Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14761 til 14780 af 20009
-
Damals war es Friedrich "Der pogrom" HASTER!!!!!
ForumindlægHej. Er der nogen der har læst bogen "Damals war es Friedrich" og kort kan fortælle på tysk hvad kapitlet "Der Pogrom" handler om? Det ville være en stor hjælp da jeg lige nu er i gang med at skrive en stor opgave om hele bogen. På forhånd tak!!! :-) -
hjælp
ForumindlægEr der nogle som vil hjælpe med mig med at rette en tysk stil. Det tager ikke så lang tid. Hvis du gider at give din e-mail så kan jeg sende den til dig. Håber der er nogle der gider.. Det vil være fantastisk godt hvis der var nogle? -
Optagelsesprøve sproglige linje.
ForumindlægHej Jeg skal til optagelsesprøve og har valgt en sproglige linje. lægger de så ikke vægt på at jeg god til engelsk og tysk ? Og i mundtlig matematik skal man så fortælle hvad man har haft om i 9klasse, på en tavle, Kan det virkelig tag 20 minutter at fortælle om matematik -
Ejefald
ForumindlægPå tysk, når man fx vil sige "drengens mor", siger man "die Mutter des Junges", Men jeg er i tvivl om, hvordan man oversætter det, når det drejer sig om et egenavn, fx "Kims mor" Nogen der kan hjælpe? :) -
FATTER DET IKKE ??
Forumindlæghej alle ;-) jeg har valgt studieretningen tysk A, samf B samt psykologi på B. Mit spørgsmål er skal jeg ved siden af disse fag også have mat, eng, dansk, historie og idæt hvis jeg skal på stx ? :) -
Hjælp!
ForumindlægHej allesammen. Jeg er igang med at oversætte nogle danske sætninger til tysk. Er ret usikker ved mange af dem. Er der en der er så sød og gider og rette dem og skrive mine fejl i parantes, så jeg kan se hvad min fejl er + det ku være til en en stor hjælp :)? -
rettelse senere
ForumindlægHej jeg er i gang med at skrive tysk som skal afleveres den 20. tænkte på o der var en som havde tid hvis jeg sendte den til jer så i kunne kigge den hurtigt igennem, når det er at jeg er færdig - ps. det er på b niveau -
hjælp til tyskoversættelse 1 sætning
ForumindlægHej jeg har en tysk aflevering for til den 17. Marts og kom lige i tvivl hvordan oversættelsen af det her er: Inden politiet havde fanget tyven, havde han gemt pengene. er der nogen som har et bud, for jeg er helt på herrens mark i den. -
Hej søde mennersker
ForumindlægJeg skrevet en tysk stil på knap 200 ord. Jeg vil lige hør ad om der er nogen, der var så søde at rette den? Sender den og beskeder, bare sig til hvis du er ledig - til at rette min stil? Tusind Tak Jasmina -
Hvordan vil I sige?
ForumindlægHej guys, har problemer med en tysk sætning, håber I kan hjælpe mig. "enighed hjemme, fred ude" - har prøvet at slå det op, men giver ikke mening, mit bud: Einigkeit zu Hause, Friede draussen" Hjælp! TAK PÅ FORHÅND! -
Haster til imorgen! (hhx optagelsesprøve)
ForumindlægHej Alle Jeg skal til optagelseprøve på hhx imorgen. jeg skal op i engelsk og matematik skriftlig imorgen. og på onsdag skal jeg op i dansk og tysk mundtlig. nogle der ved hvordan det foregår?? og hvad man skal? eller har nogle råd til hvordan jeg skal forberede mig? :) :) -
Eksamensforberedelse
ForumindlægHej Jeg står i den situation, at jeg skal aflevere en eksamensforberedelsesopgave i tysk om "Unges fremtid og studievalg". Det ville bare være superb hvis der var nogle der kendte til nogle links, eller bare vidste noget om emnet da jeg mangler tekst! På forhånd tak -
Lille sætning
Forumindlægich spreche nicht so gut Deutsch, wie ich einmal tat Jeg snakker ikke så godt tysk, som jeg gjorde engang Kannst man dass sagen? Danke im Voraus -
Hjælp!
ForumindlægHvordan skriver man på tysk " For nyligt skrev Cher Lloyd en sang med Ti som hedder I Wish. Sangen kom ud i sidste måned og er blevet et hit over hele verden, men mest i Amerika. " ? -
Har brug for hjælp!
ForumindlægHvordan skriver man på tysk "Lige nu er Cher Lloyd igang med sit andet album og den kommer ud i starten af 2014. Albumet hedder "Its been long" og hun har brugt lang tid på at lave den. Næsten et år. -
Hjælp med rettelse af stil?
ForumindlægHar min allersidste tysk aflevering, så dermed sidste chance for at rette op på mine manglende kompetencer inde for dette sprog. Er der måske en som kan kigge på en opgave jeg har skrevet? det er kun en halv side og jeg vil være evigt taknemmelig -
Nogen der kan rette dette?
ForumindlægJeg har lavet en opgave i tysk på omkring 170-ord er ikke helt sikker på grammatikken. Så sætter derfor stor pris på hvis en kunne rette den for mig. Vil ikke tro det tager over 5min da der ikke står så meget.(9. klasse niveau) Men TAK PÅ FORHÅND! -
Sætning
ForumindlægMein Mann hilft nicht bei der Reinigung des Hauses mit. Was soll ich dagegen tun? Min man hjælp ikke til med rengøringen af huset. Hvad skal jeg gøre ved det? Optræder der grammatiske fejl i de tyske sætninger. Tak på forhånd og god aften. -
Zu malen und surfen?
ForumindlægHej! Jeg har haft tysk i en måned nu og jeg er ikke så god til det. Så ret mig lige, hvis noget er galt!: Meine Hobbys sind malen und surfen. Fejl? Tak på forhånd! -
Oversæt sætning
ForumindlægKan I oversætte denne sætning til tysk? Jeg kan ikke lige få den til at give mening. Klaus ved aldrig hvad der foregår, da han aldrig får noget af vide. Ingen fortæller ham f.eks. om Herr Küfer, som blev fyret.
