrik -
hjælp til engelsk fristil
ForumindlægHej, Jeg skal skrive en engelsk fristil til på fredag imellem 350-400 ord. Men jeg har ingen ide om, hvad jeg skal skrive om. Jeg håber i kan hjælpe mig. M.v.h. Therese -
parentesregning
Forumindlæg2(a+4) skal man gange når der ikke er gangetegn foran parentesen ? -
SU :/
ForumindlægHej alle sammen !! Jeg bliver 18 år til oktober, det vil sige jeg får først SU fra januar. Jeg var derefterfølgende inde og kigge hvor meget jeg vil få i su, og kan se at min mor tjenner så jeg vil få 2860 før skat. Godt så :) Men så var der en veninde der forvirrede mig og sagde du skal ... -
HJÆÆÆÆÆLP
Forumindlæghej! vi er 3 elever som har projektuge. Vorers overemne er forandring og til vores underemne har iv valgt "kriminalitet". Vi har ikke fundet ud af hvad vores produkt skal være eller hvordan vi vil fremlægge det. Vi håååber at nogle vi komme med ideer og svar. su. fredag 25 marts 2011 -
landbrugets forurening
ForumindlægJeg skal skrive en opgave om landbrugets teknologiske udvikling og grundvandets forurening. første spørgsmål går på at jeg skal redegøre for om det er relevant og aktuelt at skrive om, altså forurening af grundvandet. men jeg er helt lost og ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive. Håber i kan hjæl... -
Drogas
ForumindlægHey alle. Jeg har lavet en lille spansk aflevering, og er rimelig fucked da jeg ved mit niveau er utrolig lavt. håber nogen vil rette lidt på det jeg har lavet og evt. skrive hvad jeg har gjort forkert. “Era solo 14 años pues fume me primera porro” Dice Luisa que está co...
