Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15121 til 15140 af 25907
-
Pyramidestub 2d
ForumindlægHej Jeg skal bruge arealet af en flade af en pyramidestub. Altså jeg har kun en 2D tegning af en pyramidestub, og skal finde arealet af denne flade. Hvordan gør jeg det, og hvad hedder sådan en flade? Mvh -
Jura
ForumindlægKan man bruge jura uddannelsen i udlandet? -
Fransk sætning
ForumindlægEr denne sætning rigtig? Der skal stå:Jeg ville prøve at leve normalt og nyde alle de ting som gør mig glad. Je voudrais essayer de vivre normalement et jouir de les choses qui rends heureux, Tak på forhånd :-) -
Afgangsprøven 2014
ForumindlægHej 9. Klasser! Andre der ligesom mig har trukket jeres udtrækningsfag i dag? Hvad har i trukket og er i tilfredse? Mundtligt tysk og skriftlig Geografi, ikke ligefrem tilfreds med det tyske.. -
Hvad skal jeg gøre for at blive børnelæge?
ForumindlægHej... Jeg drømmer om at blive børnelæge, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre efter gymnasiet. Vil vildt gerne have svar på: - Hvad kræver uddannelsen? - Hvor lang tid tager uddannelsen? - Hvordan foregår uddannelsen? Hvis der er nogen som kan svare på mine spørsmål, ville jeg blive vildt g... -
Differentialekvotient
ForumindlægHej! Skal til eksamen mandag, og er ved at bearbejde mine eksamensspørgsmål. Skal definere differentialekvotienten i et af spørgsmålene, og søger blot bekræftelse på at det er gjort rigtigt, og der ikke er udeladt noget. - Billede vedhæftet På forhånd mange tak for hjælpen. -
Korstogene
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kan forklare mig korstogene? -
Sætning
ForumindlægEr det her rigtigt: I do also work. I babysit two lovely girls, which requires creativity and responsibility. Then I also work in a cinema, which requires not being stressful. -
Latin på A niveau?
ForumindlægNogen som ved hvilke skoler som tilbyder dette? Bor i KBH. mvh daniel -
Matematik hjælp? Vigtigt!
ForumindlægJeg er lige startet i 1.g og jeg kunne rigtig godt tænke mig at blive bedre til matematik. I folkeskolen havde jeg det rigtig svært med især matematik, da jeg aldrig forstod min lærers pædagogik og hendes måde at undervise på. Derudover har hun aldrig udvist den største interesse i at hjælpe mig ... -
GRAMMATIK - NOGEN ELLER NOGLE
ForumindlægI sætningen nedenunder, er det så nogen eller nogle der skal stå? og der bliver ikke benyttet NOGEN/NOGLE form for tegnsætning -
Politisk indflydelse -NGO
ForumindlægHej, Hvordan kan en NGO skaffe sig politisk indflydelse? Er der nogle der kan hjælpe? :) -
Differentialligninger og differensligninger
ForumindlægHej SP Hvad er en differensligning? Jeg kab forestiller mig, at det har noget at gøre med differentialligninger. -
Indsæt ord i sætninger
ForumindlægKan jeg få hjælp til disse to opgaver? -
Kulturrevolution i Kina
ForumindlægHej Er der en der kan få mig lidt på sporet af årsagerne til kulturrevolution i Kina -
Tysk hjælp
ForumindlægHej, Er der nogen der ved hvad det personlige stedord er ved denne sætning?: Bald hatte sie____vergessen. -
Assignment 5
ForumindlægAssignment 5: Anti-vaxxers and the coronavirus Argumentative essay Using both texts from the given material, write an argumentative essay in which you account for and discuss the distrust in vaccines, taking the Covid-19 pandemic into consideration. Give your essay an appropriate headline. W... -
Perspektivering af 2 forskellige malerier
ForumindlægHej! Jeg har valgt oplægget "Fattigfolk. I dødens venteværelse." til mundtligt dansk og jeg har et andet maleri som jeg vil perspektivere mit maleri til. Det hedder "Den Waagepetersenske familie", og er helt anderledes end mit, så hvordan kan man perspektivere? Det ville vær... -
Hjælp til at rette omkring 10 sætninger i tysk
ForumindlægHej jeg vil gerne have noget hjælp til mine tysk rettelser, da jeg har svært ved tysk i forvejen. Det drejer sig ca om 10-15 sætninger, som skal rettets til rigtig tysk, jeg har prøvet så godt jeg kunne - så det kunne være en stor hjælp hvis nogle gad at bruge 5 min til at kigge på det. Tak på f... -
hvad er idealgasligningen? AKUT
ForumindlægNogle der kan forklare hvad ideagasligningen går ud på? jeg forstår ikke de andre beskrivelser på nettet, da jeg synes det er skrevet på et ret højt akademisk niveau.
