Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 15101 til 15120 af 22496
-
HC Branner
ForumindlægEr i fuld sving med at skrive 3.g's opgave om bogen 'Legetøj' af HC Branner.. tænkte på om nogen har gennemgået den og måske har nogle gode noter eller kan huske noget vigtigt, eller noget i den stil? \nKunne nemlig godt bruge lidt inspiration til analysen:)\n\nPå forhånd mange tak -
hjælp til SSO om HC Branner
ForumindlægEr i fuld sving med at skrive 3.g's opgave om bogen 'Legetøj' af HC Branner.. tænkte på om nogen har gennemgået den og måske har nogle gode noter eller kan huske noget vigtigt, eller noget i den stil? \nKunne nemlig godt bruge lidt inspiration til analysen:) \n\nPå forhånd mange tak -
"En stor dag" NMA - tilgang/vandmærket
Forumindlæghej\n\ner der nogen der har nogle noter eller har læst novellen "En stor dag" af naja marie aidt fra samlingen "Tilgang"???\n\nhar den nogen sammenhæng med Vandmærket?\n\nVandmærket vs. Tilgang er der nogle paraleller? forskelle?\n\nHåber på lidt hjælp:) -
Kina
ForumindlægI dag har Kommunisterne har magten i Kina. Man er dog i gang med, at forme en blandingsøkonomi. Det økonomiske system forholdsvis liberal. Det politiske er kommunisme Er det en rigtig antagelse? Skal have skabt nogen noter om den nuværende poiltiske situation i Kina, i forhold til tidligere. Noge... -
Log
ForumindlægJeg har også en logaritme-ligning.6*log(5x)=12Vi har ikke fået ret mange noter til at udregne det. Det forvirre mig at der står 5x. Jeg kan bedst regne mine stykker ud når jeg har set et der ligner det, de det med 5x har jeg ingen steder.Hilsen karise -
idiomer
ForumindlægThe company was not sure that John Fitzgerald would be able to handle the negotiations, but he certainly rose to the occasion. Nogle der kan komme med et dansk udtryk, der svarer til dette engelske idiom? Er ikke helt med på det nemlig.. :( På forhånd tak... -
Slacz Maci!!!!!!!!!
ForumindlægHejDa du hjælp mig noget så gevaldigt med min stil om et Tafdrup digt sidste gang, tænkte jeg om du kunne hjælpe mig igen...?Det handler om digtet "Nature morte", som du har hjulpet en anden med engang. Jeg kunne godt bruge det oploaded "billede" med noterne, som du nævner her... -
FODNOTE!!! <---! ! !
Forumindlæghjælp lige her!!Bliver det betegnet som direkte snyd, hvis man i sin opgave GODT NOK har skrevet kildeangivelser til ens "citater" men IKKE har skrevet desideret Noter/fodnoter til resten af teksten, altså hvor man har sin viden fra.. Er det ikke nok i bund og grund at fortælle hvilke b... -
Litterus et artibus
ForumindlægVille bare lige hører om der er nogen, der ligge inde med noter eller andet til teksten "Litteris et artibu" af Henrik Dahl. Skal nemlig til at lave opgave omkring den. Eller hvis nogen bare har læst og evt. kan huske noget omkring teksten ville det også være super.Håber nogen kan hjæl... -
hvad kan jeg lave af forsøg til dem på mit pensum! gerne dokumenter
Forumindlægmit pensum lyder således: syrer,baser og salte saltsyre saltsyrens salte saltbestemmelse metaller og spændingsrækken radioaktivitet baggrundstråling alfa,beta og gamma (egenskaber,kilder,hvad stopper . hvis nogen har nogen dispotioner til følgende emner eller nogen noter ville det være... -
Empirisk formel !
ForumindlægHej, Jeg har fået en opgave, hvor man skal bestemme den empiriske formel af et carbonhydrid som ved en fuldstændig forbrænding bliver til 3,056 g CO2 og 1,502 H2O.Hvordan gør man det, har slet ingen anelse, da vi kun en gang for lang tid siden i timen har gennemgået sådan en opgave. Og da det var... -
Mini oversættelse!
ForumindlægHej!Hvordan siger man "Men først 20 minutter inden han skal henrettes bryder han sammen og tilstår forbrydelsen"Mit eget forslag: but not until 20 min. before he will be executed he breaks down and confess that he had committed the crime.På forhånd mange tak! -
Rapport om bølger til 10. klasses niveau.
ForumindlægHey.Skal aflevere en fysik rapport om bølger og svingninger, men alle mine notater er blevet slettet da de lå på min computer og den lige er kommet til reperation pga. at den brændte sammen. Så er rimelig meget på skideren.Så er der nogen der har sådan en liggende og ville sende den til sune.p@of... -
Stor hjælp til prøve uden hjælpemidler vil være dejligt.
ForumindlægJeg har her et opgaveark fra i sommers til prøven uden hjælpemidler i matematik. Jeg vil gerne bede nogen af jer se om i kan løse dem, eller evt fortælle hvordan de forskellige ting bliver løst, så jeg kan skrive det ind i mine noter så det bliver lettere. Håber i giver jer tid til det. Opgaven... -
HEEEELP!!!
ForumindlægHvad i alverden betyder det her???? Det giver ingen mening! No doubt the process will be repeated over the next few days and the smart money is of similar, if not greater, support for Dr Casey's return to his people.Please hjælp! -
Ludvig Holberg
ForumindlægMin klasse har lige haft et emne om 1700-tallet, (Oplysningstiden) og Ludvig Holberg, men jeg har været syg i de sidste 3 uger, så jeg har ikke så mange noter om dette emne. Og nu skal jeg skrive en stil om, hvorfor vi i dag skal læse Holberg. Jeg tænkte, om der var nogle, som vil give mig nog... -
hvad er en svag og stærk syre?
ForumindlægDet her er nok et temmelig let spørgsmål i forhold til alle andre spørgsmål i dette forum, men altså. Jeg skal til den her skriftlige prøve i dag, og sidder og læser mine noter i kemi. Jeg har på et tidspunkt skrevet følgende:Stærk syre: Hcl -> H^+ + Cl^-Svag syre: CH3COOH ->/Hvordan kan ma... -
skriftlig eksamen i mat c: med eller uden hjælpemidler???
Forumindlæghej alle sammen.. ska op til skriftlig eksamen i mat c på mandag... jeg tog faget som selvstuderende, og har derfor ikk rigtig snakket med lærerne.. spørgsmålet er så om skriftlig eksamen i matematik c, er med hjælpemidler, eller uden hjælpemidler.. dvs. er der ikke et eller anden del 1 og del ... -
Statistik ?? HJÆLP
ForumindlægHej! Er ved at læse op til matematik årsprøve. Er kommet til emnet "statistik" og har lige fundet ud af at jeg ikke kan finde hverken noter eller udleverede ark omkring det.Er der nogen der kan fortælle mig hvad man skal kunne om statistik i 1.g?Eller som ligger inde med nogle notater o... -
Unge med hashmisbrug
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg ska op til eksamen på mit studie. Studerer til socialrådgiver. Eksamen omhandler udsatte børn og unge, hvor mit emne er unge med hashmisbrug. Er der nogle der ligger inde med noter omkring lovgivningen på området og evt teorier eller metoder? Håber i vil hjælpe mig lidt ...
