Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 14901 til 14920 af 153957
-
At skrive en artikel
ForumindlægHej derude:) Jeg skal skrive en artikel (på engelsk) om "Hispanic immigration". Meeen, jeg ved ikke hvordan man skriver en artikel, og den skal fylde 800ord, så er lidt lost:( Håber der er nogen der kan hjælpe. på forhånd tak -
studentereksamen 2007
ForumindlægEr der nogen der har opgavesættet fra studentereksamen 2007, eller kan huske hvilken tekst der skulle skrives en stil ud fra? (Den nye ordning, hvor der er to opgaver at vælge imellem - en enkelt tekst eller flere tekster) hilsen mette -
Fysik/kemi
ForumindlægHej:) Er der nogle der har nogle gode F/K noter som ville dele dem med miig :) Det skal være 9 klasse niveau:) Da jeg skal have en prøve her snart ? -
Hvordan skriver man en diskussion?
ForumindlægJeg skal lave en opgave, hvor jeg skal diskutere med udgangspunkt i et bilag omkring digitalt demokrati, hvilke forlemper og ulemper der er, men jeg forstår ikke på hvilken måde, jeg skal skrive en diskussion? For jeg ved ikke hvordan man gør, og hvordan man skal stille det op? Nogen der kan hjæ... -
Romerbrevet
ForumindlægSidder her og skriver stikord til nogle tekster i religion. En der har læst romerbrevet? Der står her i vores pensum at romerbrevet hører ind under temaet: "Dansk identitet". En som har læst det der vil være venlig og forklare mig hvad det helt præcist handler om, og hvordan man jeg ... -
Bestået eller ikke bestået
ForumindlægMit problem er, at jeg har fået 02 og 02 i engelsk på B. Da de hver har vægten 0,75 bliver det til 1,5 og 1,5. Mit spørgsmål er: Har jeg bestået faget og hvordan ser man det? Ser man på karakteren før eller efter vægtningen? -
Opgaver i bogføring!!!! (EØ)
ForumindlægHej, jeg er lige begyndt på en ny uddannelse og det hele er lidt nyt for mig. Efter jeg har lavet disse små opgaver blev jeg lidt i tvivl om de var rigtige, så kan I hjælpe med at rette og selvfølgelig begrunde? Ville være en stor hjælp! Jeg håber I kan læse svarer på billederne. Tak på forhånd! -
Afstemning af redox ligning hjælp!!
ForumindlægHej ejg har afstemt en redox reaktion nærmest 100 gange og den vil ikke gå op!! jeg har endda slutresultatet og hvordan det skal være, men jeg har bare ikke få mit resultat til at gå op længere....er der nogle der vil hjælpe ? jeg ved ikke lige hvordan jeg skal skrive den herinde men hvis... -
Oversætte "health claims"
ForumindlægJeg er ikke helt sikker på om det lyder så godt at oversætte "health claims" til "helbreds påstande"... jeg syntes ikke helt det giver samme mening... Er der nogen der har en god ide??? Her er en lille bid af sætningen: Since then, other health claims, supported by scientific... -
lige et spørgsmål! (læser op til prøve)
ForumindlægSidder lige her og læser op til en prøve, men er kommer lidt i tvivl med hensyn påvisningen af en eksponentielt voksende funktion. Jeg som regel altid brugt computersoftware til at lave grafer osv, til at påvise med, men hvis jeg nu skal gøre det i hånden? Jeg skal påvise vha. af et passende koor... -
Nogen der kan forklare mig, hvad en argumentationsanalyse helt præcist går ud på?
ForumindlægJeg skal skrive en argumentationsanalyse om en tekst vi har læst, og jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte. Skal jeg skrive alle påstande, belæg og hjemler eller...? -
Eksamenssæt
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvor jeg evt. kan finde de gamle eksamensæt i matematik og engelsk fra STX -
Eksamens prøver
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvor jeg kan finde forrige eksamens opgaver i dansk eller engelsk? -
Eksamensklage på universitetet
ForumindlægEr der nogen som har klaget over en eksamen på universitetet, som har fået den igennem? Det skulle siges at det ses ret sjældent. -
Opgaver
ForumindlægHej når man skal til eksamen, er det så alle i københavns folkeskole, der skal op i de sammen opgaver? F.eks. alle skal op i de samme opgaver i fysik/kemi eller er det alle skal op i nogle forskellige opgaver. Har nemlig lige duskuteret med en ven, som mener at alle skal op i de samme opgaver! :) -
Point eksamen
Forumindlæghvor mange point gives der for opgaver med hjælpemidler på B-niveau i matematik. ? -
Udtrykkelse af x ved y på CAS
ForumindlægHej, kan man lave en optimeringsopgave på CAS. Altså, når man skal udtrykke x ved y? Jeg har problemer med det i hånd, så hvis man kunne med CAS-lommeregneren ville det være perfekt. -
essay, en hurtig en(:
Forumindlæghej(: - må man godt sætte billeder ind i et essay? eller er det en god idé at lade være? -
Terminsprøve - karakterer
ForumindlægHej Folkens :))) Jeg har haft terminsprøve idag og har sommerfugle i min mave over hvilken karakter jeg vil få! Er der nogle der godt kunne tænke sig at læse den og give et bud på hvad jeg vil få! Jeg vil ikke have at folk skal skrive negative kommentar!!! Fortsæt god aften :)) Sender den til je... -
Tysk disposition
ForumindlægHejsa jeg skal lave en disosition over denne mundlige eksamen. nogen som kan hjælpe med at lave en? Den handler om reisen und ferien, og her er hvad den skal passe til: Mein Urlaub in Österreich. Ich war in der Österreich mit meinen Eltern und mein Bruder. Der Tag vorher unser abreise, war ich ...
