Søgning på: matematik fp10 2020. Resultater: 14741 til 14760 af 32066
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Jeg har fået lidt problemer i matematik, og vil egentlig gerne have en er kan hjælpe mig. Skal man have fat i nogen fra universitet for at få lektiehjælp?? Eller hvem skal man henvende sig til?
  • Søger HP

    Forumindlæg
    nogen der kan hjælpe jeg søger efter en god hjemmeside der fortæller om diverse funktioner (lineær,potens o.lig.) inden for matematik
  • Manu eller Complet

    Forumindlæg
    Hej ville hører om der er nogle der har nogle erfaringer med disse to ang. deres forberedelses kursus til Matematik A. Kan man nøjes med det, og hvor meget lærer man. Er det godt eller dårligt ?
  • Terminsprøve !!!!!

    Forumindlæg
    Hej ! Jeg går i 8. og skal til terminsprøve i matematik i morgen ! Jeg vil bare høre, hvad det mest almindelig er man skal lave, så at jeg kan øve mig!!! På forhånd tak!
  • Eksames opgavesæt

    Forumindlæg
    HeeYy super søde mennesker... Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig. jeg har brug for besvarelse for opgavesættet- STX Matematik A december 2011og STX Matematik A 18 maj 2011. Udover det kunne jeg også bruge STX Matematik A december 2010, STX Matematik A maj 2010. Håber der er nogle sø...
  • Bevistype

    Forumindlæg
    Hej, jeg har om bevistyper i matematik og jeg har om emnet "pythagoras" og jeg ved at det er den direkte bevis type, men er der flere? og hvordan eksempeler man på, hvor de bruge?
  • HJÆLP MIG

    Forumindlæg
    hej jeg har matematik problemregning eksemen på tirsdag og jeg er helt ud af verden jeg ved over hovet ikke hvad jeg skal læse eller lave HJÆLP MIG
  • Bevis hældningskoffetienten i en lineær funktion

    Forumindlæg
    Hejsa er der nogle der kan forklare mig beviset for hældningskoffetienten i en lineær funktion er ikke skide god til matematik, så skal have skåret det ud pappå forhånd tak
  • hjælp til ligninger

    Forumindlæg
    Hej, jeg har matematik prøve i morgen om ligninger. Er der nogen der kan hjælpe mig med at forstå udregningen med ligninger?!
  • hjælpemidler

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal op til matematik imorgen, ville meget gerne øve mig lidt. er det nogen af jer der ved hvor man kan finde færdighedssæt, fra andre eksamensår?
  • Mat A skr. eksamen 2009

    Forumindlæg
    Hvad er en god idé at læse op til matematik skr. eksamen? hvad er pensum her? - hvad kan man forvente at regne?
  • hvad bruges tablecurve til ..?

    Forumindlæg
    Hej hvad bruges tablecurve til ..? og hvad er den nyeste version ..? jeg ved kun at det er noget med matematik og fysik... på forhånd tak..
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kan hjælpe mig med en opgave i matematik, jeg er sku lidt lost her. Opgaven ses på vedhæftede billede. Tak på forhånd Mvh
  • fatter ikke hvordan jeg regner det ud

    Forumindlæg
    hvordan regner jeg det her ud please med en god forklaring, gik på sproglig og er ved at tage matematik selvx^2-9=0på forhånd tak
  • Optagelsesprøver Hvad spørg de om?

    Forumindlæg
    Hej ... Jeg kunne godt tænke mig at høre, sådan ca. hvad der bliver spurgt om i matematik, delen i op tagelses prøven...Pllz skriv
  • Trigonometriske Funktioner

    Forumindlæg
    Jeg har en rigtig dum opgave for i matematik til i morgen og vil meget gerne have hjælp til hvordan jeg kan lave den ( se vedlagt fil)
  • hjælpelærer

    Forumindlæg
    Hej - Jeg leder efter en der kan hjælpe mig med matematik på engelsk, jeg går på 1. semester som civilingeniør og det drejer sig primært om lineær algebra.
  • Karakter ?

    Forumindlæg
    Hej alle !Jeg var til eksamen i skriftlig matematik idag på b-niveau, er der nogle der har nogen idag om, hvad man få af karakter, hvis man har mellem 20-30% rigtige ?MvhBent
  • Hvor mange FSA matematikprøver?

    Forumindlæg
    Hvor mange Matematik FSA prøver bliver der årligt lavet. Er det ikke bare de to, 1 december og den anden Maj-juni? Tak på forhånd
  • Alt hjælp søges

    Forumindlæg
    Hej jeg er stået helt af i min matematik aflevering! Kan virkelig ikke forstå, hvad jeg skal eller hvad jeg skal gøre.. Mange tak for alle svarene på forhånd:))