Søgning på: dansk reportage. Resultater: 14821 til 14840 af 41162
-
Vis f må være polynomim af grad højst 1. Hel og holomorf funktion.
ForumindlægOpgave: Om en hel funktion f vides at med . Vis, at f må være et polynomium af grad højest 1. Jeg har forsøgt: Da f er en hel funktion gælder: for . dvs. f er sin egen taylorrække omkring 0. Ved Cauchy's integral theorem: (Jeg vil vise at den anden afledte af f er lig 0, dette vil medf... -
Hjælp
Forumindlæg• Bør Danmark deltage i fredsbevarende opgaver? Kan I f.eks komme med en ulempe ved at lade Danmark deltage i fredsbevarende opgaver? -
Danmarks rolle i det "Arabiske forår"
ForumindlægJeg har fået en opgave i samfundsfag, om danmarks rolle i det arabiske forår?? nogle der kan hjælpe -krilmet -
Optagelsesprøve til Gymnasiale Uddannelser 2012 (HTX/STX)
ForumindlægMine lærer har instillet mig til "optagelsesprøve" pga. mit fagligt niveau. De siger, at 10. klasse vil være bedst for mig, fordi jeg er ikke god til præpositioner, men jeg er ikke enige med dem. Altså mine karakterer lå på 7,10,12 før taminsprøve. Men nu har jeg fået lavere karaktere... -
Ret fejl
ForumindlægJeg er en nar til engelsk, hvis der er en der gider bare at rette fejlene i teksten vil jeg blive glad. I don’t think your muscles are growing faster when you are poor, but I think you mentally will grow lard when you don’t have some secure conditions and surroundings. When you live in a family w... -
1960'erne
ForumindlægHej jeg skal redegør for de sociale og kulturelle forhold i slutningen af 1950'erne og i 1960'erne Hvad menes der her. Hvad skal jeg komme ind på tror i ? -
Hvordan husker I svære ord?
ForumindlægHejsaJeg så netop noget på DR1 om hvordan man kan huske svære ord.Jeg er ikke ordblind, men bare til tider en klovn til at stave ord - men heldigvis er word opfundet og med syn. ordbogen kan man skrive et ord der betyder det samme, og der ved få den til at vide, det ord man ikke kan stave til.Det... -
Mediernes indflydelse
ForumindlægHejsaHar et spørgsmål til jer!På hvilken måde er medierne med til at styre vores opfattelser af en begivenhed?Kom egentlig med masser af argumenter :-) -
Nogle der vil bedømme min SRP? :-]
ForumindlægHej alle. Jeg afleverede min SRP for lang tid siden, og nu har fået karakter. Jeg kunne godt tænke mig at høre om, nogle af jer har lyst til at bedømme mit SRP projekt, og give en karakter som i mener at projektet er værd. SRP projektet er Politisk Branding (Samfundsfag B og Kom/IT A) Mvh -
en lille grammatikbog?
ForumindlægHej\n\nhar I nogen gode forslag til en god grammetikbog som er værd at købe? -
Hjælp !!
ForumindlægHej. er der nogen der kan fortælle/ forklare mig, hvordan man skriver en kronik .. eller bare hvad en kronik er .. ?! -
Gibberellinsyre
ForumindlægHej studieportalen. Er der nogle, som kan fortælle mig hvad gibberellinsyre er? Jeg kan intet finde om det! -
Mac orddelling
ForumindlægHej, hvordan er det nu at man laver orddeling på mac? Jeg har officepakken 2011. Tak på forhånd :) -
Afslutning af grundforløbet
ForumindlægHej 1.g'ere,\n\nså nærmer den første eksamen sig, og for lyst til at høre hvordan jeres skole har taklet den den nye reform. \n\n\nPå min skole(IBC Kolding HH) har skolen valgt at vi skal op i en rapport, som danner grundlag for en mundtlig prøve. Vi har gennem det første semester haft 3 stu... -
Komma
ForumindlægHej:) Jeg skal indsætte komma i nedenstående tekst, hvilket jeg har prøvet - Nogen der vil se om det er rigtigt gjort? a) Krishan Radia a six-year-old from Kenton in north-west London, is the youngest person ever to pass O-levels. b) The boy gained C-grade in Information Systems, after studying f... -
hjælp til "der Pelzmantel", SE august 2000
Forumindlæghey.. \njeg sidder netop og skal igang med, at skrive tyskstil om "der Palzmantel", men synes den er enorm svær, at læse og kan samtidig ikke se hvad pointerne i novellen er. og da jeg ikke har kunne finde noget hjælp eller inspiration på nettet. så hvis nogen har skrevet denne stil om ... -
Ordstilling - Fransk C hjææælp :))
ForumindlægJeg skal sætte ordene i den rette ordstilling, nogle der kan give et bud på hvordan man gør det nemmest og hvordan og hvorledes :) :) ? 1. Journaliste- ce- tro- parle- vite 2. Très- joueurs- sont- les- mauvais 3. Bon- est- Gérard- un- ami 4. Gens- les- Paris- à- sont- trè... -
Matematik
ForumindlægGodaften Allesammen!\nVil I ikke forklare mig hvordan jeg løser opgave 2.1! Mange tak på forhånd! http://peecee.dk/index.php?id=21424\n\nMVH Fassos -
Nationalisme
ForumindlægHej... Vi har om nationalisme i skolen, og jeg har valgt at komme meget ind på krigene, men hvilke steder/lande har der været krig pga nationalisme? -
Lidt lækkert spansk
ForumindlægDet ville simpelthen være så lækkert hvis én havde mod på at kigge det igennem.. \n\nHere goes: \n\nLos militares eliminar las aldeas de indígenas en una manera tan malvada porque no desean que los indígenas ayudas el guerrilla o son miembros del el guerrilla. Además puede ser que sea que el esta...
