Studievalg og videregående studie

Medicin i England

30. juni 2016 af Nano16 (Slettet)
Nogle der ved, hvordan man kan læse medicin i Englans, hvad det kræver, hvordan man bliver vurderet og om det er realistisk, at en dansk elev kan gå der. Altså, er det for svært eller?
Alt om medicin i udlandet er nyttigt :)

Brugbart svar (0)

Svar #1
30. juni 2016 af JulieW99

Du skal nok have et ret godt engelsk, for også at kunne følge med i starten. Derudover er det dyrt at flytte til et andet land, og du skal selv betale for uddannelsen.

- - -

Vh Julie


Brugbart svar (0)

Svar #2
30. juni 2016 af drjuliet (Slettet)

Vil du læse i england fordi du tænker det er for svært at komme ind i Danmark, eller er det fordi du bare synes det er spændende at læse i udlandet?

Hvis det er det første er England ikke umiddelbart det land folk tager til for at læse når danmark glipper. Der er det fx tjekkiet. På studmed.dk tror jeg der ligger nogle gamle tråde om at læse medicin i udlandet.


Svar #3
30. juni 2016 af Nano16 (Slettet)

Tænker, at England kunne være et godt land at leve i i fremtiden

Brugbart svar (0)

Svar #4
30. juni 2016 af drjuliet (Slettet)

altså lige i disse tider med brexit er det måske lidt usikkert om det også vil være det i fremtiden.


Brugbart svar (0)

Svar #5
30. juni 2016 af guzbak

Min kusines datter bor i England, og for dem, skulle det vist være ret krævende at blive optaget. Jeg ved ikke med folk fra udlandet.

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: Medicin i England

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.