Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15121 til 15140 af 25907
  • Pyramidestub 2d

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal bruge arealet af en flade af en pyramidestub. Altså jeg har kun en 2D tegning af en pyramidestub, og skal finde arealet af denne flade. Hvordan gør jeg det, og hvad hedder sådan en flade? Mvh
  • Jura

    Forumindlæg
    Kan man bruge jura uddannelsen i udlandet?
  • Fransk sætning

    Forumindlæg
    Er denne sætning rigtig? Der skal stå:Jeg ville prøve at leve normalt og nyde alle de ting som gør mig glad. Je voudrais essayer de vivre normalement et jouir de les choses qui rends heureux, Tak på forhånd :-)
  • Afgangsprøven 2014

    Forumindlæg
    Hej 9. Klasser! Andre der ligesom mig har trukket jeres udtrækningsfag i dag? Hvad har i trukket og er i tilfredse? Mundtligt tysk og skriftlig Geografi, ikke ligefrem tilfreds med det tyske..
  • Hvad skal jeg gøre for at blive børnelæge?

    Forumindlæg
    Hej... Jeg drømmer om at blive børnelæge, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre efter gymnasiet. Vil vildt gerne have svar på: - Hvad kræver uddannelsen? - Hvor lang tid tager uddannelsen? - Hvordan foregår uddannelsen? Hvis der er nogen som kan svare på mine spørsmål, ville jeg blive vildt g...
  • Differentialekvotient

    Forumindlæg
    Hej! Skal til eksamen mandag, og er ved at bearbejde mine eksamensspørgsmål. Skal definere differentialekvotienten i et af spørgsmålene, og søger blot bekræftelse på at det er gjort rigtigt, og der ikke er udeladt noget. - Billede vedhæftet På forhånd mange tak for hjælpen.
  • Korstogene

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der nogen der kan forklare mig korstogene?
  • Sætning

    Forumindlæg
    Er det her rigtigt: I do also work. I babysit two lovely girls, which requires creativity and responsibility. Then I also work in a cinema, which requires not being stressful.
  • Latin på A niveau?

    Forumindlæg
    Nogen som ved hvilke skoler som tilbyder dette? Bor i KBH. mvh daniel
  • Matematik hjælp? Vigtigt!

    Forumindlæg
    Jeg er lige startet i 1.g og jeg kunne rigtig godt tænke mig at blive bedre til matematik. I folkeskolen havde jeg det rigtig svært med især matematik, da jeg aldrig forstod min lærers pædagogik og hendes måde at undervise på. Derudover har hun aldrig udvist den største interesse i at hjælpe mig ...
  • GRAMMATIK - NOGEN ELLER NOGLE

    Forumindlæg
    I sætningen nedenunder, er det så nogen eller nogle der skal stå? og der bliver ikke benyttet NOGEN/NOGLE form for tegnsætning
  • Politisk indflydelse -NGO

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan kan en NGO skaffe sig politisk indflydelse? Er der nogle der kan hjælpe? :)
  • Differentialligninger og differensligninger

    Forumindlæg
    Hej SP Hvad er en differensligning? Jeg kab forestiller mig, at det har noget at gøre med differentialligninger.
  • Indsæt ord i sætninger

    Forumindlæg
    Kan jeg få hjælp til disse to opgaver?
  • Kulturrevolution i Kina

    Forumindlæg
    Hej Er der en der kan få mig lidt på sporet af årsagerne til kulturrevolution i Kina
  • Tysk hjælp

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der ved hvad det personlige stedord er ved denne sætning?: Bald hatte sie____vergessen.
  • Assignment 5

    Forumindlæg
    Assignment 5: Anti-vaxxers and the coronavirus Argumentative essay Using both texts from the given material, write an argumentative essay in which you account for and discuss the distrust in vaccines, taking the Covid-19 pandemic into consideration. Give your essay an appropriate headline. W...
  • Perspektivering af 2 forskellige malerier

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har valgt oplægget "Fattigfolk. I dødens venteværelse." til mundtligt dansk og jeg har et andet maleri som jeg vil perspektivere mit maleri til. Det hedder "Den Waagepetersenske familie", og er helt anderledes end mit, så hvordan kan man perspektivere? Det ville vær...
  • Hjælp til at rette omkring 10 sætninger i tysk

    Forumindlæg
    Hej jeg vil gerne have noget hjælp til mine tysk rettelser, da jeg har svært ved tysk i forvejen. Det drejer sig ca om 10-15 sætninger, som skal rettets til rigtig tysk, jeg har prøvet så godt jeg kunne - så det kunne være en stor hjælp hvis nogle gad at bruge 5 min til at kigge på det. Tak på f...
  • hvad er idealgasligningen? AKUT

    Forumindlæg
    Nogle der kan forklare hvad ideagasligningen går ud på? jeg forstår ikke de andre beskrivelser på nettet, da jeg synes det er skrevet på et ret højt akademisk niveau.