Søgning på: engelsk brev. Resultater: 14941 til 14960 af 25907
  • Enkelt, lillebitte stykke! Gisp!

    Forumindlæg
    Hjælp, hjælp! Hehe, kan ikke finde ud af dette her stykke - hvad gør jeg? * Hvilken kurs har SAS brugt ved omregningen fra danske til svenske kroner? SAS-pris: Sv. kr. 55, D.kr. 45, No.kr. 50, Us-dollar 8. Hvad gør jeg?! Gerne en god forklaring ;]
  • Kortisol?

    Forumindlæg
    Hvor dannes stresshormonet Kortisol, og hvilken betydning har den i organismen?
  • Sumkurve

    Forumindlæg
    Jeg har tegnet en sumkurve for et grupperet observationssæt og skal nu svare på følgende spørgsmål: a) en restaurent køber alle de fisk, hvis vægt er indenfor 10% af medianvægten. Beregn maximum og minimumvægten for fiskene, som restaurenten køber. jeg ved at medianvægten er 0,95kg. Skal jeg så ...
  • Student, hvad kræver det?

    Forumindlæg
    Jeg går i 3g, og jeg er lidt forvirret. Man høre så mange ting om at man skal have så og så mange fag på a og b niveau, for at få sin studentereksamen, men er det rigtigt? skal man ikke bare have et snit på 2? Så kan jeg nemlig være helt rolig
  • muslimske/afghanske værdier og danske

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med et projekt om afghanske/muslimske værdier vs danske. Er der nogen som kan komme med nogen gode værdier og træk ved begge kulturer?
  • Betydning.

    Forumindlæg
    Hvad betyder "eskapisme" ?
  • just like that

    Forumindlæg
    just like that summary. please
  • Historie

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive om Alexander den store, men når jeg skriver på google, kommer det næsten intet frem men alle mulige bøger, er der nogen som kan hjælpe mig med et link
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil være så venlige at oversætte det her stykke for mig. Jeg vil være meget meget MEGET taknemmelig! Shakespeare's Iago is one of Shakespeare's most complex villains. At first glance Iago's character seems to be pure evil. However, such a villain would distract from...
  • Had / were

    Forumindlæg
    Hvad kalder man denne type fejl, hvor were udskiftes med had? "Some of the students were disappeared when the teacher wanted to hand out their reports." (had)
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hvad ville i give denne i karakter? Dear Gran Hope everything is going well at home? I can’t believe it is a whole month since I last saw you. I am having a fantastic time with Sam and Robin and their family. It is really strange down under. I am sitting here with my I -Pad looking at ...
  • Forskel på fremmedord og neologisme

    Forumindlæg
    He, Ja, som ovenstående spørger - Hvad er forskellen mellem et fremmedord og en neologisme?
  • Citater

    Forumindlæg
    Hej, er det en god idé at oplæse et par citater (tænker 2, 3 stk.) når jeg i AT analyserer en bog?
  • Binære tal

    Forumindlæg
    Hvordan lægger man to binære tal sammen? Fx 101 + 111 = ?
  • diskuterende artikel til avisen om kunstens rolle i samfundet.

    Forumindlæg
    Hey alle sammen. Jeg sidder med en eksamensopgave som lyder som følgende: ''Skriv en diskuterende artikel til avisen om kunstens rolle i samfundet. I besvarelsen skal du gøre rede for synspunkter og virkemidler i Kjeld Abells tekst (tekst 5) samt diskutere dens holdning, idet du inddrage...
  • Hooligan, diskussion

    Forumindlæg
    Er ved at skrive 2.g-opgave om, hvorfor man bliver hooligan. Jeg vil gerne bruge Giddens og prøve at overføre nogle af hans teorier på hooligans. Det er så her mit spgs kommer. Hører det til under Redegørelse eller diskussion? Altså den måde som Giddens ville se på, hvorfor man bliver hooligan?
  • ord betynding

    Forumindlæg
    pseudomedicinsk
  • Hvad kaldes r?

    Forumindlæg
    Når man laver regression, så er der r^2 og 2. Jo tættere de er på 1, jo bedre er regressionen. Hvad kaldes r eller r^2?
  • Medicin i England

    Forumindlæg
    Nogle der ved, hvordan man kan læse medicin i Englans, hvad det kræver, hvordan man bliver vurderet og om det er realistisk, at en dansk elev kan gå der. Altså, er det for svært eller? Alt om medicin i udlandet er nyttigt :)
  • komplekskemi

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen herinde som kan fortælle mig den grundlæggende teori bag komplekskemi? Eller bare give mig et link til en el. anden hjemmeside hvor der står noget om det? På forhånd tak :)