Søgning på: fysik noter b. Resultater: 14921 til 14940 af 110438
-
Monsun
ForumindlægHvad er forskellen på en ægte og en falsk monsunvind??? HJÆLP! det gælder snart eksamen -
Odysseen 9. sang
ForumindlægEr der nogen som har notater til Odysseen 9. sang? Det ville være en stor hjælp! Skal op onsdagpå forhånd tak -
Hvordan husker man det?
ForumindlægNår man nu står til en eksamen, i et matematisk fag - og derfor ikke har en tekst foran sig.. Hvad faen gør man så for at kunne huske det hele? Selvfølgelig kan man skrive en disposition op, hvillket jeg da også vil gøre. Men hvad så derefter? Hvordan husker I mellemregninger, formler, vinkler.. ... -
Sokrates forsvarstale
ForumindlægJeg har siddet og kigget indlæggende igennem men fandt ingen hvor jeg syntes der var tydelige temaer og ting at tale om omkring talen, beskrevet. Skal op i morgen kl 8. så håber der er nogen der lige kan hjælpe mig på falde rebet :) -
i need a help
Forumindlæghej..i am new here and i dont really speak danish but i am willing to learn ..can anyone help me work out on my danish lessons?? i mean someone who can teach me one on one danish?? like kinda tutor?? missy -
Hvordan lægger jeg opgaver ud
ForumindlægHej, Jeg ved ikke hvordan jeg lægger opgaver ind. Ved I hvordan man gør? -
Demografi - parametermix?
ForumindlægHej alle Kan man godt sige at det er et godt parametermix, hvis det er en virksomhed har valgt at placere sig i københavn, når deres hovedsagelig målgruppe er forretningsfolk/rejsene og da der bliver holdt flere arrangementer så som, københavns modeuge eller konferencer i kbh. (altså når det ... -
Vinkelsum i Sfærisk
ForumindlægHvordan beviser man, at en sfærisk trekant ABC har en vinkelsum under 540 grader??? -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHvad betyder dette citat på dansk og i overført betydning: "Coelum non animum mutant qui trans mare currunt" (Horats)? -
HJÆLP!
ForumindlægKan man godt tage stikord med til Dansk mundligt -
Skæringspunkter.
ForumindlægHej! Har nu siddet og bakset et stykke tid med denne her opgave og kan simpelthen ikke finde en løsning. Opgaven er: To funktioner er givet ved: f(x)=2x+3 g(x)=x^2-4x+3 - De første par opgaver løser jeg nemt, så kommer den og siger: C. Bergen koordinaterne til grafernes skæringspunkter, og det g... -
prøver igen: blandet aflevering
ForumindlægJeg sidder med en aflevering, som jeg har svært ved at løse, alle mine notater blev slette den min computer var ved at blive lavet, så derfor søger jeg nogen der kan hjælpe mig punkt for punkt og ikke bare give resultatet med fortæller mig hvad reglerne er og hvad jeg skal gøre og hvorfor. http:... -
Notater
ForumindlægEr der en, der har gode notater til matematik 3 årig højniveau.... Vil maget gerne have dem.. Mange tak på forhånd -
Er du hardcore?
ForumindlægHvis du, kan du så fortælle mig en gennemgang af spektrofotometri/absorptionsfotometri hvor du inddrager absorption, farveteori og Lambert-Beers lov? -
hjælp
Forumindlægnogen der har noget om dette ?? :) Redegøre for relevant socialpsygogisk teroi, der kan benyttes i en analyse vedr. hvordn man kan beskrives udstationers soldaters adfærd. Diskutere hvorfor soldater udviklere en så fjendtligt adfærd og hvordan det kan forhindres. Håber nogle kan hjæ... -
Disposition til Samfundsfag!
ForumindlægHejsa, jeg skal op i samfundsfag og vil gerne vide om det egentlig er nødvendigt at lave disposition til alle emnerne og gå ind i hver eneste detalje, for det kan man ik nå, når man også skal til tre andre mundtlige eksaminer. -
Jesus som muslimsk profet?
ForumindlægIslam anerkender mange af de personer, som er nævnt i Biblen (Abraham, Jesus osv.) som muslimske profeter. Det kan jeg ikke rigtig få til at hænge sammen. Er det biblens beskrivelse af den historiske person, de anerkender? Eller er det selve den historiske person? Jesus siger fx en del, som de f... -
Hjælp (eksamen)
ForumindlægEr der nogen der ved hvornår "Weg mit der Grenze" af Gudrun Pausewang er skrevet..? Det haster (er midt i min 24 timers eksamen i tysk) Møzzer -
Sproglig udredning af kemisk begreb
ForumindlægHej Studieportalen Jeg er lige begyndt på kemi og er derfor ikke en haj til det endnu Dette spg. er i den mere filosofiske afdeling Jeg skal redegøre for hvad der menes med betegnelsen ca. 5 g. nøjagtigt. - der står i en øvelsesvejledning. Som jo rigtigt nok virker lidt underlig. ... -
Triumvirat
Forumindlæghej Jeg sidder og læser om Romerriget Jeg stødte på ordet triumvirat, oh har fundet ud af, at det betyder en sammenslutning af 3 mænd. Mit spørgsmål er så, hvem er den tredje mand i det andet triumvirat? (udover Octavian og Antonius?) Er der nogen der ved, hvornår det 1. triumvirat var der? og...
