Søgning på: molins model forklaring. Resultater: 14981 til 15000 af 26896
-
Svær opgave
ForumindlægHej jeg har fået en svær opgave som jeg ikke forstår at løse. Kan nogen hjælpe mig? I trekant ABC er vinkel C ret. Endvidere er siden b=3, og vinkelhalveringslinjen VA=4 a) Tegn en model af situationen og betem de ukendte sider og vinkler i trekant ABC. -
Haster- virksomhedsmodel
ForumindlægHej Nogen som kan hjælpe med denne opgave ? På forhånd Tak Virksomhedsmodel Vi ønsker at opstille en model for virksomhedsdynamik i et omra°de, dvs. konstruktion af nye virksomheder og fabrikker samt nedrivning af samme. Konstruktion af nye virksomheder afhænger af bl.a. landmassen der er til ... -
Trigonometri - lille problem
ForumindlægHej Jeg har en opgave, der lyder: 2.001 I en trekant ABC er vinkelC ret. Endvidere er siden b=3, og vinkelhalveringslinjen Va = 4 a) Tegn en model af situationen, og bestem de ukendte sider og vinkler i trekant ABC --------------------- Jeg har scannet et billede ind af min opgave - som lad... -
Hjælp til produkt - reklamer
ForumindlægHej, Jeg er igang med forberedelser til projektopgaven i 9. klasse, mit emne er neuromarketing og reklamers påvirkning på hjernen og vores købsbeslutninger. Jeg har en smule svært ved at finde på et godt og kreativt produkt( det må gerne kunne indrages meget i fremlæggelsen.) Har selv tæn... -
Naturfagsprøve - Strålings indvirkning
ForumindlægHej Vi skal til eksamen i naturfag, og vi har fået emnet "Strålings indvirkning på levende organismers levevilkår". Vi ved ikke helt hvad vi kan lave under prøven, så vi vil derfor gerne spørge, om i har nogle gode forsøg, modeller eller undersøgelser, som vi kan bruge og lave under p... -
analyse af virk. resultat, hvordan?
ForumindlægHej jeg skriver i afsætning, i min opgave står der at jeg skal analysere hvilke forhold der påvirker virksomhedens resultat på det danske og britiske marked, er blevet i tvivl om det jeg gør er rigtigt! Nogen der kan sætte nogle punkter op som jeg kan gå ud fra... forslag til analyse model.. På ... -
Titrering og asymptomer
ForumindlægHejsa 1)"Indfør passende betegnelser og opstil en matematisk model for stækr syre og stærk base før ækvivalenspunktet som funktion af den tilsatte volumen af NaOH-opløsningen" 2)Hvilket kemiske begreber amgiver de lodrette asymptomer? Jeg har lidt problemer med ovenstående opgaver og... -
Afsætning/Dansk
ForumindlægHej. Jeg ville høre om der var en der kunne hjælpe mig. Jeg har en opgaveformulering der lyder: Med udgangs punkt i de to udvalgte reklamekompagner for KiMs og Lays, skal du analysere dig fremt il, hvilke strategiske overvejelser og beslutninger der ligger bag kampagnerne. Hvilke modeller kan ... -
Horisontal og vertikal integration???
Forumindlægopgaven lyder på A) Vurder virksomheden i forhold til horisontal og vertikal integration Min virksomhed= Novo Nordisk Jeg forstår ikke rigtig det der med horisontal og vertikal integration, jeg har læst på det og set modellen af det osv.. men er det ikke nogen som kan hjælpe m... -
Vertikal og horisontal integration?
ForumindlægFandt endelig hvilken kategori EØ lå indunder -.- opgaven lyder på A) Vurder virksomheden i forhold til horisontal og vertikal integration Min virksomhed= Novo Nordisk Jeg forstår ikke rigtig det der med horisontal og vertikal integration, jeg har læst på det og set mode... -
analyse af apple green twist - vodka
Forumindlægen venlig sjæl, der vil hjælpe med at analysere dette billede. ( https://www.google.dk/search?q=smirnoff+vodka+reklame&safe=active&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjN3dPI4MbTAhWDfhoKHdoCA2kQ_AUICigB&biw=1440&bih=803#imgrc=QVOmlhRhYmGQxM: ) Intertekstualitet? Farv... -
hjælp til underemne af stråling
ForumindlægVi skal snart op i den mundlige tværfaglige prøve. Vi har trukket overemnet stråling, og er nu i tvivl om underemnet da der skal følge et godt forsøg med (da hele prøven afhænger af dette forsøget). Vi skal have 3 modeller dette kan både være billeder, video eller andet man forklare ud fra, men v... -
REGRESSION
Forumindlægjeg skal skrive en SR-opgave, som skal handle om regressionsanalyse og phillipskurven. Har bare et problem, forstår ikke helt det første spørgsmål som der bliver stillet i problemformuleringen. Spørgsmålet lyder sådan: - betydning af koeffivienterne i modellen (hhv. a og b samt a, k og G), he... -
Bærbar Sælges billigt.
ForumindlægHej, jeg sælger min bærbar billigt. købt i sommerferien, ser ny ud, fungere perfekt. sælges pga. ny bærbar. det er en packard bell. model: Hera G 250 GB hdd 2 GB ram (microsoft word 07 er på) spørg efter mere info. pris: 3000 -
Billedanalyse om til problemformulering?
ForumindlægHej, jeg skal lave en dansk/historie opg, og har valgt dansk som mit emne. Jeg har så tænkt mig at lave en billedanalyse. Men, hvordan skal jeg lave problemformuleringen? Jeg skal jo så'n set bare gå ud fra en analyse model. Nogen der har lavet det samme, eller en som har en ide? Alt vil hj... -
SRO hjælp
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive SRO - opgave i fagene fysik og matematik. I problemformulering står der - Der ønskes en redegørelse for henfaldsloven samt halveringstiden for radioaktivt henfald, med udgangspunkt i at teorien for radioaktivt henfald matematisk fører til en model for eksponenti... -
Strategisk situation?
ForumindlægJeg har fået til opgave at analysere en virksomheds strategiske situation. Jeg er klar over, at det er forskelligt fra virksomhed til virksomhed, hvad der er relevant at gå ind at kigge på, men mit spørgsmål går på; hvilke modeller og teorier er der mulighed for at anvende, når man snakker om st... -
Malcolm x legacy
ForumindlægHej. Jeg har valgt emnet Civil rights in America og herunder er min delemne Malcolm X. Jeg ville gerne fortælle om Malcolms X legacy, men kan ikke rigtig finde noget. Jeg vil fortælle om ``Malcolm x today`` og ``role model for black people`` men kan ikke finde noget særligt. Jeg håber nogen der k... -
Differentialligning
ForumindlægI en model for, hvordan en bestemt population udvikler sig i tidens løb, antages det, at populationens væksthastighed er proportional med populationens størrelse. Tiden t måles i døgn, og proporionalitetskonstanten er 0,084. Det antages, at der til at begynde med er 10 individer i populationen. ... -
Udenrigshandel i DK
ForumindlægJeg skal i en opgave skrive om udviklingen i dansk udenrigshandel fra 1997-2010. Kan I hjælpe mig med at finde nogle relevante oplysninger til opgaven og måske nogle teorier eller modeller, jeg kan bruge i denne her opgave.. I den vedhæftede fil skal besvarelsen af opgaven understøttes af ...
