Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 15141 til 15160 af 25465
-
studieretning
ForumindlægHvilken retning skal man tage hvis man godt kunne tænke sig at blive en læge. Studieretning: biokemi eller science.?? håber at nogle kan hjælpe mig ;) -
Fejlsætninger!
ForumindlægHej folkens! Nogle der kan se fejlen i den her sætning, og forklarer hvad fejlen er: Even though it's summer, I'm looking forward to the Christmas. Jeg tænkte det var "the Christmas" .. men har ingen anelse .. -
Privat lærer til mundtlig dansk søges
ForumindlægHej, jeg er en unge (25) pige der bor I København (Vanløse). Jeg har boet in Danmark i 3,5 år. Jeg vil forbedre mit Dansk, derfor søger jeg en Dansker til at tale sammen om forskellige emner. Vi kan møde hos mig, eller ud i byen med en kop kaffe. Jeg håber at finde nogen snart. Hvis du er int... -
Hæve fag til A-niveau?
ForumindlægHej Jeg skal snart på gymnasiet og jeg ønsker studieretningen: Mat A fysik B Kemi B. Mit spørgsmål er så: Kan jeg både hæve fysik og kemi til A-niveau eller er det kun muligt at hæve et af fagene?? -
Excel - spørgeskema??
ForumindlægHej. Jeg har lavet en spørgeskemaundersøgelse, som jeg gerne ville have lavet et diagram over i excel. Folk har svaret i 3 kategorier. Og så er der en baggrundsvariabel, hvor der også er 3 valgmuligheder. Jeg ville undersøge om det er nogle bestemte mennesker (Baggrundsvariabel 1,... -
Fransk i HTX
ForumindlægJeg vil gerne spørge jer noget vdr. frans i HTX, da jeg skal efter sommerferie skal starte på gymnasium. Er der mange elever som vælger frans i HTX? Hvis man gerne ønsker at have fransk, skal man så har det i 3 år eller bestemmer man selv, hvor langt tid man vil have det? Er det vigtigt at have f... -
Skinheads ??
ForumindlægHey. Er der nogen som ved noget om skinhead i 80´erne. -
Er disse sætninger transitive eller intransitive?
ForumindlægHar brug for hjælp i forhold til transitive og intransitive sætninger "Efter timen satte vi stolene op på bordene" = intransitivt "Der hænger flotte billeder på væggen, og deer er blomster i vaserne" = transitivt Er dette rigtigt? -
Jura
ForumindlægHej alle, Hvilke andre steder end KU kan man læse Jura? og hvad er adgangskravet? mvh Mia -
AT - Selviscenesættelse og Facebook
ForumindlægHej alle. Som overskriften fortæller, er mit AT emne: Selviscenesættelse og Facebook. Mine fag er Samfundsfag (A-niveau) og Dansk. Mit problem er at jeg har svært ved af finde en god "case/sag", hvor mine problemstillinger bliver for "svage". Mine tanker har produceret følgen... -
Kvote 2
ForumindlægHvor stor er chancen for at blive optaget på medicin igennem kvote 2 på SDU ? -
Tysk udtræk FSA 2011
ForumindlægEr der nogen hvis lære har fortalt om der er udtrukket skriftlig eller mundtlig tysk til FSA prøven i maj? Min lærer har fortalt mig at det allerede nu vides, men at hun ikke må fortælle. -
nationalisme i danmark
Forumindlæghej jeg er igang med at lave et synopsis(eksamens prøve) om EU og Danmark jeg har stillet spørgsmålet "hvilken forhindring har den nationalistiske tankegang om EU’s indflydelse til mellemstaterne?" derved er jeg usikker på hvor stort et fænomen nationalisme findes i danmark i for... -
Nor did it help. Kan man sige det
ForumindlægI tried to confront him, nor did it help. Lyder det rimeligt. Tænker nemlig på at skrive det i en stil. -
hvad betyder uni-multipolaritet?
ForumindlægJeg er med på begreberne unipolaritet, bipolaritet og multipolaritet, men hvad betyder uni-multipolaritet? på forhånd tak :-) -
Optagelses prøve snart. Skal, skal ikke?
ForumindlægHej alle sammen. :-) Jeg skal til optagelses prøve snart på et gymnasie (UPV prøven), og jeg er meget nervøs. Jeg kender et par stykker som også har været til samme prøve, men de har ikke været lige gode til at forklare mig hvad jeg skal gøre/sige. Jeg ved udmærket godt at det er meget forskel... -
an- styrer det dativ??
ForumindlægHej. Har et spørgsmål til nedenstående sætning. Es wird ein grosses Lânderspiel, an dem viele Nationen teilnehmen. Relative pronominer: HVORDAN kan det være "dem" når det i virkeligheden skal være akkusativ. Jeg ville sige det bare skulle være "das" fordi det er neutrum og a... -
Antal Ansøgninger?
ForumindlægHej Kan jeg slippe afsted med kun at sende 1 ansøgning? eller er det vildt dumt? -
HF
ForumindlægHej Jeg er interesseret i enten den 2 årige HF eller en HF fagpakke. Hvad kan bedst betale sig hvis man gerne vil være socialrådgiver/sygeplejerske ? Kan man få en hue når det er en HF fagpakke ? Susan -
accused of or by
ForumindlægHey. Do you call it: The student was accused by/of the murder of to children? what is right/wrong, and i would prefer an explanation :-) Thank you
