Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 14761 til 14780 af 35989
-
Karaktergennemsnit HHX
ForumindlægHej alle kloge hoveder (; Jeg mangler et skema som kan regne mit karaktergennemsnit ud. Jeg kan kun finde skemaer til alt andet end HHX .. Så det er altså et skema for os HHX elever. Er der nogen der kan hjælpe? (: -
Lærer = censor?
ForumindlægOk, det ermåske et meget mærkeligt spørgsmål, men...Hvis man er lærer, er man så også automatisk censor? -
Mdt. Dansk
ForumindlægHej venner, jeg skal op i dansk i morgen. Min lærer har sagt at man skal huske at lave en disposition.. hvad vil det sige???og en ting mere er det vigtigt at fortælle om pensumet..????? Det er vel ikke det vigtigste, det vigtigste er jo, det man kommer op i , eller det man trækker.. rigtigt???på ... -
Bevis for at storecirklen er den korteste vej rundt i en kugle
ForumindlægSom man kan se på overskriften, skal jeg lave et bevis for at storecirklen er den korteste vej rundt i en kugle. Dette er i forbindelse med "Geodætiske kurver". Billeder er mere end velkommen til at følge besvarelsen. -
Forvirret!
ForumindlægHejsa, Jeg går i 1.g og er begyndt at se efter universiteter i England. Det har altid været min største drøm, at studere i England :) Jeg har bare et spørgsmål:" Jeg vil gerne læse medicin, men forstår ikke helt hvad det er de kræver af mig--> karaktere". Der står fx ved medicin (ABh... -
Armbøjninger
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe mig med den her opgave. Vurdér hvilken effekt, forsøgspersonen i gennemsnit yder under den del af bevægelsen, hvor armene strækkes. Tildel herunder passende værdier til relevante fysiske størrelser. på forhånd tak :-). -
Refundering af penge for enkeltfag
ForumindlægHej Jeg har i året 08/09 taget nogle enkeltfag på et VUC hvor jeg til hvert fag betalte 300-600 kr og jeg har fået at vide at hvis man bestod fagene (hvilket jeg gjorde) ville man få pengene retur. Jeg har dog endnu ikke fået mine penge tilbage. Mit spørgsmål er så, er der nogen der ved hvad man ... -
pH-beregning kemi 2010 A STX
ForumindlægHvordan løser man opgave 1 d? Jeg har løst de forrige opgave og svarene er 1 a 0,227 M 1 b 2,73 1 c 18,9 mL -
Opgaver -og ikke besvarelser ??
Forumindlægjeg søger opgaver -og ikke opgavebesvarelser, der svarer til 9-10 klasses problemregning. hvor finder man sådan noget? Claus -
Hjælp! Vigtig !!
ForumindlægHej Jeg skal læse novellen " Et barn bliver voksen " Af Leck Fischer , Men den findes slet ikke på nettet , og jeg kan ikke bestille den i Biblioteket , fordi jeg skal vente nogen dage , og jeg har ikke tid . Hjælp pleas !! -
Pointsystem
ForumindlægHej, Jeg har ledt efter listen over hvilken karakter, som gives ud fra et hvis antal point i skriftlig matematik i gymnasiet på 2 årigt A-niveau. Nogen som ved hvor man kan finde den oversigt? //Mads... -
Disposition - Emner?
ForumindlægSidder og laver min Dispositon til Mundtlig engelsk FSA og kom så til at tænke på de forsellige emner . Jeg er lidt løbet panden mod en mur, har intet emne at skrive om! Vil finde et godt emne der samtidig er intresandt, Har i nogle forslag ? -
Student
Forumindlægspørgsmål nr. 1: Jeg har valgt ikke at ville være student i år, fordi jeg ved, at jeg enten dumper eller kommer ud med et elendigt genemsnit, som jeg så skal hænge på resten af livet. Er det nødvendigt at dukke op til eksamnerne, eller skal jeg bare tage over til studievejlederen og sige til ham,... -
Hvilken karakter har betydning for om man kan rykke op til 3g
ForumindlægHejj.. Jeg har lige et spørgsmål. jeg har lige afsluttet 2 g og har været op i engelsk både skriftlig og mundtlig og det gik ikke så godt. Jeg fik 00 fra begge. desuden har jeg også været op i matematik fik 00 og biologi skriftlig og mundtlig og fik 02 i begge og i AT årsprøve og fik igen 02.... -
Behøver man beskrive stedet i en novelle?
ForumindlægBehøver man beskrive stedet i en novelle?? (HASTER) -
Homeriske lignelser osv
ForumindlægHvad er forskellen på homeriske lignelser og smykkende adjektiver?? -
tag nogle fag på vuc inden man starte til februar
ForumindlægHej Jeg blevet kommet ind i bioanalytikeruddannelsen februar 2013 og har desværre ikk fået mig et job så jeg tog nogle fag på VUC Kan man det eller vil det skabe problemer med studiet? -
Findes der organisationsteori om fastholdelse?
ForumindlægSpørgsmålet er ganske enkelt - kender nogen her til en teori inden for organisation der går på fastholdelse af (videns)medarbejdere? På forhånd tak. -
videnskabsteori?
ForumindlægHmmm... Er ikke helt med på, hvordan videnskabsteori adskiller sig fra de andre punkter? Jeg har om foster diagnostik i rel+bio. Teorier: Rel: Nytte-/pligt etik. Bio: Redegørelse for de forskellige undersøgelser Metoder: Rel: Tekstanalyse og den hermeneutiske spiral Bio: analyse af andres resu... -
Kom til at lave begge valgfrie opgaver
ForumindlægI dag var jeg til terminsprøve i matematik. Af de to sidste opgaver skal man vælge en af dem og løse den. Det havde jeg ikke set, så jeg løste begge... hvad sker der så? Vælger min lærer bare en af dem og retter den?
