Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 15021 til 15040 af 26355
  • En venlig sjæl derude?

    Forumindlæg
    Nogen der vil rette en engelsk oversættelse på kun 1 side. Det skal være inden imorgen. Tusind tark på forhånd.
  • HAR BRUG FOR HJÆLP.. det haster!!

    Forumindlæg
    Hej med jer. Er der nogen som kan hjælpe mig lidt med den her engelsk opgave? Håber i kan hjælpe. opgaven er vedhæftet :)
  • brochure

    Forumindlæg
    Jeg skal prøve at lave en brochure over Odsherred kommune på engelsk ( til turister), men jeg aner ikke hvordan og hvorledes. Nogle ideer????
  • Hjælp til oversættelse

    Forumindlæg
    Hej... Er der ikke en der gider hjælpe mig med at oversætte noget dansk tekst til engelsk? det er på 10 linier... PLZ det haster
  • Circular reasoning oversat?

    Forumindlæg
    engelsk hedder det circular reasoning eller circular argument, jeg søger noget tilsvarende på dansk. Cirkelargument? :)
  • Victoriansk digt? :)

    Forumindlæg
    Hej mennesker! :) Jeg har brug for hjælp med at finde et engelsk digt fra den victorianske tid. Det skal helts være skrevet af en kvinde. På forhånd tak :)
  • rettelse af 25 linjer

    Forumindlæg
    heej.. er der nogen som er gode til engelsk grammatik, som vil hjælpe med at rette et afsnit for mig? den er på ca 25 linjer? vil være en stor hjælp
  • HJÆLP!! Stil!

    Forumindlæg
    Hej. jeg har en engelsk stil for som jeg gerne vil spørge om nogen vil kigge på den. :) Den fylder ca. ½ sider eller sådan. jeg vil bliver OVER GLAD :)
  • Oversættelse af parametermix

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og laver abstract, og kan ikke finde ud af hvordan man skal skrive parametermix på engelsk! Er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte det?
  • Ret min stil, hurtigst muligt please

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal sende min engelsk essay på mandag, Så jeg ville bare spørge om nogle ville rette den for mig, fordi der er for mange indirekte tale.
  • rette abstract

    Forumindlæg
    hvis der er nogle der gerne vil rette min abstract, så sig endelig til.. for jeg stinker til engelsk :P håber på hjælp.. skriv evt en besked til mig! takker
  • Abstract rettelse

    Forumindlæg
    Hey :) er der nogle der gider at rette min engelske Abstract når jeg er færdig? og så evt. give en kommentar? Tak!
  • Sidetal? hvordan

    Forumindlæg
    Hej Det engelske resumé skal jo stå før indholdsfotegnelsen. Er det så side 1 og så kommer indholdsfortegnelsen som side 2, og så "starter opgaven på side 3. eller?
  • En som vil rette?

    Forumindlæg
    Hey folkens. Jeg vil lige høre om der er nogen som har lyst til at rette min engelske resume??
  • Abstract !! Nogle der har mod på at rette mit abstract?? PLEASE :(

    Forumindlæg
    Det ville være en stor hjælp hvis nogen gad rette mit engelsk abstract ! Send jeres mail så sender jeg det !! PLEASE :'( Har virkelig brug for hjælp ..
  • DIO - Emne: Kriser

    Forumindlæg
    Hej. Emnet i min DIO er "kriser" .. Skal skrive i fagene Engelsk og Historie.. Er der nogen der har nogle gode forslag til hvad man kunne skrive om?
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der vil kigge lidt på mit engelsk? Vil helst gerne sende pr. mail eller til indbakke Louise
  • hjælp til resume

    Forumindlæg
    Er der nogen der ville læse min rapport igennem hurtigt og hjælpe mig med at lave et engelsk resume? Pleaaase? Skal aflevere om en halv time. På forhånd tak
  • rock = vugge, men hvordan?

    Forumindlæg
    Hvordan er det egentlig man siger "En vuggende strøm" på engelsk? Synes ikke rigtig dét, jeg tror det er, lyder rigtigt. På forhånd tak.
  • Underemne til outline Youth culture

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave en outline i engelsk, hvor overemnet er "Youth culture" ved bare ikke hvad mit underemne skal være.Er der nogen som har nogle ideer til hvad det kunne være????