Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14781 til 14800 af 20009
-
Nogen der gerne ville hjælpe miig!!!!
Forumindlægjeg har allerede opretet et andet tråd før det her, jeg har virkeliig brug for hjælp, det jeg har for skal jeg aflever til min tysk lære imorgen Håber at der er nogen der har tid tiiil at hjælpe miig :D -
Sætningsanalyse
ForumindlægHej, nogen som kan hjælpe mig med sætningsanalyse på både tysk og dansk? Jeg har problemer med disse to sætninger: - "Og kan næsten ikke tro vores store held " - "Und kannst unser großes, Glück kaum glauben" På forhånd mange tak -
Jung Sein
Forumindlægjeg skal lave en tysk stil med overskriften: Jung Sein. den første linje i stilen skal være: Jung sein ist normalerweise sehr schön, ab und zu aber auch kompliziert. er der please ikke en der vil hjælpe mig? -
Eksamens skabelon
ForumindlægHey.. Er der nogen som har en slags skabelon eller nogle tyske vendinger... Jeg vil gerne starte med en præsentation: Derefter vil jeg gerne give en resume: også vil jeg gerne snakke om personerne i teksten: OSV........ -
HJÆLP! HASTER! sein/ihr?
ForumindlægHej alle.. Nu sidder jeg og laver tysk og tænkte på: Skal Mädchen (n) angives som ihre, altså hendes, eller seine? Betydningsmæssigt bør det jo være ihre, men grammatisk set bør det være seine. Nogle der kan hjælpe? -
Doris Dörrie: Mit Messer und Gabel
ForumindlægHej. Jeg har så trukket den her tekst til min 24-timers eksamen i tysk og den er lidt svær at forstå. Så vil lige høre om der ikke er nogle der har nogle guldkorn de gerne vil dele ud af? :) Har fin tid endnu men vil gerne være så meget ovenpå som muligt med den ;) -
Retning af 24timers årsprøve
ForumindlægHej Jeg sidder med en 24 timers årsprøve i tysk, hvor jeg tænkte om der ikke var en som vil kigge den igennem når jeg er færdig om en time eller 2? Skriv meget gerne, og så kan vi evt. skrive videre på mail, msn, skype? Årsprøven er om Napola. -
Kender i den censor?
ForumindlægHej alle Jeg ska til tysk eksamen og har Ole Frimann fra Gammel Hellerup Gymnasium.. nogle der kender ham? Jeg kan selvfølgelig også hjælpe, hvis der er en lærer jeg kender eller har haft :) Bare spørg! -
München 1972
ForumindlægHvad var motivet på gidseltagningen af israelske atleter? Jeg ved, at det var palæstinenserne, der stod bag. Havde det noget med Israel-Palæstina konflikten at gøre? Og hvorfor skulle det lige udfolde sig på tysk jord? Tak på forhånd og god søndag. -
Rettelse af grammatik
ForumindlægHej alle sammen jeg har en tysk tekst jeg gerne ville have rette af jer super kloge menesker.. håber at der er nogen der ville rette den for mig det ville betyde riiigtiiig riiigtiiig meget.. så please hjælp miig med deeet På forhånd tak -
hjælp til en opgave
ForumindlægHej alle.. Jeg vil høre, om der nogle der vil være så sød og skrive deres email, så jeg kan sende en tysk aflevering som du kan prøve at se på.. det er ikk meget og det vil nok ikk tage så lang tid for dig.. det vil være en rigtig stor hjælp.. :) -
Oversættelse af enkelt sætning
ForumindlægJeg skal oversætte: Jeg havde lyst til at blive her Men ja er ikke så god til tysk, nogen der kan hjælpe.. Mit bedste bud er: Ich habe Lust zu hier gebleiben -
modstandsbevægelsen
ForumindlægHej ... Jeg er igang med at skrive en historieopgave og har virkelig brug for hjælp.. Jeg skal redegøre for etableringen og udviklingen af modstandsbevægelsen mod den tyske besættelse af Danmark i perioden 1940-1945., Håber der er nogen der kan hjælpe mig. -
Mein eller meine?
ForumindlægHej alle sammen. Skal skrive en slags tysk stil om min bedsteveninde. Men er i tvivl om det er mein eller meine der skal stå i sætningen ; Min bedste veninde er en helt særlig person? Og generalt bare hvornår man skal bruge hvad. Håber i vil hjælpe! :-)) -
mangler inspiration til stil om venskab
ForumindlægHej læsere! Jeg skal skrive en stil på tysk om venskab. jeg mangler bare lige noget inspiration. nogle der har en god start der opvækker opmærksomhed hos læsere?- så skriv den endelig forsat god aften/dag. -
Vestberlin under murens tid
ForumindlægHej alle.. Jeg sidder og forbereder mig i AT hvor jeg har Tysk og Historie som mine fag, og jeg mangler en førstehånds kilde der beskriver forholdene i Vestberlin under murens tid. Det kunne være en persons erindringer fra Vestberlin, hvis hun selv havde boet der. -
relativesætninger??
ForumindlægHej.. Jeg er igang med en tysk aflevering, som skal bestå af relative sætninger - jeg vil derfor lige være sikker på, at jeg ikke er helt galt på den med hensyn til relative sætninger. ( uret som jeg høre tikke ).. Er dette en relativsætning? :). -
sætningsanalyse
Forumindlæghvordan sig man disse sætninger på tysk. - det ville være rart- -Jeg har boet i Danmark i lang tid. -ikke alt ting kan gå efter planen. Nogle gange må man komme med andre løsninger. - livet har meget at byde, man skal bare gribe dem. -
Velkommen til det nye år!
ForumindlægHej allesammen! Jeg tænkte på om der er nogen der kunne hjælpe i tysk. I slutningen af januar skal jeg op til terminsprøverne og derfor skal jeg aflevere en disposition i den kommende uge. Jeg er dog helt blank på hvad mit emne kunne være... Håber der er nogle venlige mennesker der kunne hjæl... -
oversættelse hjælp!
Forumindlæghej, Jeg er igang med at lave en tysk stil, hvor jeg fortæller om en rejse til Tyskland. Jeg ved ikke hvordan jeg skal oversætte "da jeg havde set" håber i kan hjælpe mig ;-)
